کلاس مکالمه زبان انگلیسی

دوره های مکالمه فشرده زبان انگلیسی بزرگسالان بصورت حضوری و آنلاین با اساتید مجرب

کلاس مکالمه زبان فشرده بزرگسالان 17 سال به بالا ،آنلاین و حضوری

دوره مکالمه فشرده زبان برای بزرگسالان متفاوت از دوره آموزش زبان بزرگسالان می باشد. چرا که در این دوره بیشتر تمرکز و هدف اصلی کلاس ها بر قدرت گفتاری زبان آموز خواهد بود. اما در دوره های آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزان به صورت کامل و آکادمیک به یادگیری زبان انگلیسی از جنبه های مختلف می پردازند. در نتیجه دوره مکالمه فشرده زبان برای افرادی مناسب است که تنها می خواهند مهارت مکالمه یا اسپیکینگ خود را تقویت نمایند و دیگر مهارت ها برای شان در اولویت نمی باشد. دوره های مکالمه فشرده زبان بزرگسالان با تمرکز بر روی توانایی مکالمه افراد به صورت کاربردی طراحی شده است. این دوره ها ترفندها و مطالب مفید و کاربردی را براساس موقعیت های مختلف به زبان آموزان آموزش می دهند تا براحتی بتوانند در مسائل روزمره و موقعیت های مختلف توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را داشته باشند. و اینکه در این دوره ها براساس نیاز موارد دیگر نیز مورد تدریس خواهد بود.

چارت آموزشی و هزینه های دوره مکالمه زبان انگلیسی
  • زبان آموزان در صورت ثبت نام یک سطح به صورت یکجا در کلاس های گروهی و نیمه گروهی از 10% تخفیف برخوردار میشوند.
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
    حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10 جلسه میباشد (بدون تخفیف)
    20جلسه شامل 5 درصد تخفیف
    30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
    40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه‌ برگزاری کلاس‌‌های مکالمه

تعداد جلسات و ساعات در هفتهنام دوره
دو جلسه یک ساعت و نیمعادی
سه جلسه یک ساعت و نیمنیمه فشرده
دو جلسه سه ساعتهفشرده
سه جلسه سه ساعته فوق فشرده
دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها)فشرده آخر هفته
دوره مکالمه زبان انگلیسی موسسه دهخدا

از سطح مبتدی تا پیشرفته چقدر زمان میبره؟

بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری کلاس دارد که کلاس به صورت خصوصی می باشد یا گروهی و همچنین به فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده یا ترمیک بودن کلاس نیز بستگی دارد و از حداقل ۶ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۲ سال در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر میباشد.

روش تدریس در دوره های مکالمه فشرده زبان

تمامی دوره ها در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی با تاکید بر مهارت مکالمه برگزار می شوند. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی براساس شرایط و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید در موقعیت های واقعی از موارد آموزش داده شده به خوبی استفاده نمایید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره مکالمه فشرده زبان

در دوره های مکالمه فشرده زبان در حالت آنلاین و حضوری از کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر American English File Starter و کتاب های مکالمه اسپیک نو Speak now به عنوان کتاب اصلی برای تدریس استفاده می شود. سری کتاب های Speak now دارای ۴ دوره می باشند که از سطح پایه تا فوق متوسطه را پوشش می دهند. کتاب های اسپیک نو از جمله بهترین و جدیدترین منابع آموزشی زبان در دنیا می باشند که این کتاب در بسیاری از موسسات آموزشی مورد استفاده می باشد.

این کتاب مهارت مکالمه را به خوبی براساس موقعیت های مختلف پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای تفهیم هر درس می باشد. در کنار کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر و اسپیک نو براساس سطح یادگیری شما از منابع کمک آموزشی دیگر که به شما برای یادگیری کمک بسزایی خواهد کرد استفاده می شود. کتابی چون Oxford Word Skills که می تواند شما را در یادگیری و گسترش دایره لغات کمک نمایند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری زبان انگلیسی بزرگسالان در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند و کلاس های گروهی کاملا کم ظرفیت برگزار می شود که باعث می گردد حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین مکالمه انگلیسی موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

دوره های مکالمه بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی مکالمه فشرده زبان

کلاس های خصوصی مکالمه فشرده زبان انگلیسی بزرگسالان هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد.

این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود. این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

کلاس های گروهی و نیمه گروهی مکالمه فشرده زبان

کلاس های گروهی و نیمه گروهی مکالمه فشرده زبان در موسسه زبان دهخدا برای بزرگسالان از تعداد ۳ نفر شروع می شود که کلاس های گروهی بالای ۵ نفر می باشند. البته لازم به ذکر است که کلاس های گروهی موسسه از تعداد افراد بالا تشکیل نمی شود تا بازده ای کلاس ها در یک سطح عالی باشد. کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه می باشند. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل های ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

توضیحات تکمیلی

کتاب های Speak now

کتاب مکالمه زبان انگلیسی اسپیک نو Speak Now از انتشارات دانشگاه آکسفورد Oxford university جز بهترین کتاب های مکالمه زبان انگلیسی در سراسر جهان می‌ باشد. این کتاب دارای چهار سطح یادگیری برای بحث مکالمه زبان انگلیسی و تقویت مهارت اسپیکینگ Speaking Skill طراحی شده است. هر قسمت از این کتاب شامل بخش های متنوع و مختلف از موقعیت ها و موضوعات گوناگون برای صحبت کردن می باشد.

و از فایل های تصویری متنوع و کاربردی و مدل های زبانی زندگی واقعی real-life برای دانش آموزان در هر درس بهره گرفته شده است. کتاب Speak Now قابلیت این را دارد که در کنار افزایش مهارت گفتاری زبان آموز دیگر مهارت های زبان انگلیسی از جمله لیسنینگ  Listening، رایتینگ Writing و ریدینگ Reading  را با تمرین های اضافه که در کتاب کار Workbook وجود دارد شامل شود و آن ها را هم بهبود ببخشد.

در این کتاب شما همچنین با ویدیو های موجود در کتاب می توانید قدرت تلفظ Pronunciation خود را بهبود ببخشید.

این کتاب دارای کتاب معلم Teacher’s book می باشد که راهنمایی کامل و جامع برای اساتید است تا بهترین بهره را از تمام جنبه های کتاب ببرند و در بحث آموزش بهترین عملکرد را برای زبان آموز خود فراهم کنند. کتاب اسپیک نو Speak Now در چهار سطح طراحی شده و با نام های Speak Now 1، Speak Now 2، Speak Now 3 و Speak Now 4 ارائه شده است. که از سطح مبتدی تا فوق متوسطه را شامل می شود.

دوره مبتدی مکالمه فشرده بزرگسالان Basic

دوره مبتدی مکالمه فشرده زبان بزرگسالان شما را با مفاهیم پایه زبان و یک سری قواعد اصلی و مهم که برای شروع یادگیری نیاز دارید آشنا می کند که در این دوره از کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر American English File Starter استفاده شده است.

دوره پایه مکالمه فشرده بزرگسالان Elementary

در این دوره که دوره اول کلاس مکالمه زبان می باشد. زبان آموزان بحث ها و موضوعات پایه ای و اولیه زبان انگلیسی از جمله مکالمات روزمره و ساده، طریقه برقراری ارتباط در مکالمات روزمره و قابلیت انجام مکالمات دو نفره بین دوستان و رفع نیاز زبان برای کارهای روزانه و طریقه بیان زمان و صحبت های کوتاه مثل آب و هوا آشنا می شود. کتاب مورد استفاده در این دوره  کتاب اسپیک نو Speak now 1 و همچنین کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford word skills basic می باشد.

دوره مقدماتی مکالمه فشرده بزرگسالان Pre-Intermediate

در این دوره زبان آموز با طریقه برخورد و صحبت در موقعیت های مختلف مثل خرید کردن، سفارش غذا، پرسش و پاسخ در مکالمات روزانه در مورد مسائل روزانه زندگی آشنا خواهد شد. و همچنین طریقه بیان علاقه مندی ها و کارهای مورد علاقه خود، مکالمه در فضای کار، مدرسه و بیان صفات شمارشی را فرا خواهد گرفت. همچنین کنترل صحبت و استفاده از لغات متنوع در موقعیت های یکسان را آموزش خواهد دید.کتاب مورد استفاده در این دوره  کتاب اسپیک نو  Speak now 2 و همچنین کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford word skills basic  می باشد.

دوره متوسط مکالمه فشرده بزرگسالان Intermediate

در این دوره زبان آموز با طریقه ایجاد مکالمه برای برقراری ارتباط با افراد غریبه و طرز استفاده از صفات توصیفی و برتری آشنا خواهد شد. همچنین زبان آموز با چگونگی برقرای مکالمات رسمی، مقایسه دو یا چند چیز با هم، مکالمات رایج در هنگام سفر، بیان مشکل و طرز بیان راه حل و استفاده از جملات شرطی و… آشنا خواهد شد. کتاب مورد استفاده در این دوره کتاب اسپیک نو Speak now 3 و همچنین کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford word skills Intermediate  می باشد.

دوره پیشرفته مکالمه فشرده بزرگسالان Uper-Intermediate

دوره پایانی کلاس های مکالمه فشرده ویژه بزرگسالان دوره فوق متوسطه می باشد. در این دوره شما به تکمیل آموخته های خود پرداخته و به صورت حرفه ای تر به برقراری مکالمه با اصطلاحات و لغات سطح بالا می پردازید و می توانید در مورد موضوعات مختلف با مدت زمان بالا به صحبت پرداخته و عقیده و نظر خود را بیان کنید و با افراد دیگر مخالفت کرده و یا موافقت کنید و همچنین می توانید با بیان دلیل و استفاده از اصطلاحات رایج رسمی و غیر رسمی کاربردی مکالمه خود را پیش ببرید. کتاب مورد استفاده در این دوره کتاب اسپیک نو Speak now 4  و همچنین کتاب آکسفورد ورد اسکیلز Oxford word skills Intermediate می باشد. همچنین فیلم های آموزشی و موسیقی و بازی های کاربردی در آموزش زبان مورد استفاده می باشد.

سوالات متداول

هر کتاب شامل چند ترم است؟

هر کتاب برای هر سطحی دارای ۳ ترم می باشد.

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان انگلیسی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.

تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود.

خیر. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری در دوره های بزرگسال باید حتما تعیین سطح شوید. حتی اگر هیچ کلاس زبانی شرکت نکرده باشید. چرا که ارتباط افراد با زبان انگلیسی متفاوت است و به دلیل اینکه شما در دوران مدرسه یا دانشگاه و حتی در روزمره با زبان مواجه بوده اید پس باید تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق مشخص شود که باید از چه سطحی به یادگیری بپردازید.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.

با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

 

18 دیدگاه دربارهٔ «کلاس مکالمه زبان فشرده بزرگسالان 17 سال به بالا ،آنلاین و حضوری»

  1. محمد طراحی

    سلام وقت بخیر من شاغل هستم. کلاسایه مکالمه حضوری میخاستم ثبت نام کنم.لطفا راهنمایی کنید

    1. پشتیبان آموزش

      سلام وقت بخیر ابتدا باید یک تعیین سطح و مشاوره رایگان داشته باشین تا سطح عمومی زبانتون سنجیده بشه و دوستان مشاور بعد از اون بهترین کلاس رو بهتون معرفی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *