معرفی موسسه زبان دهخدا

غرب تهران ، جنت آباد

موسسه زبان دهخدا به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در تهران در منطقه غرب تهران، جنت آباد جنوبی واقع می باشد. آموزشگاه زبان دهخدا با بهره گیری از تیم مدیریت خبره و با سابقه در زمینه آموزش و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و غیره و همچنین آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان در سال ۱۳۸۷ کار خود را در شهر تهران آغاز نموده است.

کلاس های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین به شکل های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شود. این آموزشگاه برای ادارات و شرکت ها، مهدهای کودک، نهادهای مختلف،‌ مدارس، دانشگاه ها و اعزام مدرسین به صورت خصوصی برای آموزش، آمادگی همکاری و عقد قرارداد را دارد. آموزشگاه دهخدا با داشتن سابقه بیش از یک دهه در بحث آموزش زبان دارنده مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش می باشد.

موسسه زبان دهخدا

بهترین روش یادگیری زبان

در آموزشگاه دهخدا کلاس های آموزشی به صورت کاربردی و مکالمه محور در همه سطوح برای همه سنین برگزار می شود. استفاده از ابزاری های جانبی و کمک آموزشی مانند موزیک، فیلم، بازی، کتاب های داستان، و غیره برای تسریع یادگیری زبان آموزان برای آموزش مهارت های اصلی زبان به کار گرفته می شود. اساتید با سابقه و داشتن برنامه های معین و اهداف از پیش تعیین شده با همکاری دپارتمان های مختلف برای هر زبان به تدریس با شیوه های نوین می پردازند و با برقراری محیطی دوستانه و جذاب، آموزش زبان را به صورت اصولی و کاربردی از همان جلسه اول آغاز خواهند کرد. کلاس های این موسسه با دارا بودن امکاناتی نظیر کامپیوتر، ال سی دی، وایت بورد و ویدیو پروژکتور از نظر امکانات جزو بهترین کلاس های آموزش زبان در تهران می باشد.

مزایای کلاس های زبان آموزشگاه دهخدا

در موسسه زبان دهخدا از بروزترین کتب و منابع آموزشی و کمک آموزشی استفاده می شود. در این موسسه از اساتید مجرب و با سابقه تدریس بالا و متعهد و همچنین Native یا Native like در امر آموزش زبان در تمامی سطوح و برای همه سنین بهره گرفته شده است. مشاوره و تعیین سطح رایگان و همچنین مشاوره آموزشی در مسیر یادگیری از جمله خدمات این آموزشگاه می باشد. کلاس های زبان آموزشگاه زبان دهخدا در حالت گروهی با جمعیت کم حداکثر ۱۰ نفر برگزار می شود. تمامی کلاس ها با دوربین های مدار بسته به صورت مستمر توسط مدیریت آموزشی کنترل می شوند. گزارش های جلسه ای اساتید از جلسات برگزار شده برای بهبود سطح آموزشی زبان آموزان با همکاری با کادر آموزشی ارائه می شود. در پایان هر کتاب آموزشی امتحانات اورال (شفاهی) از تمامی زبان آموزان به وسیله مدیریت آموزشی جهت بررسی پیشرفت آموزشی زبان آموزان برگزار می شود. اهمیت بالا به بحث قدرت مکالمه زبان آموزان برای بکارگیری هر چه بهتر زبان در تمامی شرایط از جمله مزیت های آموزشی این موسسه می باشد. برگزاری آزمون های منظم در پایان هر ترم و اعلام نمرات از طریق سایت آموزشگاه و همچنین کارنامه و قابلیت تعیین سطح و ثبت نام آنلاین در کلاس های زبان می باشد. امکان برگزاری کلاس به صورت آنلاین با بهره گیری از بهترین بستر آموزشی آنلاین در ایران و تهران برای همه زبان آموزان در نقاط مختلف کشور با بهترین و بالاترین سطح آموزش می باشد.

دوره های آموزش حضوری آموزشگاه زبان دهخدا در جنت آباد

آموزشگاه زبان دهخدا فاقد شعبه دیگری است و به علت حفظ کیفیت آموزشی و نظارت مستمر ترجیح داده است تا شعبه دیگری نداشته و کلاس های حضوری فقط در ساختمان اصلی موسسه واقع در غرب تهران جنت آباد برگزار می شود. ساختمان اصلی موسسه در شهر تهران، غرب تهران، در منطقه جنت آباد جنوبی واقع است و تمامی کلاس های حضوری این موسسه در ساختمان اصلی موسسه برگزار می شود. دوره های آموزش حضوری در موسسه زبان دهخدا به صورت گروهی با حداکثر ۱۰ زبان آموز، نیمه گروهی حداکثر ۵ الی ۶ زبان آموز و خصوصی برگزار می شود. تعداد جلسات آموزشی در این موسسه ۱۴ جلسه ۹۰ دقیقه ای در هر ترم می باشد. در پایان هر ترم آزمون فاینال به صورت کتبی برگزار می شود و زبان آموزان با قبولی در این آزمون و همچنین ارزیابی اساتید در طول ترم و با دریافت نمره قبولی بالاتر از ۷۰ به ترم بعد خواهند رفت.

در پایان هر کتاب از طرف مدیریت آموزشی یک امتحان شفاهی مجزا جهت تعیین سطح پیشرفت زبان آموزان نیز برگزار می شود. این کلاس ها با دوربین های مدار بسته کنترل می شوند. برای حضور در این کلاس ها شما می توانید به راحتی با گرفتن وقت مشاوره و تعیین سطح به ثبت نام در دوره مناسب خود بپردازید. در پایان هر دوره آموزشی نیز یک مدرک معتبر آموزشی از طرف آموزشگاه که زیر نظر وزارت آموزش پرورش می باشد به زبان آموز اعطا می شود.

دوره های آموزش آنلاین در اموزشگاه زبان دهخدا

آموزش آنلاین یکی از مهمترین و پرطرفدارترین روش های آموزشی در سطح جهانی می باشد. در حال حاضر با پیشرفت چشمگیر اینترنت و تکنولوژی و شرکت در کلاس های آنلاین در هر زمان و مکانی برای زبان آموزان فراهم شده است. امروزه بحث آموزش آنلاین زبان با ظهور بیماری کرونا یا همان کووید ۱۹ بیش از پیش حائز اهمیت قرار گرفته و زبان اموزان به دنبال پیگری آموزش خود از طریق این بستر می باشند. آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران منطقه جنت آباد جنوبی با برگزاری کلاس های آنلاین در تمام کشور از جمله تهران و شهرستان هایی مانند اصفهان ، البرز ، مشهد ، مازندران ، تبریز ، شیراز ، یزد و . . . و همچنین خارج از کشور ، برای تمامی زبان ها و در همه سطوح و سنین جزء پیشتازان این عرصه بوده و توانسته است کلاس های آنلاین برای تمامی زبان ها اعم از انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ترکی استانبولی و . . . بصورت گروهی و نیمه گروهی و خصوصی در تهران و سایر شهرستان ها و حتی خارج از کشور برای تمامی زبان آموزان برگزار کند. کلاس های آنلاین به صورت کاملا تعاملی بوده و با بسیاری از کلاس های دیگر که به صورت یک طرفه یا ارائه پکیج هستند کاملا متفاوت است و با استفاده از ابزارهای کاملا کاربردی آنلاین نظیر اشتراک گذاری تصویر ، صدا ، وایت برد ، انتقال pdf کتاب ها و فایل های صورتی و تصویری این امکان را به زبان آموزان داده تا تجربه لذت بخشی از کلاس های آنلاین داشته و حس کاملا شبیه کلاس های حضوری داشته باشند. استفاده از بهترین بستر و متدهای آموزش زبان آنلاین با مدرسینی که دوره های برگزاری آموزش زبان آنلاین را گذرانده اند، حس حضور در کلاس های حضوری را به زبان آموزان منتقل خواهد کرد این کلاس ها نیز توسط مدیریت آموزشی کنترل خواهند شد. دوره های این کلاس ها در ۱۴ جلسه ۹۰ دقیقه ای برگزار می شود. شما کافی است برای ثبت نام و شرکت در این کلاس ها با بخش ثبت نام موسسه ارتباط برقرار کرده و براحتی در کلاس های آنلاین موسسه زبان دهخدا شرکت کرده و از یادگیری زبان دلخواه خود لذت ببرید.

اعزام مدرس به تمامی نقاط تهران

آموزشگاه زبان دهخدا برای راحتی حال زبان آموزان در هر نقطه از شهر تهران قادر به اعزام مدرس می باشد. این موسسه برای برگزاری دوره های مختلف آموزشی مورد نیاز زبان اموزان در محل کار و یا منزل به صورت خصوصی قادر به اعزام مدرس بوده و شما می توانید به این صورت نیاز خود را در یادگیری زبان زیر نظر بهترین اساتید زبان برطرف نمایید.

همکاری با موسسات و ادارات و شرکت ها و نهادها از جمله مهدهای کودک و مدارس و دانشگاه ها

آموزشگاه زبان دهخدا قادر به برگزاری دوره های ویژه آموزشی در موسسات، ادارات دولتی و خصوصی، شرکت ها، نهاد های مختلف آموزشی از جمله مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه ها در هر نقطه ای از شهر تهران می باشد. این دوره ها به صورت خصوصی و عمومی و همچنین تخصصی برای بهبود سطح زبان برای پیشرفت در بحث تحصیل و کار می باشد.

برگزاری دوره های آمادگی آزمون و آزمون های آموزشی MOCK

بسیاری از افراد برای اهداف مختلف نیاز به یک مدرک معتبر بین المللی از زبان مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل، مهاجرت و یا کار دارند. برای شرکت در این آزمون ها موسسه زبان دهخدا به برگزاری دوره های تخصصی آمادگی آزمون می پردازد و همچنین با برگزاری آزمون های آزمایشی استاندارد MOCK به صورت منظم به یادگیری و آمادگی شما برای شرکت در آزمون کمک خواهد کرد. این دوره ها به صورت آنلاین و حضوری زیر نظر کادر مجرب آمادگی آزمون دهخدا به صورت های مختلف برگزار می شود و با مشاوره رایگان در طول مسیر به گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به زبان آموزان ارائه خدمات می شود.

برگزاری کلاس های تقویت مکالمه بزرگسالان و کودکان

در آموزشگاه دهخدا مکالمه محور بود کلاس ها بسیار حائز اهمیت بوده و بهترین راه برای نشان دادن توانایی زبان آموز در آموزش مهارت گفتاری می باشد. در نتیجه کلاس ها و همچنین روش ها تدریس در این آموزشگاه به صورت کاربردی و مکالمه محور می باشد.

در این آموزشگاه همچنین برای تقویت مکالمه زبان آموزان کلاس های یک روز در هفته مکالمه به صورت بحث آزاد (Free discussion) و مکالمه کودکان (Kids conversation) برای دوره های مختلف بعد از تعیین سطح برگزار می شود.  این کلاس ها با برنامه ریزی های مدون و با استفاده از روش های تدریس نوین و بکارگیری فیلم و موزیک و شعر و بازی و تعامل متقابل بین اساتید و زبان آموزان و زبان اموزان با یکدیگر به تقویت این مهارت می پردازد.

برگزاری کلاس های تربیت مدرس TTC

از آنجا که اموزشگاه زبان دهخدا تعهد بالایی نسبت به قابلیت و توانایی اساتید خود در بحث آموزش زبان دارد در نتیجه همواره به دنبال جذب اساتید مستعد و تازه نفس در بحث آموزش بوده و با بررسی مداوم روش های تدریس به بروزرسانی کادر آموزشی خود می پردازد. در نتیجه برگزاری کلاس های تربیت مدرس TTC، از جمله مزیت های آموزشگاه دهخدا بوده تا اساتیدی را براساس سیاست ها و روش های آموزشی آموزشگاه و مدرن تربیت کرده تا بتواند بهترین آموزش را برای همه علاقه مندان زبان های خارجی فراهم نماید.

کلاس های تربیت مدرس در آموزشگاه دهخدا به صورت کاربردی برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی از همان ابتدا باید در هر جلسه به تدریس بخش های مختلف آموزشی با روش های مطرح شده در کلاس بپردازند و در آخر بعد از آزمون نهایی که در حضور مدیریت آموزشگاه برگزار می شود با بهترین افراد این دوره قرارداد همکاری امضا خواهد شد و همواره اکثر افراد در پایان این دوره جذب موسسه می شوند. همچنین در پایان این دوره یک مدرک معتبر TTC به این افراد داده خواهد شد تا در هر موسسه دیگری که بخواهند به تدریس بپردازند.

چرا دهخدا ، در یک نگاه    

  • دارنده مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش
  • بیش از 10 سال سابقه آموزشی در زمینه زبان های خارجی
  • آموزش تمامی زبان های خارجی از قبیل انگلیسی،فرانسه ،آلمانی،ترکی استانبولی و …
  • استفاده از اساتید کاملا مجرب و با سابقه
  • مشاوره و تعیین سطح کاملا رایگان
  • استفاده از بروزترین کتب و منابع آموزشی مانند نرم افزار، ویدئو، انیمیش و موزیک و همچنین وسایل کمک آموزشی مانند کامپیوتر، ال سی دی و ویدئو پروژکتور
  • برگزاری کلاس های کم جمعیت (معمولا زیر 10 نفر)
  • کنترل مستمر کیفیت آموزشی در طول ترم از طریق دوربین های مدار بسته توسط مدیریت آموزشی
  • برگزاری امتحانات اورال (شفاهی) در پایان هر کتاب از تمامی زبان آموزان توسط مدیریت آموزشی جهت بررسی پیشرفت مکالمه زبان آموزان
  • اعطای مدارک معتبر پایان دوره به زبان آموزان
  • برگزاری آزمون های ماک (Mock) بین المللی
  • برگزاری آزمون های منظم پایان ترم و اعلام نمرات از طریق وبسایت و همچنین کارنامه
  • امکان مشاوره، تعیین سطح و ثبت نام آنلاین
  • برگزاری دوره های مجازی و غیر حضوری
  • تعامل مستمر با زبان آموزان و بررسی تمامی نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنها توسط مدیریت بصورت حضوری و آنلاین
  • برگزاری کلاس‌های بحث آزاد (free discussion) و مکالمه کودکان (kids conversation) بصورت یک روز در هفته جهت تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان
  • برگزاری کلاس های تربیت مدرس (TTC) برای فارغ التحصیلان مقطع پیشرفته و امکان استخدام در موسسه
  • آماده عقد قرارداد با شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی و برگزاری دوره های عمومی و تخصصی در محل کار