کلاس زبان ایتالیایی

دوره های آموزش زبان ایتالیایی مبتدی تا پیشرفته با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین

دوره تخصصی آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته

زبان ایتالیایی به گفته خود ایتالیایی زبان ها یک زبان زیبا و آهنگین می باشد، گویی که در زمان صحبت کردن به این زبان شما در حال آواز خواندن هستید. از این رو زبان ایتالیایی یکی از جذاب ترین و زیباترین زبان های دنیا محسوب می شود. کشور ایتالیا که یکی از کشورهای مهم اروپا است که بیشترین میراث فرهنگی دنیا در آن وجود دارد. ایتالیا همواره جز کشورهای مهم در بخش گردشگری و توریسم بوده، در نتیجه یادگیری این زبان می تواند فرصت های خوبی را برای افراد بوجود بیاورد.

این کشور از لحاظ اقتصادی، صنعت خودرو، مد و فشن و نیز در سایر زمینه ها جز کشورهای مهم و توسعه یافته است که شما می توانید با یادگیری زبان ایتالیایی از مزایا و فرصت هایی که به وابسته این زبان بدست می آورید در زندگی و کار پیشرفت نمایید. دوره های آموزش زبان ایتالیایی در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان ایتالیایی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند.

چارت آموزشی و هزینه های دوره زبان ایتالیایی
  • زبان آموزان در صورت ثبت نام یک سطح به صورت یکجا در کلاس های گروهی از 10% تخفیف برخوردار میشوند.
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • کلاس های گروهی فقط به صورت آنلاین و کلاس های خصوصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
  1. حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10جلسه میباشد (بدون تخفیف)
  2. 20جلسه شامل 5 درصد تخفیف
  3. 30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
  4. 40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه برگزاری کلاس های زبان ایتالیایی

تعداد جلسات و ساعات در هفته

نام دوره

دو جلسه یک ساعت و نیم

عادی

سه جلسه یک ساعت و نیم

نیمه فشرده

دو جلسه سه ساعته

فشرده

سه جلسه سه ساعته

 فوق فشرده

دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها)

فشرده آخر هفته

دوره زبان ایتالیایی موسسه زبان دهخدا

از سطح مبتدی تا پیشرفته چقدر زمان میبره؟

بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری کلاس دارد که کلاس به صورت خصوصی می باشد یا گروهی و همچنین به فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده یا ترمیک بودن کلاس نیز بستگی دارد و از حداقل ۸ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۳ سال در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر می باشد.

روش تدریس در دوره های ایتالیایی

تمامی دوره ها در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی با تاکید بر مهارت مکالمه برگزار می شوند. اما همانطور که در قبل نیز توضیح داده شد تمامی ۴ مهارت زبانی مورد تدریس و تقویت خواهد بود. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی براساس شرایط و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید در موقعیت های واقعی از موارد آموزش داده شده به خوبی استفاده نمایید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره ایتالیایی

در دوره های ایتالیایی در حالت آنلاین و حضوری از کتاب نوو اسپرسو Nuovo Espresso به عنوان کتاب اصلی برای تدریس و La Lingua Italiana Stranieri به همراه نمونه سوالات به عنوان منابع کمک آموزشی استفاده می شود. این کتاب از جمله بهترین و جدیدترین منابع آموزشی زبان ایتالیایی در دنیا می باشند. این کتاب ها تمامی مهارت های زبانی را به خوبی پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای تفهیم هر درس هستند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری زبان ایتالیایی در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری زبان ایتالیایی می باشند و کلاس های گروهی کاملا کم ظرفیت برگزار می شود که باعث می گردد حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین زبان ایتالیایی موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی

کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود. این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

کلاس های گروهی و نیمه گروهی زبان ایتالیایی

کلاس های گروهی و نیمه گروهی زبان ایتالیایی در موسسه زبان دهخدا از تعداد ۳ نفر شروع می شود که کلاس های گروهی بالای ۵ نفر می باشند. البته لازم به ذکر است که کلاس های گروهی موسسه از تعداد افراد بالا تشکیل نمی شود تا بازده ای کلاس ها در یک سطح عالی باشد. کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه می باشند که در پایان هر ترم شما باید در یک امتحان کتبی شرکت نمایید و برای ورود به ترم بعد حداقل میزان نمره مورد نظر را دریافت نمایید. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل های ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

مدرک پایان دوره زبان ایتالیایی

شما پس از اتمام دوره زبان ایتالیایی مدرکی معتبر را از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد که شامل میانگین نمره شما در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان دهنده میزان تسلط شما در زبان ایتالیایی می باشد که می توانید برای مقاصد مختلف از جمله تدریس، کار در شرکت های مختلف و موسسات و مواردی دیگر از آن استفاده نمایید.

مدارک موسسه زبان دهخدا تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور بوده و مورد تایید این وزارت خانه می باشد در نتیجه از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. البته لازم بذکر است که برای موارد بین المللی براساس نیاز خود باید در آزمون مرتبط شرکت کرده و اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایید. مدارک برای زبان آموزانی که از شهر یا کشور های دیگر با مجموعه همکاری دارند نیز به صورت PDF ارسال خواهد شد و یا در صورت نیاز پست خواهد گردید.

مطالب تکمیلی

آزمون های بین المللی زبان ایتالیایی

معرفی کامل آزمون CILS (آزمون چیلز)

آزمون چیلز (Esame CILS) یکی از معتبر ترین آزمون های بین المللی سنجش مهارت در زبان ایتالیایی است.

CILS مخفف عبارت Certificazione di Italiano come Lingua Straniera است. آزمون CILS از سال 2015 به عنوان آزمون رسمی سطح B1 و B2 معرفی شد و جای آزمون استرنی سطح B1 و B2 که قبلا تنها ملاک سنجش مهارت زبان ایتالیایی برای متقاضیان که قصد مهاجرت به ایتالیا داشتند را گرفت. آزمون CILS تنها آزمون مورد تایید سفارت نیست و متقاضیان می توانند در دیگر آزمون های معتبر که در ایران یا خارج از کشور برگزار می شود نیز شرکت کنند.

آزمون چیلز توسط مکز آزمون CILS دانشگاه خارجی های سیه نا (Università per Stranieri di Siena) ایتالیا در سطوح مختلف A1 تا C2 در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود.

از آنجا که آزمون چیلز سطح A1 و A2 در حد مبتدی می باشند، بنابراین سطح بندی اصلی آزمون چیلز به چهار سطح زیر طبقه بندی می شود:

  1. CILS UNO

نخستین سطح آزمون چیلز و معادل B1 می باشد، این آزمون یک آزمون ۳ ساعته می باشد که به ارزیابی سطح زبان آموز در کاربرد زبان ایتالیایی در سطح متوسط می پردازد.

2.CILS DUE  

دومین سطح آزمون چیلز می باشد و معادل B2 است، شامل یک آزمون 4 ساعته است. این مدرک معمولا برای اخذ پذیرش تحصیلی زبان ایتالیایی نیاز است.

3.CILS TRE  

سومین سطح آزمون چیلز شامل یک آزمون 5 ساعته است، که دارای دشواری بالایی است و معادل C1 بوده و توانایی مکالمه پیشرفته را نیازمند است.

4.CILS QUATTRO   

چهارمین سطح آزمون چیلز و بالاترین سطح آموزش زبان ایتالیایی را دارا است. شامل یک آزمون به مدت زمان 5 ساعت و نیم است. این سطح معادل C2 بوده و افرادی که موفق به دریافت مدرک این سطح آزمون چیلز می شوند تفاوتی از لحاظ مهارت های زبان ایتالیایی با یک فرد نیتو لایک ایتالیایی زبان نخواهند داشت.

جوانان و بزرگسالان که در آموزش زبان ایتالیایی تحصیل می کنند هر کدام می توانند در آزمون های CILS در هر سطح A1 تا C2 ثبت نام و شرکت کنند.

آزمون چیلز دارای پنج بخش است که در هر کدام از بخش ها، یکی از مهارت های زبان ایتالیایی زبان آموز سنجیده می شود.

1.Ascolto (مهارت شنیداری)

2.Comprensione della letture (مهارت خواندن و درک مطلب)

3.Analisi della strutture di comunicazione (مهارت گرامر)

4.Produzione scritte (مهارت نوشتاری)

5.Produzione orale (مهارت مکالمه)

آزمون چیلز سظوح A1 وA2 از پنج مهارت 12 نمره ای تشکیل شده است و مجموعا 60 نمره دارد. آزمون سطح B1 وB2 و بالاتر نیز از پنج مهارت 20 نمره ای تشکیل شده و مجموعا 100 نمره دارد. حداقل نمره قبولی هر مهارت در آزمون چیلز 55 درصد نمره کامل است. یعنی در آزمون سطح A1  و A2 باید حداقل 6/6 نمره و در آزمون سطوح B1 و بالاتر باید حداقل 11 نمره برای قبولی در هر مهارت کسب کرد.

اصلی ترین منابع آزمون چیلز مجموعه کتاب های اسپرسو (Nuovo Espresso) است که در صورت تسلط کامل بر سه جلد ابتدایی می توانید در آزموت B1 نمره بسیار خوبی کسب کنید.

معرفی کامل آزمون CELI (چلی)

گواهی دانش زبان ایتالیایی (CELI)، گواهی های عمومی زبان ایتالیایی هستند که مربوط به دانش آموزان مدارس بزرگسالان می باشند. این مدرک و گواهی، مهارت های زبانی، توانایی بکارگیری زبان در محیط کار و  زمینه تحصیلی فرد را تایید می کنند. آزمون چلی خود به انواع مختلفی چون گواهی چلی برای مهاجران و گواهی چلی نوجوانان تقسیم می شود. وزارت آموزش و دانشگاه های ایتالیا مدرک چلی 3 (CELI 3) را به عنوان یک مدرک معتبر برای تایید دانش زبانی ایتالیایی مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه های ایتالیا مربوط به سهمیه در نظر گرفته و آن را تایید می کند. گواهی های چلی 4 (CELI 4) و چلی 5 (CELI 5) نیز به عنوان گواهی های معتبر برای تایید دانش زبان ایتالیایی و برابر با شرایط دانشجویان ایتالیایی در نظر گرفته است.

مدرک های آزمون CELI دارای چهارچوب مرجع مشترک اروپایی زبان ها (CEFR) به 6 سطح تقسیم و در 3 مقطع و جلسه امتحانی برگزار می شود.

سطح A1CELI Impatto  

 سطح A2CELI 1  

 سطح B1CELI 2

 سطح B2CELI 3   

سطح C1CELI 4  

 سطح C2CELI 5

آزمون چلی مهاجران به سه سطح آزمون تقسیم می شود:

CELI Impact i – A1

CELI 1 i – A2

 CELI 2 i – B1

آزمون چلی نوجوانان CELI Adolescents که به اختصار CELI a خوانده می شود مدرک دانش زبان ایتالیایی است که برای نوجوانان سنین 13-17 سال انجام می شود. آزمون چلی نوجوانان بر محتوای سنی زبان آموزان، علایق شان، دانش آن ها از جهان پیرامون شان و توانمندی های ارتباطی آن ها با موضوعات شخصی بررسی می شود. آزمون چلی نوجوانان در سه سطح تقسیم می شود:

CELI 1 a – A2

 CELI 2 a – B1

 CELI 3 a – B2

سوالات متداول

هر کتاب شامل چند ترم است؟

مدت زمان اتمام هر سطح زبان ایتالیایی ۴ ترم می باشد.

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان ایتالیایی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان ایتالیایی نظارت می شود.

 

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.

تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان ایتالیایی برگزار می شود.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده می کنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باشند و این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

 

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *