کلاس آمادگی آزمون آیلتس (IELTS)

دوره های آیلتس با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین با اساتید مجرب

کلاس آمادگی آیلتس (IELTS) ، آنلاین و حضوری

آزمون آیلتس IELTS یک آزمون زبان انگلیسی است که در سراسر جهان معتبر و قابل استناد است. آیلتس مخفف عبارت International English Language Testing System (سیستم بین المللی سنجش زبان انگلیسی) است. افرادی که علاقمند به کار، تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان هستند، می‌توانند با اخذ مدرک این آزمون، به راحتی به این کشورها سفر کنند. آیلتس در هزاران موسسه در بیشتر از 140 کشور دنیا معتبر است. هنگامیکه فردی آزمون آیلتس IELTS را انجام داد، می تواند تا 5 نهاد مختلف را انتخاب و معرفی کند تا نتیجه آزمون مستقیما و به صورت رایگان برایشان ارسال شود. کشورهایی که آیلتس IELTS را برای پذیرش در دانشگاه به عنوان مدرک اصلی پذیرفته‌اند، شامل انگلیس، استرالیا، نیوزیلند، ایالات متحده آمریکا و کانادا و بسیاری از کشور های دیگر می‌باشند. این امتحان عمدتاً توانایی متقاضیان آزمون برای برقراری ارتباط در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی، یعنی گوش‌دادن (listening)، خواندن(Reading) ، صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) را اندازه‌گیری می‌کند.

 

دوره های آمادگی آزمون آیلتس موسسه زبان دهخدا

به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که شما را برای band score مدنظرتان آماده خواهند کرد. این دوره ها به صورت دقیق و مجزا هر ۴ مهارت اسپیکینگ،‌ ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ را به خوبی و با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش خواهند داد. همچنین شیوه مدیریت زمان آزمون و روش های مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به شما آموزش داده می شود.

 

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون آیلتس دارند؟

دریافت مدرک زبان انگلیسی آن هم به صورت بین المللی برای بسیاری از افراد لازم و ضروری است. به این صورت که شما اگر بخواهید به کشوری دیگر مهاجرت کنید برای تحصیل یا کار به داشتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. حال اینکه چرا باید آزمون آیلتس را انتخاب کنید بستگی به موارد مختلفی دارد. یکی از این موارد مقصدی است که می خواهید مدرک خود را ارائه دهید. دوم نوع مهاجرت و قصد شما است که عموما اگر قصد مهاجرت کاری دارید می توانید در آزمون آیلتس آن هم به صورت جنرال شرکت کنید. سوم نحوه برگزاری است که ممکن است برخی از آزمون ها در ایران برگزار نشوند و شما برای شرکت در آن ها با مشکل مواجه شوید. مورد مهم و اصلی دیگر اعتبار این آزمون است که بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث شده افراد بسیاری برای دریافت مدرک زبان انگلیسی در این آزمون شرکت نمایند.

چارت آموزشی و هزینه های دوره آیلتس
  • زبان آموزان در صورت ثبت نام یک سطح به صورت یکجا در کلاس های گروهی و نیمه گروهی از 10% تخفیف برخوردار میشوند.
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
    حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10جلسه میباشد (بدون تخفیف)
    20 جلسه شامل 5 درصد تخفیف
    30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
    40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه‌ برگزاری کلاس‌‌های آمادگی آزمون آیلتس

تعداد جلسات و ساعات در هفته نام دوره
دو جلسه یک ساعت و نیم عادی
سه جلسه یک ساعت و نیم نیمه فشرده
دو جلسه سه ساعته فشرده
سه جلسه سه ساعته  فوق فشرده
دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها) فشرده آخر هفته
کلاس آمادگی آیلتس موسسه دهخدا

مدت زمان دوره از سطح ۴ تا ۵/۷ چقدر طول می کشه؟

برای دریافت هر نمره ای اولویت اول مطالعه و تلاش خودتان است که تعیین کننده می باشد. مدت زمان دوره بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری کلاس دارد که کلاس به صورت خصوصی می باشد یا گروهی و همچنین به فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده یا ترمیک بودن کلاس نیز بستگی دارد و از حداقل ۴ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۱ سال و ۳ ماه در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر می باشد.

روش تدریس دوره آمادگی آیلتس

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی برگزار می شوند. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی براساس سطح شما و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید نمره مورد نظر خود را دریافت نمایید و تسلط خوبی را بر روی هر مهارت بدست آورید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره آیلتس

در این دوره ها کتاب اصلی کتاب Complete IELTS برای سطوح مختلف می باشد. در کنار این کتاب از دو کتاب مکمل مهم دیگر به نام های Essential Words for IELTS و کتاب IELTS Cambridge Book نیز استفاده می شود. این منابع در هر دو حالت حضوری و آنلاین مورد استفاده می باشند و از جمله بهترین و بروزترین منابع برای یادگیری و آموزش و آماده سازی برای آزمون آیلتس می باشند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری آمادگی آزمون آیلتس در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند و کلاس های گروهی کاملا کم ظرفیت برگزار می شوند که باعث می گردد حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون آیلتس

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون آیلتس هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود. این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

کلاس های گروهی و نیمه گروهی آمادگی آزمون آیلتس

کلاس های گروهی و نیمه گروهی آمادگی آزمون آیلتس در موسسه زبان دهخدا برای بزرگسالان از تعداد ۳ نفر شروع می شود که کلاس های گروهی بالای ۵ نفر می باشند. البته لازم به ذکر است که کلاس های گروهی موسسه از تعداد افراد بالا تشکیل نمی شود تا بازده ای کلاس ها در یک سطح عالی باشد. کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه می باشند. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل های ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

توضیحات تکمیلی

آزمون آکادمیک آیلتس IETLS Academic

آیلتس آکادمیک برای کسانی که متقاضی تحصیلات عالی در دانشگاه های کشورهای انگلیسی‌ زبان و برخی از کشورهای غیرانگلیسی زبان هستند، مناسب است.

آزمون جنرال آیلتس General IELTS

آزمون عمومی یا جنرال آیلتس برای کسانی که مایل به مهاجرت به کشورهای انگلیسی‌ زبان مانند کانادا، استرالیا و انگلیس هستند، مناسب است. این آزمون همچنین برای کسانی مناسب است که می ‌خواهند در مقطع آموزشی متوسطه تحصیل کنند و یا می‌خواهند در کشوری که زبان اصلی مورد استفاده برای برقراری ارتباط انگلیسی است، تجربه کار کسب نمایند.

اعتبار آزمون آیلتس

آیلتس IELTS برای تحصیل: انتخاب IELTS برای تحصیل می‌تواند برای داوطلبان مزیت بزرگی داشته باشد و آن‌ ها را در گرفتن مجوز تحصیل، دعوت ‌نامه و حتی کمک‌ هزینه ‌های تحصیلی کمک کند زیرا IELTS توسط بیش از 10،000 مؤسسه آموزشی در سطح جهان پذیرفته می‌شود و یکی از معیارهای تعیین صلاحیت و دانش یک دانشجو است.

آیلتس IELTS برای کار: سازمان‌های مختلف حرفه‌ای و کارفرمایان در سراسر جهان آزمون IELTS را برای انتخاب متخصصان مناسب در نظر می‌گیرند چرا که در حین کار نیز مانند تحصیل توانایی برقراری ارتباط ضروری است. صنایع زیادی وجود دارند که برای ورود به آن‌ها باید مدرک این آزمون را داشته باشید.

آیلتس IELTS برای مهاجرت: هر کشوری مجموعه‌ ‌ای از دستورالعمل‌ های خاص خود را برای پذیرش و عدم پذیرش این مدرک دارد. مثلا کشور استرالیا، برای اقامت دائم و گونه‌ های مختلف ویزا این آزمون را قبول دارد. با این حال کشور کانادا هم مدرک تافل را به رسمیت می‌شناسد و هم افرادی که متقاضی ویزای کار و اقامت دائم در کانادا هستند، می توانند از این آزمون استفاده کنند.

سازمان‌ها و نهادهای اعتبار دهنده به آزمون آیلتس  IELTS

شورای مجلس بریتانیا

 IDP IELTS استرالیا

کمبریج  ESOL

نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس  IELTS

در هنگام ثبت نام حتماً گذرنامه خود را در دسترس داشته باشید زیرا در زمان ثبت نام به شماره گذرنامه احتیاج دارید. جدای از این مورد، باید پاسپورت خود را در روز آزمون به همراه داشته باشید. ثبت نام آیلتس می‎تواند در مراحل زیر خلاصه شود:

ابتدا باید به صفحه رسمی سایت شورای انگلیس British Counsil مراجعه کنید.

در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید

نزدیکترین مرکز آزمون خود را پیدا کنید.

اطلاعات تکمیلی را وارد کرده و هزینه آزمون را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

افراد زیر 18 سال به والدین یا سرپرستان خود نیاز دارند تا آزمون را برای آن‌ها رزرو کنند. پس از اتمام ثبت نام، مرکز تعیین شده آزمون به شما اطلاع می‌دهد که تاریخ و زمان برگزاری آزمون آیلتس شما چه وقت است. با توجه به این که این آزمون در ایران به صورت مستقیم برگزار نمی‌شود، و تنها تعداد محدودی از مراکز با مجوز سازمان سنجش آموزش کشور و زیر نظر این سازمان آزمون آیلتس را برگزار می کنند، بهتر است که برای ثبت نام و برگزاری، به مراکز داخل ایران مراجعه کنید تا راه درست ثبت نام و برگزاری آزمون را به شما بگویند. موسسه زبان دهخدا با داشتن اساتید مجرب و متخصص آیلتس آماده ارائه مشاوره به شما می باشد.

برای اطلاع از مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس IELTS در ایران روی این لینک کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون آیلتس  IELTS

شورای بریتانیا British Counsil و IDP آیلتس دو مقام رسمی برگزاری آزمون IELTS هستند. این آزمون در طول سال چندین بار برگزار می‌شود. به داوطلبان توصیه می‌شود با توجه به جدول زمانی پذیرش دانشگاه مورد نظر خود، تاریخ آزمونی را که از نظر زمانی مناسب است، مشخص کنند و سپس در آن ثبت نام نمایند. همچنین به دانشجویانی که به دنبال شرکت در آزمون آیلتس هستند، توصیه می‌شود 4 ماه قبل از مهلت درخواست خود، تاریخ امتحان را انتخاب کنند تا از مشکلات ثبت نام در آخرین لحظه خودداری نمایند.

ساختار امتحان آیلتس  IELTS

برای داوطلبانی که به دنبال کسب نمره خوب در آزمون IELTS هستند مهم است که الگوی این امتحان و قالب آن را به طور کامل درک کنند. فرمت و قالب آزمون شامل چهار بخش، خواندن (Reading)، گوش دادن (Listening)، صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (writing) است. شما با شرکت در این چهار بخش از طریق چهار مهارت ذکر شده ارزیابی می‌شوید و نمره ‌ای بین ۱ تا 9 به شما تعلق می‌گیرد.

این نمره با محاسباتی از نمره خام حاصل از تعداد پاسخ های صحیح هر بخش به دست می آید. دقت کنید که در این آزمون مفهومی با نام “رد شدن” یا “قبول شدن” وجود ندارد و فقط با همان نمره سطح تسلط شما بر زبان انگلیسی مشخص می‌شود. نمره کل، میانگین نمرات در چهار مهارت بیان شده است.

مدت زمان آزمون آیلتس  IELTS

کل زمان آزمون 2 ساعت و 45 دقیقه است.

دریافت نمره آزمون آیلتس  IELTS

نکته مثبت در مورد این امتحان این است که معمولاً نتایج طی مدت دو هفته اعلام می‌شود. اگر شما بخشی از آزمون خود را از طریق رایانه داده‌اید، نتایج شما طی 5-7 روز یا یک هفته اعلام می‌شود. برای دریافت نتایج آزمون دو راه وجود دارد.

حالت آفلاین: برای آزمون آفلاین، می‌توانید نتایج را ظرف 13 روز بعد از روز امتحان از طریق مراجعه حضوری به مکان امتحان دریافت کنید.

حالت آنلاین: در این حالت شما می‌توانید به سایت مربوط به آزمون آیلتس IELTS مراجعه کنید و به سادگی با ثبت شناسه، رمز عبور، شماره گذرنامه و اطلاعات تاریخ آزمون وارد سایت شوید. از زمان اعلام نتیجه، نتایج شما برای 28 روز آینده بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

آزمون ماک آیلتس  (IELTS MOCK)

آزمون ماک آیلتس یا همان IELTS Mock Exam یک شبیه سازی از آزمون آیلتس اصلی است. در این آزمون ها نوع سوالات و نحوه و مدت زمان پاسخگویی به آنها درست مانند آزمون اصلی می باشد. آزمون ماک جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در مراکزی که شرایط برگزاری آن را دارند برگزار می شود. بی شک یکی از مشکلاتی که داوطلبان در آزمون اصلی دارند، آشنا نبودن با شرایط واقعی آن است. از این رو برای آمادگی هرچه بیشتر آزمون اصلی توصیه می شود که در آزمون آزمایشی شرکت کنید تا با نحوه برگزاری آزمون و زمانبندی برای هر بخش آمادگی بیشتری پیدا کنید.

از طرف دیگر، این آزمون ها نقش پررنگی بر رفع استرس ناشی از محیط امتحان اصلی دارند. شما میتوانید در آموزشگاه زبان دهخدا در آزمون  ماک IELTS mock exam شرکت کنید و با کمک اساتید مجرب این موسسه نقاط قدرت و ضعف خود را شناسایی و به تقویت مهارت های خود بپردازید.

بر اساس نیاز و درخواست داوطلب یکی از دو نوع کارنامه استاندارد یا تحلیلی برای وی صادر می شود. در کارنامه استاندارد، داوطلب نمره خود را در هر چهار اسکیل مشاهده میکند و ارزیابی مناسبی از سطح فعلی بدست می آورد. ولی در کارنامه تحلیلی هر کدام از چهار اسکیل به طور مجزا تحلیل شده و نقاط ضعف بیان می شوند تا داوطلب بتواند برای اصلاح آنها برنامه ریزی کند. کارنامه تحلیلی آزمون ماک آیلتس به شما این امکان را می دهد که روند پیشرفت خود را ببینید و با کمک اساتید مجرب آن ها را بهبود بخشید.

آیلتس تضمینی؟

حتما شما هم در برخی از تبلیغات دوره های آیلتس با این واژه ها برخورد کرده اید. در واقع اگر شما درست و طبق برنامه ریزی پیش بروید، به صورت منظم در کلاس های خود حاضر شوید، زمان کافی برای مطالعه اختصاص دهید و در آزمون های ماک یا همان آزمایشی هم شرکت کنید، می توانید نمره مطلوبتان را به دست بیاورید. در غیر این صورت هیچ شخص یا موسسه ای نمی تواند ادعا کند که بدون این فاکتورها نمره شما را در آزمون آیلتس تضمین می کند. ما این تضمین را به شما می دهیم که اگر با برنامه آموزشگاه زبان دهخدا پیش بروید و به طور منظم در آزمون های آزمایشی شرکت کنید به نمره مطلوب خود می رسید.

نمره‌ آزمون آیلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی در تمام سطوح طراحی شده است. نمره کل آیلتس IELTS شما ترکیبی از امتیازاتی از چهار بخش خواهد بود. نمره آیلتس IELTS را بر اساس هر یک از چهار مهارت بین 1 – 9 دریافت خواهید کرد، و همچنین به شما یک نمره کلی نیز داده می‌شود. در هر قسمت از آزمون می‌توانید نمره‌های کامل (برای مثال 5.0 ، 6.0 ، 7.0) یا نصف (برای مثال 5.5 ، 6.5 ، 7.5) کسب کنید. این نمره‌ها هر کدام معنایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نمره 9

این بالاترین نمره است و کسی که این نمره را دریافت می‌کند، به اندازه یک فرد بومی (نیتیو) انگلیسی زبان بر چهار مهارت ذکر شده تسلط دارد.

نمره 8

تسلط این افراد بسیار بالا است و کسی که این نمره را دریافت می‌کند به صورت کاملاً عملی می‌تواند با کمترین میزان غلط از زبان انگلیسی استفاده کند.

نمره 7

کسی که این نمره را در آزمون IELTS به دست می‌آورد، دارای توانایی استفاده از این زبان به صورت پیشرفته است؛ اگرچه گاه ممکن است اشتباهاتی بکند و در فهمیدن برخی جملات دچار مشکل شود.

نمره 6

کسی که این نمره را دریافت می‌کند می‌تواند در موقعیت‌های نسبتاً پیچیده این زبان را درک و استفاده کند ولی امکان غلط نیز وجود دارد و گاهی اوقات ممکن است که منظور خود را به خوبی نرساند.

نمره 5

کسی که این نمره را دریافت می‌کند دارای سطح تسلط متوسط است و می‌تواند جملات زیادی را بگوید و بفهمد ولی به احتمال زیاد در استفاده از این زبان دچار مشکل است و اشتباه¬هایی نیز به صورت مکرر مرتکب می‌شود.

نمره 4

کسی که این نمره را دریافت می‌کند تسلطی محدود به زبان انگلیسی دارد و در درک و بیان دچار مشکلات مکرر می‌شود و قادر به استفاده از زبان برای بیان مفاهیم پیچیده نیست.

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک با نمره بالای آیلتس و تحصیلات آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان انگلیسی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.
تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود.

خیر. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری باید حتما تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق سطح شما مشخص شود تا از کتاب و سطح درست شروع به آموزش نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را بتوانید کسب کنید.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

بله. برای افرادی که در طول هفته نمی توانند در کلاس های آموزشی شرکت نمایند کلاس های فشرده آخر هفته تعبیه شده اند تا براحتی بتوانید به یادگیری زبان بپردازند.

در مورد نمره آزمون عوامل مختلفی تاثیرگذار خواهد بود. اما ما به شما در مورد کیفیت آموزش و نحوه برگزاری کلاس ها و برنامه دقیق آموزشی برای رسیدن به نمره مدنظرتان به شما ضمانت می دهیم.

9 دیدگاه دربارهٔ «کلاس آمادگی آیلتس (IELTS) ، آنلاین و حضوری»

  1. سلام
    سطح زبان من حدود ۶ است و در روز ۲ساعت به صورت ثابت و گاها تا یکساعت افزایش را میتوانم اختصاص دهم..آیا در دوره ۶ ماهه امکان موفقیت دارم(برای نمره ۷ تا ۷/۵)
    جدول کلاسهای آنلاین و هزینه ها را چگونه مطلع شوم
    سپاس

    1. پشتیبان آموزش

      با سلام درمورد کلاس های آیلتس در مرحله اول باید تعیین سطح انجام بدید.

    1. پشتیبان آموزش

      با سلام ، بله کلاس خصوصی در منزل داریم ، برای مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

    1. پشتیبان آموزش

      سلام ، بله آموزش مجازی هم داریم ، میتونید با این شماره تماس بگیرید تا کارشناسان شما رو راهنمایی کنند : 02144406006

  2. احمد غریبی

    سلام من میخواستم تشکر کنم بابت کلاسای آیلتس فشردتون من و سه ماهه از نمره 4 به 6 رسوندین مرسی از کمک هاتون و مشاوره خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *