تدریس زبان خصوصی

برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی ، ترکی استانبولی ، آلمانی ، فرانسه و تمامی زبان های خارجی بصورت آنلاین و حضوری

تدریس زبان خصوصی آنلاین و حضوری انگلیسی، فرانسه، آلمانی،‌ ترکی استانبولی و . . .

بسیاری از افراد به دنبال بهترین کلاس های تدریس خصوصی زبان برای یادگیری زبان دلخواه خود می باشند و کلاس های خصوصی زبان را به کلاس های گروهی ترجیح می دهند که براساس شرایط زبان آموزان می تواند این معیارها متغیر باشد. از این رو پیدا کردن یک کلاس با یک مدرس مجرب و حرفه ای بسیار در این گونه کلاس ها حائز اهمیت می باشد در نتیجه زبان آموزان برای این موضوع به جستجو و تحقیق می پردازند تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند. در این خصوص موسسه زبان دهخدا با بهره مندی از بهترین پتانسیل های آموزشی سعی در برگزاری بهترین کلاس های تدریس خصوصی زبان از جمله زبان انگلیسی، فرانسه،‌ آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی،‌ چینی، روسی،‌ ژاپنی، سوئدی و …. کرده است. در موسسه زبان دهخدا با استفاده از دپارتمان های مجزا برای زبان های مختلف کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند.

چه کسانی بهتر است در کلاس زبان خصوصی شرکت نمایند؟

کلاس زبان خصوصی براساس ویژگی هایی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای برخی از افراد باشد از جمله کسانی که می خواهند در مدت زمان کم و در یک زمان محدودتری به یادگیری زبان بپردازند.

برخی از افراد برای شرکت در کلاس های گروهی و یادگیری و صحبت کردن اعتماد به نفس کافی را ندارند و از اینکه توسط دیگر افراد مورد قضاوت قرار بگیرند فراری هستند با اینکه یادگیری زبان را بسیار دوست دارند در نتیجه ترجیح می دهند تا در کلاس زبان خصوصی به یادگیری بپردازند.

برخی از افراد نیز به دلیل شرایطی که دارند نمی توانند تایم خود را با تایم کلاس های گروهی تنظیم کرده و در این کلاس ها شرکت کنند در نتیجه براساس زمانی که دارند مجبور هستند در کلاس خصوصی زبان را آموزش ببینند.

دوره های زبان انگلیسی

دوره زبان بزرگسالان
بزرگسالان
دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی
TTC
کلاس زبان نوجوانان
نوجوانان
آموزش زبان کودکان
کودکان
دوره فری دیسکاشن
فری دیسکاشن
دوره مکالمه
مکالمه
دوره زبان بزرگسالان
بزرگسالان
دوره فری دیسکاشن
فری دیسکاشن
کلاس زبان نوجوانان
نوجوانان
دوره مکالمه
مکالمه
آموزش زبان کودکان
کودکان
دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی
تی تی سی

دوره های آمادگی آزمون های زبان انگلیسی

دوره gmat
TOEFL
دوره gre
TOEFL
دوره oet
TOEFL
دوره آزمون دولینگو
IELTS
دوره آزمون های کمبریج
FCE , CAE
دوره oet
OET
دوره pte
PTE
دوره gre
GRE
دوره toefl
TOEFL
دوره gmat
GMAT
دوره آیلتس
IELTS
دوره آزمون دولینگو
DUOLINGO

دوره های سایر زبان ها

آموزش زبان آلمانی
آلمانی
آموزش زبان فرانسه
فرانسه
آموزش زبان اسپانیایی
اسپانیایی
آموزش زبان ترکی
ترکی استانبولی
آموزش زبان چینی
چینی
آموزش زبان ایتالیایی
ایتالیایی
آموزش زبان روسی
روسی
کلاس زبان عربی
عربی
آموزش زبان ژاپنی
ژاپنی
آموزش زبان فارسی
فارسی
آموزش زبان کره ای
کره ای
آموزش زبان سوئدی
سوئدی
آموزش زبان فرانسه
فرانسه
آموزش زبان ایتالیایی
ایتالیایی
آموزش زبان فارسی
فارسی
آموزش زبان آلمانی
آلمانی
آموزش زبان چینی
چینی
آموزش زبان سوئدی
سوئدی
آموزش زبان ترکی
ترکی استانبولی
کلاس زبان عربی
عربی
آموزش زبان ژاپنی
ژاپنی
آموزش زبان اسپانیایی
اسپانیایی
آموزش زبان روسی
روسی
آموزش زبان کره ای
کره ای

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

ویژگی های کلاس زبان خصوصی

اولین مزیت این کلاس ها این است که استاد تمامی زمان کلاس را تنها صرف یک زبان آموز خواهد کرد و برخلاف کلاس های گروهی که استاد باید در طول کلاس برای چند نفر وقت گذاشته و در برخی از مواقع به دلیل وقت کلاس شاید فرصت پاسخ گویی به تمامی سوالات و موارد امکان پذیر نباشد اما در کلاس خصوصی این موضوع وجود نداشته و شما براحتی به دلیل زمانی که استاد در اختیار دارد می توانید از تمامی زمان کلاس برای خودتان بهره ببرید.

بهترین روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی

نحوه برگزاری کلاس های خصوصی زبان

اینکه شما در هر زمانی که بتوانید کلاس داشته باشید و براساس شرایط خود در کلاس شرکت کنید دیگر ویژگی مهم کلاس خصوصی است و در این حالت می توانید براحتی و بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای به یادگیری زبان بپردازید.

در کلاس خصوصی شما براحتی و با هماهنگی استاد می توانید کلاس خود را اگر قادر به شرکت در جلسه ای نباشید کنسل کنید و به یک زمان دیگر منتقل نمایید که این موضوع در کلاس های گروهی امکان پذیر نخواهد بود و شما جلسه مورد نظر را از دست خواهید داد. مدت زمان یادگیری در کلاس های خصوصی کمتر بوده یعنی طول دوره یادگیری بدلیل زمانی که استاد می تواند در کلاس برای زبان آموز اختصاص دهد باعث می شود تا روند کلاس خصوصی تندتر باشد. در نتیجه شما می توانید در زمان کوتاه تری دوره های آموزشی را به پایان برسانید.

کلاس های خصوصی زبان هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد.

این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود.

این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

کلاس خصوصی زبان کودکان

برخی از کودکان ممکن است اعتماد به نفس لازم را برای شرکت در کلاس های گروهی نداشته باشند که در این حالت بهترین گزینه حضور در کلاس های خصوصی است تا بتوانند اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و در صورت تمایل در کلاس گروهی شرکت نمایند.

زمان کلاس های خصوصی براساس زمان بندی زبان آموز تعیین می شود که این موضوع در کلاس های گروهی کمی غیرممکن است چرا که ممکن است در آن زمان کلاسی برگزار نشود و یا ظرفیت کلاس پر شده باشد.

کلاس های خصوصی در مدت زمان کم تری از کلاس های گروهی می توانند به پایان برسند در نتیجه سرعت یادگیری در کلاس های خصوصی کودکان بیشتر خواهد بود.

در صورت عدم شرکت در کلاس می توان با هماهنگی جلسه درس را به زمانی دیگر موکول کرد و در این حالت جلسه ای را از دست نخواهید داد.

با وجود ویژگی های بیان شده کلاس خصوصی زبان می تواند برای بسیاری از کودکان مناسب باشد.

ویژگی های استاد خصوصی زبان

کلاس خصوصی زبان بیشتر از کلاس گروهی به استاد خود وابسته است. چرا که در کلاس خصوصی به جز استاد و یک یا دو زبان آموز در اکثر موارد فرد دیگری حضور ندارد. در نتیجه استاد خصوصی زبان باید یک سری ویژگی ها داشته باشد تا بتواند کلاس خصوصی را به خوبی اداره نماید و بهترین آموزش را ارائه کند.

استاد خصوصی زبان قبل از هر چیز باید برای هر جلسه از کلاس خود یک برنامه از پیش تعیین شده داشته باشد تا به صورت دقیق بداند که چه مباحثی را باید به چه شکل تدریس کند و به چه ابزارها و یا زمانی نیاز خواهد داشت.

دیگر ویژگی استاد خصوصی زبان نحوه برقراری ارتباط با زبان آموز است. به دلیل حضور یک فرد در کلاس، استاد زبان باید بتواند جو و فضای خوبی را در کلاس حاکم نماید تا زبان آموز بتواند به بهترین شکل آموزش ببیند.

رفتار استاد و نوع ارتباطی که او با زبان آموز برقرار می کند یکی از مهم ترین مواردی است که استاد زبان باید به آن توجه نماید چرا که اگر استاد زبانی از لحاظ تدریس و دانش در بهترین سطح نیز باشد در صورتی که نتواند ارتباط موثری را با زبان آموز برقرار کند مطمئنا آن کلاس بعد از مدتی با مشکل روبرو خواهد شد. در نتیجه یک استاد زبان باید از لحاظ موارد ارتباطی و روانشناسی در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

در کلاس های خصوصی با توافق استاد و زبان آموز در برخی از مواقع می توان زمان کلاس را جابجا کرد و یا جلسه ای را کنسل نمود در نتیجه نظم استاد در برگزاری جلسات یکی دیگر از موارد مهم در آموزش خصوصی است.

تسلط به موضوعات آموزشی و آشنایی به متدهای تدریس خصوصی و استفاده از فعالیت های جانبی برای تدریس از دیگر ویژگی های استاد خصوصی زبان است.

ویژگی های مدرس خصوصی آیلتس

در کل و با توجه به ساختار آزمون آیلتس ویژگی ها و مشخصه های یک معلم آیلتس می تواند به صورت زیر خلاصه شود:

۱. آگاهی از موضوع و دانش در مورد آیلتس

که این موضوع با خواندن کتاب ها و منابع به صورت مستمر، بروز بودن در مورد مسائل مختلف و شرکت در دوره های گوناگون برای بهبود دانش خود امکان پذیر است.

۲. آمادگی قبل از شروع کلاس

آگاهی از خروجی که قرار است در طول یک دوره داشته باشد، مدیریت زمان، حاشیه نرفتن در مورد موضوعات کلاس و آماده کردن تمرین های مفید و مناسب برای بهبود یادگیری زبان آموز

۳. دارای مهارت های عالی در بحث آموزش باشد و آن ها را بهبود بخشد

در این حالت می تواند به صورت واضح به توضیح موضوعات بپردازد. بهره گیری از تجربه دیگران و استفاده از آن در کلاس خود و شرکت در سمینارها و کلاس های آموزش تدریس برای بهبود مهارت های آموزشی خود

۴. قابلیت برقراری ارتباط خوب و موثر با زبان آموزان

قابلیت درک و شناخت جنبه های مختلف شخصیت فردی و یادگیری زبان آموز برای انتخاب بهترین روش تدریس و تفهیم بهتر مفاهیم به زبان آموز، استفاده به موقع از فضاهای سرگرم کننده و دریافت فیدبک مناسب از روند پیشرفت زبان آموز

موارد گفته شده از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های یک معلم آیلتس می باشد تا بتواند زبان آموز را به بهترین شیوه و روش راهنمایی کرده و او را در مسیر رسیدن به نتیجه مطلوب هدایت نماید.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین زبان انگلیسی موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس خصوصی مکالمه زبان

بسیاری از افرادی که تمایل به شرکت در کلاس های خصوصی را دارند به دلیل هزینه این کلاس ها که صورت جلسه ای معمولا محاسبه می شود از شرکت در این کلاس ها صرف نظر می کنند.

معمولا قیمت کلاس های خصوصی زبان و آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل در آموزشگاه های مختلف متفاوت می باشد و براساس سطح کلاس تعیین می شود.

در آموزشگاه زبان دهخدا دوره خصوصی زبان انگلیسی بزرگسالان در سطح پایه جلسه ای ۲۰۰ هزار تومان می باشد که شما می توانید اطلاعات دقیق هر دوره را در سایت موسسه مشاهده نمایید. البته برای ثبت نام در کلاس های خصوصی موسسه در صورت ثبت نام جلسات بالای ۲۰ جلسه تخفیف های مناسبی در نظر گرفته شده است.

هزینه کلاس خصوصی زبان

کلاس های گروهی و نیمه گروهی زبان انگلیسی در موسسه زبان دهخدا برای نوجوانان از تعداد ۳ نفر شروع می شود که کلاس های گروهی بالای ۵ نفر می باشند. البته لازم به ذکر است که کلاس های گروهی موسسه از تعداد افراد بالا تشکیل نمی شود تا بازده ای کلاس ها در یک سطح عالی باشد. کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه می باشند که در پایان هر ترم شما باید در یک امتحان کتبی شرکت نمایید و برای ورود به ترم بعد حداقل میزان نمره مورد نظر را دریافت نمایید. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل های ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

مدرک پایان دوره زبان انگلیسی نوجوانان

شما پس از اتمام دوره زبان انگلیسی نوجوانان مدرکی معتبر را از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد که شامل میانگین نمره شما در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان دهنده میزان تسلط شما در زبان انگلیسی می باشد. مدارک موسسه زبان دهخدا تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور بوده و مورد تایید این وزارت خانه می باشد در نتیجه از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. مدارک برای زبان آموزانی که از شهر یا کشور های دیگر با مجموعه همکاری دارند نیز به صورت PDF ارسال خواهد شد و یا در صورت نیاز پست خواهد گردید.

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان انگلیسی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.
تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود.
خیر. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری در دوره های نوجوانان باید حتما تعیین سطح شوید. حتی اگر هیچ کلاس زبانی شرکت نکرده باشید. چرا که ارتباط افراد با زبان انگلیسی متفاوت است و به دلیل اینکه شما در دوران مدرسه و حتی در روزمره با زبان مواجه بوده اید پس باید تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق مشخص شود که باید از چه سطحی به یادگیری بپردازید.
برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

6 دیدگاه دربارهٔ «کلاس خصوصی آنلاین و حضوری زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی»

  1. سلام۔ ایا کلاس خصوصی یا نیمه خصوصی زبان آلمانی در روزهای جمعه هم برگزار میکنید

    1. پشتیبان آموزش

      سلام ، بله دوست عزیز ، برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید تا اطلاعات کامل رو در اختیارتون قرار دهند.

  2. سلام
    من خارج از ايران هستم
    ميخواستم كلاس خصوصى زبان انگليسى داشته باشم
    ممنون ميشم من رو راهنماييم كنين

    1. پشتیبان آموزش

      سلام ، لطفا با این شماره در واتساپ تماس بگیرید 09024441416

      تا کارشناسان دهخدا شما رو راهنمایی کنند.

  3. علی اکبر پورعیسی

    سلام من در خارج از ایران هستم ومیخواهم از طريق زوم توسط یک استاد زبان انگلیسی بصورت خصوصی با كتاب هد وی که سابقه اموزش با ان را دارم هفته ای از سه جلسه تا ۵ جلسه اموزش ببینم در صورت وجود امکان با ایمیل یا با شماره واتس اپ من تماس بگیرید

    1. پشتیبان سایت

      سلام وقت شماهم بخیر گروه مشاوران داخل واتس اپ پیگیر کلاس شما هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *