کلاس زبان نروژی

دوره های آموزش زبان نروژی مبتدی تا پیشرفته با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین

دوره تخصصی آموزش زبان نروژی از مبتدی تا پیشرفته

کشور نروژ در حال حاضر یکی از مقصد های مهاجرین و دانشجویان برای ادامه تحصیل و زندگی می باشد. این کشور در شرق اروپا و جزو کشورهای اسکاندیناوی است. تاریخچه غنی فرهنگ و هنر و همچنین پیشرفت های صنعتی کشور نروژ امروزه باعث شده یادگیری زبان نروژی برای بسیاری از افراد ضروری و لازم باشد. این زبان در کنار سایر زبان های اسکاندیناوی مانند سوئدی،‌ دانمارکی، ایسلندی و غیره قرار دارد و تسلط بر یکی از این زبان ها شما را در یادگیری زبان های دیگر این منطقه کمک می کند. در بحث آموزش زبان نروژی دپارتمان آموزش زبان آموزشگاه زبان دهخدا با برنامه ریزی های مدون و منظم با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین کادر آموزشی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان نروژی به آموزش این زبان به صورت آنلاین و حضوری به شکل های خصوصی و نیمه خصوصی می پردازد.

 

آموزش زبان نروژی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزش زبان های خارجی به ارائه خدمات به صورت آنلاین و حضوری به علاقه مندان زبان کرده است. موسسه زبان دهخدا با تشکیل دپارتمان های مجزا زبان برای زبان های مختلف به آموزش حرفه ای زبان در تمامی سطوح برای تمامی سنین پرداخته است. دپارتمان زبان نروژی یکی از این دپارتمان های زبان می باشد که با بهره گیری از کادر آموزشی مجرب و متعهد و با استفاده از روش های نوین و خلاقانه در تدریس به آموزش زبان نروژی به صورت مکالمه محور و کاربردی پرداخته است.

کلاس زبان نروژی در آموزشگاه زبان دهخدا با بهره مندی از امکانات اصلی آموزشی همچون منابع معتبر و اساتید Native-like و کمک آموزشی مثل فیلم، سریال، موزیک و انجام بازی های گروهی و انفرادی به شکلی پویا برگزار می شود. دوره های آموزش زبان نروژی در موسسه زبان دهخدا به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. این کلاس ها توسط سوپروایزرهای زبان نروژی با استفاده از دوربین های مدار بسته به صورت صوتی و تصویری به شکل مستمر نظارت می شوند تا روند کلاس و نحوه آموزش همواره بررسی و در بهبود آن تدابیر لازم اجرا شود. همچنین برای کمک به آموزش زبان آموزان به صورت گروهی و انفرادی اساتید در پایان هر جلسه آموزشی گزارشی را به سوپروایزر زبان نروژی ارائه می کنند تا برنامه ریزی به صورت دقیق تر انجام گیرد.

استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در کلاس ها باعث شده فضای کلاس ها از حالت یکنواخت تبدیل به حالتی مشوق گردد و زبان آموزان شوق حضور و یادگیری را در کلاس داشته باشند. آموزشگاه زبان دهخدا دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش بوده در نتیجه در پایان دوره آموزشی مدرک معتبری به زبان آموزان اعطا خواهد شد.

در پایان هر ترم امتحانات منظم کتبی و شفاهی برای سنجش روند آموزش و یادگیری زبان آموزان برگزار می شود و نتایج آن در کمترین زبان به اطلاع زبان آموزان خواهد رسید. دوره های آمادگی آزمون و آزمون های آزمایشی نیز از دیگر ویژگی های دوره زبان نروژی در آموزشگاه زبان دهخدا می باشد. مشاوره رایگان برای بهبود روند یادگیری همواره کمک کننده زبان آموزان در آموزشگاه زبان دهخدا بوده و دپارتمان زبان نروژی از این قاعده مستثنی نمی باشد. برای شروع دوره آموزشی زبان نروژی در آموزشگاه زبان دهخدا کافی است با بخش ثبت نام آموزشگاه ارتباط برقرار کرده و بعد از دریافت مشاوره رایگان و تعیین سطح به یادگیری این زبان بپردازید.

 

آموزش آنلاین زبان نروژی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا از جمله اولین آموزشگاه های زبان می باشد که به آموزش آنلاین زبان پرداخته است. این شرایط سخت بوجود آمده برای حضور در کلاس توسط بیماری کرونا ویروس یا کووید ۱۹ باعث شده تا آموزش آنلاین زبان بیش از پیش مورد توجه باشد. آموزش آنلاین زبان نروژی در آموزشگاه زبان دهخدا با همان کیفیت آموزش حضوری به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. امکان حضور در کلاس آنلاین زبان نروژی برای تمامی افراد سراسر کشور و حتی خارج از کشور وجود دارد و موسسه زبان دهخدا با استفاده از بهترین کادر آموزشی آنلاین و منابع آنلاین معتبر و کاربردی و با اتکا به تجربه بالا در بحث آموزش آنلاین زبان به برگزاری دوره های تخصصی زبان نروژی پرداخته است.

این موسسه با بهره گیری از بهترین پلتفرم آموزش آنلاین و امکان ارتباط صوتی و تصویری به صورت تعامل متقابل به صورت گروهی و انفرادی به آموزش کاربردی زبان نروژی می پردازد. این کلاس ها نیز همچون کلاس های حضوری توسط سوپروایزر زبان نروژی نظارت شده و روند آن بررسی می شود. امتحانات پایان ترم نیز به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود و در پایان دوره نیز مدرک معتبری به زبان آموز اعطا خواهد شد.

چارت آموزشی و هزینه های دوره زبان نروژی

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

مزیت های زبان نروژی

ویژگی های یادگیری زبان نروژی

زبان نروژی به زبان دانمارکی و سوئدی بسیار نزدیک می باشد و تقریبا در شکل نوشتاری شبیه بهم هستند اما در تلفظ با هم متفاوت می باشند. زبان نروژی ریشه آلمانی دارد و حدود 5 میلیون نفر در جهان به زبان نروژی صحبت می کنند. در کشور نروژ دو زبان به صورت رسمی وجود دارد که یکی از آن ها زبان بوک مال می باشد که به معنی “زبانِ کتاب” است که زبان بوک مال “Norsk” به زبان دانمارکی نزدیک است و دیگری زبان نینورسک “Nynorsk” می باشد که به معنی “نروژیِ جدید” می باشد و نزدیک به لهجه شمال سوئد است. این دو زبان اسم های غیر رسمی نیز دارند که به ترتیب ریکسمول “زبان سلطنتی” و لاندسمول “زبان روستایی” است.

 

مزایای یادگیری زبان نروژی

کشور نروژ به دلیل منابع گاز و نفت ساحلی از جمله کشور های توسعه یافته و ثروتمند می باشد. یادگیری زبان نروژی می تواند فرصت خوبی برای شرکت های بین المللی برای گسترش دادن مراودات و تجارت شان در کشور نروژ باشد. کشور نروژ مقصد بسیاری از مردم برای مهاجرت است و می توان یکی از دلایل این مهاجرت را پایین بودن جرم و جنایت در این کشور دانست، کشور نروژ با ایجاد شرایط مناسب و ایجاد قوانین سخت گیرانه برای کسانی که خلافی مرتکب می شوند باعث شده است آمار جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین باشد و مردم با آرامش بیشتری در کشور نروژ زندگی کنند.

علاوه بر این کشور نروژ از جمله کشور هایی است که از ماشین های برقی استفاده می کند و به همین دلیل دارای مزیت هایی چون مالیات کم و پارکینگ رایگان می باشد و درصد آلودگی در کشور نروژ بسیار پایین است. کشور نروژ با داشتن دانشگاه های معتبر دانشجویان زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است. نروژ دارای تاریخ و فرهنگ غنی می باشد برای همین توریست های زیادی برای دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی به این کشور سفر می کنند و یادگیری زبان نروژی می تواند لذت این سفر را برای توریست ها چند برابر کند.

معرفی کتاب های آموزشی زبان نروژی

معرفی کتاب Colloquial Norwegian The Complete Course for Beginners

این کتاب به صورت گام به گام به آموزش زبان نروژی از سطح پایه تا متوسط می پردازد. این کتاب به زبان آموزان کمک می کند تا مهارت های اساسی زبان از جمله مهارت گفتاری، شنیداری، نگارش و درک مطلب را تقویت کنند و زبان نروژی را بطور کامل و کاربردی فرا بگیرند. این کتاب به صورت مکالمه محور به آموزش زبان نروژی و لغات آن می پردازد و آموزش زبان نروژی را برای زبان آموزان جذاب کرده است. همچنین در این کتاب با فرهنگ مردم نروژ نیز آشنا خواهید شد.

 

معرفی کتاب Norwegian: A comprehensive Grammar

(Routledge Comprehensive Grammars)

کتاب دستور زبان جامع نروژي راهنمای کاملی برای نروژی مدرن ” بوک مال” است. این کتاب برای دانشجویان منبعی اساسی می باشد که در کالج ها و دانشگاه ها و کلاس های بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب برای درک کامل دستور زبان نروژی طراحی و تنظیم شده است. در این کتاب پیچدگی های زبان نروژی به صورت ساده و مختصر بیان شده است و تاکید بر زبان بومی های ساکن نروژ می شود.

 

معرفی کتاب pa vei

کتاب pa vei یک کتاب کامل برای یادگیری زبان نروژی بشمار می رود. این کتاب بر تمام جنبه های مهارت های زبان نروژی مانند گویش، تلفظ و کلمات تاثیر داشته است. این کتاب برای تمامی افراد در هر سطح آموزشی مفید بوده و براحتی به آموزش زبان نروژی پرداخته است.

سطح های مختلف زبان نروژی

زبان نروژی همچون زبان های دیگر از یک استاندارد برخودار بوده و زبان آموزان در سطوح مختلف به یادگیری این زبان می پردازند. این زبان دارای ۴ سطح به صورت زیر می باشد:

  • Level A1 که معادل Norskprøve 1 قدیمی است.
  • Level A2 که معادل Norskprøve 2 قدیمی است.
  • Level B1 که معادل Norskprøve 3 قدیمی است.
  • Level B2 که پیش نیاز پذیرش برای تحصیلات عالی می باشد.

از مهم ترین سطح ها برای اقامت دائمی در کشور نروژ مدرک زبان نروژی یا Norskprøve می باشد. سطح زبان A1 برای اقامت دائمی و سطح B2 که سطح پیشرفته می باشد جهت دریافت پذیرش در کالج و دانشگاه های نروژ می باشد.

آزمون های بین المللی زبان نروژی

آزمون زبان نروژی Bergenstest

آزمون Bergenstest که به آزمون Test i norsk نیز شناخته می شود برای متقاضیانی است که قصد ادامه تحصیل در کشور نروژ را دارند. آزمون Bergenstest از دو بخش: شفاهی و نوشتاری تشکیل شده است. متقاضیان برای کسب قبولی در این آزمون باید سطحی معادل سطح B2 در زبان نروژی داشته باشند. در بخش شفاهی آزمون Bergenstest از متقاضیان خواسته می شود در مورد موضوعات مختلف صحبت کنند یا تصویری را نشان می دهند و از متقاضیان خواسته می شود در مورد آن توضیحاتی بدهند. در بخش نوشتاری آزمون Bergenstest متقاضیان باید جملات را با ساختاری متفاوت بنویسند که به این وسیله گرامر و دایره واژگان متقاضیان سنجیده می شود.

کلاس های خصوصی زبان نروژی

کلاس های خصوصی زبان نروژی هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود. این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان نروژي و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.
برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

5 دیدگاه دربارهٔ «دوره تخصصی آموزش زبان نروژی از مبتدی تا پیشرفته»

    1. پشتیبان آموزش

      با سلام ،برای اطلاع از هزینه ها میتونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *