کلاس زبان سوئدی

دوره های آموزش زبان سوئدی مبتدی تا پیشرفته با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین

دوره تخصصی آموزش زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته

زبان سوئدی رایج ترین زبان بین زبان های اسکاندیناوی است. این زبان در دو کشور سوئد و فنلاند صحبت می شود و زبان ۱۰ میلیون نفر از جمعیت جهان است. این زبان یکی از ساده ترین زبان های دنیا به دلیل شباهت های زیاد بین زبان سوئدی و انگلیسی می باشد.

فراگیری بالای زبان سوئدی باعث می شود تا شما با یادگیری این زبان با کل زبان های اسکاندیناوی آشنا شوید که باعث فهم متقابل بین زبان های سوئدی، دانمارکی و نروژی خواهد شد. به دلیل وجود شرایط زندگی راحت در کشور سوئد بسیاری متقاضی مهاجرت و تحصیل در این کشور هستند بنابراین یادگیری این زبان بسیار حائز اهمیت شده است. آموزشگاه زبان دهخدا با برگزاری دوره های خصوصی و نیمه خصوصی کلاس های آنلاین و حضوری زبان سوئدی و داشتن دپارتمانی مستقل برای زبان های اسکندیناوی به آموزش این زبان کاربردی با بهره گیری از اساتید مجرب و کادر آموزشی متعهد به ارائه خدمات در جهت آموزش زبان سوئدی پرداخته است.

 

آموزش زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا در تهران واقع در جنت آباد با بیش از یک دهه سابقه در حوزه آموزش زبان های خارجی از جمله زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و… با برگزاری دوره های تخصصی زبان مکالمه محور تبدیل به یکی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران و ایران شده است. آموزش زبان سوئدی در این آموزشگاه تحت دپارتمان آموزشی زبان های اسکاندیناوی با در اختیار داشتن اساتید متخصص تحصیل کرده در این زبان و تجربه زندگی در کشور سوئد به آموزش این زبان اروپایی می پردازد. دوره های آموزش زبان سوئدی در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند.

کلاس زبان سوئدی در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت کاملا کاربردی و مکالمه محور بوده تا زبان آموزان از همان ابتدا قادر به استفاده از این زبان در زندگی و موقعیت های متنوع زندگی روزمره خود باشند. کلاس زبان سوئدی این موسسه توسط دوربین های مدار بسته به صورت صوتی و تصویری توسط کادر مدیریت و آموزشی زبان سوئدی کنترل می‌ شوند تا روند فعالیت کلاس ها به صورت شفاف کنترل گردند و نیز اساتید موظف به ارائه گزارشات جلسه ای از کلاس های خود می باشند تا روند پیشرفت کلاس و زبان آموزان بررسی گردد تا برای برنامه ریزی بهتر از آن ها برای کمک به آموزش زبان آموزان استفاده گردد.

در پایان دوره آموزشی توسط آموزشگاه مدرکی معتبر زیر نظر وزارت آموزش و پرورش به زبان آموزان اعطا خواهد شد. امتحانات کتبی و شفاهی منظم در پایان هر دوره برای ارزشیابی زبان آموزان به صورت استاندارد برگزار می شود و در آخر کارنامه ای به صورت کتبی و همچنین آنلاین در اختیار زبان آموز قرار گرفته می شود.

برای پویایی بحث آموزش در این کلاس ها از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بروز استفاده می شود تا زبان آموزان براحتی به آموزش زبان سوئدی بپردازند. با استفاده از فیلم و سریال های سوئدی، کتاب های داستان آموزشی، موسیقی و بازی به صورت انفرادی و گروهی به تدریس زبان سوئدی به صورت کاربردی پرداخته ایم. دریافت تعیین سطح و مشاوره رایگان از دیگر خدمات آموزشگاه زبان دهخدا می باشد. همچنین برگزاری کلاس های آمادگی آزمون و آزمون های آزمایشی برای پیدا کردن آمادگی شرکت در آزمون از جمله خدمات آموزش زبان سوئدی در موسسه زبان دهخدا می باشد.

 

آموزش آنلاین زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزش زبان سوئدی برای علاقه مندان این زبان به صورت کاملا کاربردی و مکالمه محور برای تمامی سطوح و سنین در هر کجای کشور و حتی خارج از کشور توسط موسسه زبان دهخدا برگزار می شود. امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا و یا کووید ۱۹ این مدل از آموزش بسیار مهم و ضروری می باشد و نمی توان بحث آموزش را متوقف کرد در نتیجه آموزش آنلاین در صورت نبود شرایط حضور در کلاس بهترین گزینه می باشد.

کلاس آنلاین زبان سوئدی آموزشگاه زبان دهخدا در بهترین بسترهای آموزش زبان آنلاین به صورت صوتی و تصویری و با قابلیت مشارکت تمامی زبان آموزان در کلاس برگزار می شود. این کلاس ها همچون کلاس های حضوری توسط سوپروایزرهای دپارتمان سوئدی نظارت می شوند و اساتید موظف به ارائه گزارش از کلاس خود نیز می باشند. برگزاری امتحانات به صورت کتبی و شفاهی براحتی و کاملا حرفه ای در این حالت برگزار می شود و نتاج در کم ترین زمان ممکن در دسترس زبان آموزان خواهد بود. استفاده از روش های نوین تدریس آنلاین و آشنایی با متدهای بروز آموزش آنلاین زبان در کنار اساتید برجسته زبان سوئدی این کلاس ها را بسیار مفید و جذاب کرده است. این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود و با تعداد مشخص زبان آموز از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهند شد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

مزایای یادگیری زبان سوئدی

زبان سوئدی به دلیل شباهت های زیادی که در زمینه لغات، دستور زبان به زبان انگلیسی دارد از جمله آسان ترین زبان ها در جهان به شمار می آید. بسیاری از مردم کشور سوئد زبان انگلیسی را به خوبی می دانند و این به خارجی‌هایی که به کشور سوئد مهاجرت می کنند و یا به قصد تحصیل می روند و تسلط کافی بر این زبان را ندارد کمک می کند تا با زبان انگلیسی بتوانند با مردم کشور سوئد ارتباط برقرار کنند. همان گونه که گفتیم زبان سوئدی رایج ترین زبان بین زبان های اسکاندیناوی است به همین سبب با یادگیری زبان سوئدی زبان آموزان با کل زبان های اسکاندیناوی و فرهنگ کشور های اسکاندیناوی آشنا می شوند. کشور هایی مانند سوئد و نروژ و دانمارک از نظر رفاه اجتماعی، تحصیلات و کار از بهترین کشور های اروپا بشمار می می روند، بنابراین بسیاری از دانشجویان و مردم برای رسیدن به هدف هاییمانند تحصیل و کار به این کشور ها مهاجرت می کنند.

برای یادگیری زبان سوئدی می توانید از فیلم های سوئدی مانند فیلم های کارگردان مشهور سوئدی اینگمار برگمان بهره بگیرید، دیدن فیلم و موسیقی های سوئدی سبب می شود علاوه بر سلیس صحبت کردن با تلفظ دقیق کلمات آشنا شوید و آن ها را به درستی ادا کنید. بسیاری از کتاب های ادبی کشور سوئد ترجمه نشده اند یادگیری زبان سوئدی باعث می شود با خواندن آن کتاب ها کشور سوئد و فرهنگ آن را به خوبی درک کنید.

ویژگی های زبان سوئدی

کلمات در زبان سوئدی همانند زبان انگلیسی همان گونه که نوشته می شوند خوانده نمی شوند. یادگیری و بکار گیری افعال در زبان سوئدی بسیار راحت و آسان می باشد در زبان سوئدی به جای (am)، (is)، (are) کافی است آن ها را به فعل بی قاعده (är) تبدیل کنید. برای افعال با قاعده تنها نیاز است که حرف (r) را به انتهای آن اضافه کنید. در زبان سوئدی تنها بخشی که می تواند به هنگام یادگیری دشوار باشد چگونگی جمع بستن کلمات است. جمع بستن کلمات در زبان سوئدی از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند و این تنها به تجربه زبان آموز بستگی دارد. یکی از مهم ترین جنبه‌های زبان سوئدی این است که با یادگیری آن براحتی به زبان فنلاندی، دانمارکی و نروژی تسلط پیدا خواهید کرد.

منابع آموزشی زبان سوئدی

برای یادگیری زبان سوئدی منابع زیادی مانند زبان انگلیسی وجود ندارد. اما، برای یادگیری این زبان یکی از بهترین و بروزترین کتاب های زبان سوئدی، کتاب Complete Swedish می‌باشد. این کتاب در کشور آمریکا نیز به عنوان یکی از کتاب های کاربردی یادگیری زبان سوئدی استفاده می شود. یکی از مزایای مهم این کتاب self-study یا خودآموز بودن آن می باشد. این کتاب از طریق مکالمات کاربردی، ساختار لغات، توضیحات گرامری به زبان ساده و تمرین های زیاد باعث تقویت زبان سوئدی در تمامی مهارت های زبانی شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن در تمام موقعیت ها می شود و نیز آگاه بخشی در مورد فرهنگ سوئد نیز به همراه دارد. در کنار این کتاب زبان آموزان می توانند از کتاب های داستان و دیکشنری سوئدی برای تقویت زبان سوئدی بهره ببرند و همچنین نرم افزارهایی برای تمرین و یادگیری این زبان برای زبان آموزان وجود دارد که می تواند به آن ها در مسیر یادگیری شان کمک شایانی نماید.

معرفی آزمون بین المللی زبان سوئدی

آزمون بین المللی زبان سوئدی Swedex

یکی از آزمون های بین المللی زبان سوئدی که در ایران نیز برگزار می شود آزمون Swedex می باشد. آزمون بین المللی Swedex در سه سطح (A2، B1، B2) مجزا از سال 2011 برگزار می شود. آزمون بین المللی Swedex مورد تایید مرکز دولتی Swedex Institute می باشد. در این آزمون چهار مهارت صحبت کردن (speaking)، درک مطلب (reading)، شنیداری (listening) و نوشتاری (writing) مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

 

آزمون بین المللی سوئدکس (Swedex) در 5 بخش برگزار می شود:

  1. درک مطلب ( Reading Comprehension)
  2. لغات و دستور زبان (Words and grammar) که تنها در سطح A2 و B1 بررسی می شود.
  3. تست شنیداری (listening Comprehension)
  4. تست کتبی (Writing Exam)
  5. تست شفاهی (Oral Exam)

 

در آزمون بین المللی Swedex بخش نوشتاری آن به صورت گروهی برگزار می شود و براساس زمان بندی زیر می باشد:

  • سطح A2: مدت 2 ساعت به علاوه یک زمان توقف
  • سطح B1: مدت 3 ساعت به علاوه 2 زمان توقف
  • سطح B2: مدت 3 ساعت و 2 زمان توقف

 

در آزمون بین المللی Swedex تست شفاهی (Oral Exam) به صورت تک نفره برگزار می شود و در سطح B1 و B2 به صورت زوجی برگزار می شود و زمان بندی آن به شکل زیر است:

  • سطح A2: مدت 8 دقیقه
  • سطح B1: مدت 15 دقیقه به علاوه 15 دقیقه زمان آماده سازی
  • سطح B2: مدت 20 دقیقه به علاوه 15 دقیقه زمان آماده سازی

 

امتیاز دهی در آزمون بین المللی Swedex براساس تعداد پاسخ های صحیح در تست های درک مطلب، شنیداری، لغت و گرامر در سطح A2 و B1 با هم جمع زده و داده می شود. برای قبولی در آزمون بین المللی Swedex آزمون دهندگان باید حداقل 60 درصد امتیاز برای بخش های شفاهی و کتبی را کسب کنند.

در سطح B2 آزمون بین المللی Swedex چهار بخش ( Reading, listening, oral, writing) مورد ارزیابی قرار می گیرد. ارزیابی در سطح B2 به صورت Pass (قبول) و Fail (مردود) می باشد.

آزمون بین المللی Swedex در ایران در سازمان سنجش آموزش کشور (NOET) برگزار می شود. داشتن مدرک Swedex برای کسانی که می خواهند در کشور سوئد کار کنند لازم می باشد.

برای تحصیل در دانشگاه های کشور سوئد دانشجویان نیاز است که حتما در آزمون TISUS شرکت کرده و مدرک آن را داشته باشند.

 

آزمون سطح C1 زبان سوئدی

این آزمون یک آزمون سطح بالا می باشد که برای تحصیل در دانشگاه های معتبر کشور سوئد دانشجویان نیاز دارند تا سطح خود را به سطح C1 زبان سوئدی که معادل (sevenka 3) می باشد برسانند و نمره قبولی را دریافت کنند.
آزمون سطح C1 زبان سوئدی به صورت حضوری برگزار می شود و دارای چهار بخش:

  • مهارت فهم شنیداری
  • مهارت خواندن متون
  • مهارت نوشتار متون
  • مهارت ارتباط شفاهی

آزمون C1 زبان سوئدی در ایران در موسسه ای برگزار نمی شود اما گاهی آزمون C1 زبان سوئدی در سفارت سوئد در تهران با همکاری موسسات دانشگاهی اقدام به برگزاری آزمون TISUS می کنند. بنابراین زبان آموزان برای شرکت در ایران آزمون باید با سفارت سوئد تماس بگیرند و از زمان برگزاری آن آگاه شوند.

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان سوئدی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.
برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.

4 دیدگاه دربارهٔ «دوره تخصصی آموزش زبان سوئدی از مبتدی تا پیشرفته»

    1. پشتیبان آموزش

      با سلام لطفا با تلفن های مجموعه تماس بگیرید تا درمورد هزینه ها راهنماییتون کنند.

    1. پشتیبان آموزش

      سلام دوست عزیز ،لطفا با شماره های درج شده توی سایت تماس بگیرید تا مشاوران شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *