آموزش زبان انگلیسی مشاغل

کلاس های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف خاص بصورت فشرده ، آنلاین و حضوری

آموزش زبان تخصصی ویژه مشاغل (ESP)

این روزها بیشتر مردم وقت خود را صرف مطالعه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم می کنند. همچنین والدین کودکان خود را در سن کم و نوجوانی تشویق به یادگیری زبان انگلیسی می کنند. اما ارزش واقعی یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ چه به دنبال شغل و حرفه باشید و چه برای سفر به خارج از کشور برنامه ریزی کرده باشید، تحصیل انگلیسی می تواند عامل مهمی در پیشرفت زندگی شما چه از جنبه شخصی و چه از جنبه ی حرفه ای کمک کند. با یادگیری زبان انگلیسی شما قادر خواهید بود تا در بازار کار جهانی رقابت کنید، مهارت های شغلی خود را افزایش داده و به راحتی و با اعتماد به نفس شروع به ملاقات با افراد در سراسر جهان کنید.

 

برگزاری دوره ویژه مشاغل به صورت آنلاین

با توجه به اینکه اکثر مشاغل از جمله مدیران، مهندسین، دکتر ها و پرستاران وقت و فرصت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری ندارند، آموزشگاه دهخدا شرایط مطلوبی برای تمام حرفه ها با برگزاری دوره های آنلاین و مجازی ایجاد کرده است. متقاضیان برای دوره های زبان ویژه مشاغل که خواهان بهبود شرایط کاری و پیشرفت در حرفه ی خود هستند اما فرصت کافی ندارند می توانند در دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی دهخدا با تعیین زمان برگزاری دلخواه خود شرکت کنند.

چارت آموزشی و هزینه های دوره زبان انگلیسی مشاغل

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

ویژگی های آموزشگاه دهخدا در برگزاری دوره های ویژه مشاغل

آموزش زبان انگلیسی ویژه مشاغل با برگزاری کلاس ها و دوره های زبان عمومی یا جنرال متفاوت است. در آموزشگاه دهخدا اساتید دوره های ویژه مشاغل کاملا مجرب و مسلط به حیطه های کاری و اداری و اصطلاحات مخصوص هر حرفه هستند. بدین جهت در تدریس، برقراری ارتباط با زبان آموزان وشناخت نیاز های زبانی آن ها در محیط کار بسیار حرفه ای عمل می کنند. اکنون ، صرف نظر از سابقه ی کاری و تجربه شما ، بسیاری از کارفرمایان به طور خودکار انتظار دارند که شما انگلیسی بدانید. حتی اگر شما به زبانی متفاوت تحصیل کرده اید یا از جایی آمده اید که انگلیسی به ندرت صحبت می شود، امروزه انتظار می رود زبان انگلیسی را بدانید. بنابراین برای تحت تأثیر قرار دادن مصاحبه کننده یا رئیس خود در این دوره زمانی و حتی به احتمال زیاد در آینده ، باید نشان دهید که در صحبت کردن و نوشتن زبان بسیار مسلط هستید.

ما در موسسه دهخدا به شما کمک می کنیم تا با همکاران خود بهتر ارتباط برقرار کنید. کار در یک دفتر به معنای کار گروهی و همکاری است. بدین معنی که شما مجبور خواهید بود که با همکاران خود در تعامل باشید. و اگر زبانی را که با آن ها ارتباط برقرار می کنید خیلی روان نباشد، در بدترین حالت ممکن است حتی به سوء تفاهم هایی منجر شود که شغل شما را در معرض خطر قرار دهد. همچنین بهره مندی از تلفظ خوب همیشه یک برداشت نخستین خوب را ایجاد می کند. صحبت کردن و نوشتن در زبان انگلیسی دو مهارت متفاوت است. ممکن است شما به خوبی بنویسید ، اما اگر نتوانید واضح و روان صحبت کنید ، بعید است که بتوانید در محیط کار تأثیر بگذارید. مردم شما را به روشی که صحبت می کنید قضاوت می کنند. البته بهترین راه برای یادگیری تلفظ درست، گوش دادن به تلفظ خوب است. مطمئناً این امر با داشتن یک معلم مجرب امکان پذیر خواهد بود.

چگونه وارد دوره های زبان انگلیسی ویژه مشاغل شوید؟

اگر قصد شرکت در یکی از دوره های زبان انگلیسی ویژه مشاغل را دارید میتوانید با موسسه زبان دهخدا تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. در ابتدا مشاوره و تعیین سطح رایگان برای شما انجام میشود و با مشخص شدن سطح زبان عمومی شما وارد دوره های هدف می شوید. در صورتی که قبلا مطالعه زبان نداشتید جای هیچ نگرانی نیست. پس از تعیین سطح دقیق مشخص می¬شود که به چه مقدار زمان برای شرکت در دوره زبان عمومی General English نیاز دارید تا پس از آن و یا همزمان با دوره زبان ویژه مشاغل انتخابی تان شرکت کنید.

انگلیسی کسب و کار و تجارت برای مدیران

با توجه به اینکه مدیران ارشد دارای روابط گسترده تری در حیطه ی کاری خود هستند ، بیشتر نیاز به زبان انگلیسی تجاری (تجارت) و آشنایی و یا تسلط به اصطلاحات زبان انگلیسی تجارت دارند. آموزشگاه دهخدا با توجه به اینکه مدیران همواره زمان کوتاهی برای شرکت در کلاس یادگیری زبان تجارت دارند، دوره های کاملا منعطف متناسب با زمان و شرایط مدیران درنظر گرفته است.

موسسه دهخدا در دوره های انگلیسی برای کسب و کار یا تجارت کتاب بسیار شناخته شده و کارآمد مارکت لیدر Market Leader را برای آموزش درنظر گرفته است که پاسخگوی تمام نیاز های مدیران از جمله:

  • یادگیری واژگان مورد استفاده در تجارت
  • نحوه انجام یک ارائه تجاریbusiness presentation به زبان انگلیسی
  • درک پروفایل های شغلی و واژگان بازاریابی
  • نحوه مذاکره و مکتوب کردن تجارت
  • نوشتن نامه ها و ایمیل
  • نحوه برگزاری جلسات
  • نحوه ارائه نظرات

و . . .

دوره های اموزش زبان انگلیسی تجارت با توجه به شرایط زبان آموزان امکان برگزاری به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا عمومی با تعداد محدود دارد. در این دوره از مجموعه کتاب های Market Leader استفاده می شود. در این مجموعه کتاب ها به مسائلی از جمله مهارت های ضروری کسب و کار، تجارت الکترونیک، ریسک، بازاریابی بین المللی و مدیریت بحران که در زمره مسائل مهم روز هستند، پرداخته شده است.

 

خصوصیات مهم کتاب های مارکت لیدر شامل موارد زیر است:

  • این مجموعه دارای پنج سطح شامل مبتدی، پیش متوسطه، متوسطه، فوق متوسطه و پیشرفته است.
  • هر کتاب دربرگیرنده ی 12 درس است که در انتهای هر 3 درس مروری بر قسمت های قبل وجود دارد.
  • هر سطح علاوه بر کتاب اصلی دارای کتاب کار و سی دی های صوتی نیز هست.
  • این کتاب ها دارای فایل های ویدئویی در لوح های فشرده ی همراه هر کتاب نیز هستند که موجب آشنایی زبان آموزان با محیط های کاری و تجاری و تمامی جنبه های رفتاری می شود.
  • موضوعات بسیار کاربردی و مطابق با نیاز های روز دنیا از قبیل خرید و فروش سهام، اصطلاحات بازار بورس، مهارت های بازاریابی و منابع انسانی در این کتاب ها مطرح شده است.

 

انگلیسی برای پرستاران (English for nursing)

آموزشگاه زبان انگلیسی دهخدا برگزار کننده انواع دوره های ویژه مشاغل دوره های آموزش زبان انگلیسی برای پرستاران نیز ارائه می کند. این دوره از آموزش زبان مختص پرستاران ، پزشکان ، داروسازان ، پذیرش بیمارستان ها ، متخصصان و یا حتی افرادی که به صورت داوطلبانه در بیمارستان ها کار می کنند می باشد. اگر شما خواهان کار در بیمارستان های بین المللی یا خارج از کشور خود هستید این دوره کاملا برای شما مناسب است. در بیمارستان ها بیماران با ملیت های گونان و زبان های مختلفی وجود دارند. زمانی فرا می رسد که برای برقراری ارتباط با بیماران، کادر درمانی و همکاران نیاز به تکیه به انگلیسی داشته باشید. کتاب انگلیسی برای پرستاران در یادگیری برخی اصطلاحات اساسی انگلیسی و واژگان مربوط به حوزه پزشکی به شما کمک می کنند. با مطالعه و تمرین انگلیسی پزشکی ، شما قادر خواهید بود با بیماران خود احساس راحتی بیشتری کنید و درک بهتری از نیازهای آنها داشته باشید. همچنین یاد می گیرید که چگونه با عزیزانشان صحبت کنید و با سایر کادر پزشکی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند ، ارتباط برقرار کنید.

انگلیسی برای پزشکی (English for Medicine)

دوره انگلیسی برای پزشکی مختص پزشکان و دانشجویان پزشکی است که حداقل دو سال تحصیلات پزشکی را پشت سر گذاشته اند. برای گذراندن این دوره ی زبان باید اطلاعاتی در زمینه برخی از دانش پزشکی بالینی و زبان عمومی داشته باشید.
این دوره به ویژه برای کسانی که قصد انجام دوره ها یا پیوست های بالینی را در یک کشور انگلیسی زبان دارند به شدت توصیه می شود. در آموزشگاه زبان دهخدا می توانید این دوره را بهترین اساتید بگذرانید و تسلط بر زبان تخصصی خود را افزایش دهید.

انگلیسی برای صنعت توریسم (English for tourism)

صنعت توریسم یا گردشگری در ایران یکی از مستعد ترین راه های درآمدزایی به حساب می آید. مسلما برای فعالیت در این حوزه باید به زبان انگلیسی مسلط باشید زیرا باید به صورت مستقیم با توریست های انگلیسی زبان یا غیر انگلیسی زبان در ارتباط باشید. این دوره برای راهنماهای تور(tour leader)، پذیرندگان هتل(hotel reception)، کارمندان شرکت های مسافرتی (travel agents) و دانشجویان گردشگری ایده آل است. زبان آموزان با مطالعات زبان انگلیسی قادر هستند در ارائه راهنمایی ها، توضیح برنامه سفر تور و نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی، ارتباط مستقیمی با گردشگران برقرار کنند. شما همچنین می توانید با درک انگلیسی لازم برای کار در رستوران ها در مناطق توریستی یا هتل ها کارکنید. برای گذراندن دوره های ویژه انگلیسی برای صنعت توریسم با آموزشگاه زبان دهخدا تماس بگیرید.

انگلیسی برای مهندسین (English For Engineering)

از آنجا که مهندسین غالباً باید در محیط بین المللی با افراد از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند،. همچنین تحقیق درباره موضوعات تخصصی مهندسی در رشته خود با استفاده از منابع زبان اصلی که بیشتر به زبان انگلیسی هستند در ارتقا شغلی مهندسان بسیار تاثیرگزار است. ما در آموزشگاه دهخدا می توانیم در دوره های آموزش انگلیسی به مهندسین به آن ها کمک کنیم انگلیسی را بیاموزند تا بتوانند ارتباط مؤثرتری در موقعیت هایی که هر روز در زندگی حرفه ای خود دارند برقرار کنند.

نیازهای روزانه یک مهندس حرفه ای بسیار متنوع است ، برخی دوست دارند در مهارت های تلفنی تمرکز کنند ، برخی دیگر در مورد نحوه قالب بندی یک ایمیل و برخی خواهان برقراری ارتباط موثر و رودررو با دیگر مهندسان در سراسر دنیا بهبود بخشند. این دوره در موسسه دهخدا به منظور کمک به توسعه عملکرد ارتباطی مهندسانی که مایل به بهبود توانایی های خود در زبان انگلیسی در هنگام برخورد با کارمندان خود ، سایر مدیران ، همکاران خارجی و سایر مهندسین داخلی و بین المللی هستند برگزار می شود. این دوره برای مهندسین عمران ، مهندسین بیوشیمیایی ، مهندسان کشاورزی ، مهندسان مکانیک ، مهندسان شیمی ، مهندسان نفت ، مهندسان هوانوردی … تقریباً در مورد تمام رشته های مهندسی میتواند کاربردی و موثر باشد. این دوره های آموزش انگلیسی برای مهندسان می تواند بر گسترش دانش آن ها از اصطلاحات مهندسی یا به همان اندازه بر اعتماد به نفس آنها در استفاده از زبان صحیح برای موقعیت مورد نظر تاثیرگذار باشد.

انگلیسی برای تکنولوژی (English For Technology)

یادگیری زبان انگلیسی به دلایل کاملا مشخص برای فن آوری اطلاعات مهم است. علم و فناوری اطلاعات حوزه های رشد بزرگی هستند و احتمالاً همیشه چنین خواهد بود. امروزه فناوری اطلاعات در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد و اساساً ستون فقرات جهان تجارت در حال حاضر است . زبان انگلیسی در دنیای امروز زبان بین المللی تجارت به حساب می آید. این دوره یادگیری زبان علاوه بر مهنرسین آی تی IT و کامپیوتر برای تمام افرادی که در دنیای تکنولوژی و تجارت، چه در داخل کشور چه در خارج از ایران فعالیت می کنند مناسب و کارآمد است. درنتیجه اگر شما هم یک مهندس آی تی یا کامپیوتر و یا کاربر رایانه هستید که به دنبال ارتقا سطح علمی خود در زمینه تکنولوژی می باشید، با آموزشگاه زبان دهخدا تماس بگیرید.

انگلیسی برای صنعت نفت و گاز (English For Oil and Gas )

آیا می توانید حدس بزنید دومین کالای پر معامله در جهان چیست؟ احتمالاً اگر در صنعت نفت و گاز کار می کنید جواب این سوال را می دانید. نفت و گاز یک صنعت 2 تریلیون دلاری است که سراسر جهان را در بر می گیرد. اگر در این صنعت کار می کنید یا قصد دارید کار کنید، دانستن زبان انگلیسی برای دستیابی به شغلی در شرکت های نفت و گاز می تواند به پیشرفت شغلی شما کمک کند. صنعت نفت و گاز به عنوان بخش عمده اقتصاد جهان به شمار می آید. در نتیجه در سراسر صنعت، انگلیسی برای مراحل عملیاتی و همکاری تیم های چندزبانه استفاده می شود. داشتن آگاهی کافی از زبان انگلیسی در صنعت نفت و گاز برای اطمینان از ایمنی و کارایی کلیه عملیات ضروری است. کلاس زبان انگلیسی ما در موسسه زبان دهخدا برای آموزش زبان تخصصی نفت و گاز کاملاً متناسب با نیازهای خاص کادر است. فارق از اینکه شما در این صنعت تازه کار هستید یا حرفه ای ، مهارت های خاص انگلیسی مورد نیاز برای رعایت استانداردهای صنعت را یاد خواهید گرفت.

زبان انگلیسی برای مهمانداران و کادر پرواز

یکی از مهم ترین مهارت های خدمه پرواز Cabin Crew و مهماندران Flight Attendant این است که به زبان انگلیسی مسلط باشند. مسلما یک مهماندار نیازی ندارد تا با مسافران در مورد مسائل روز، اخبار یا سیاست صحبت کند، بنابراین نیازی نیست که برای تسلط به زبان انگلیسی در دوره های ترمیک زبان انگلیسی شرکت کند. همین که دانش زبانی در حد برقراری ارتباط موثر با مسافران خارجی را داشته باشد و بتواند قوانین و راهنمایی های لازم را به زبان انگلیسی به راحتی صحبت کند، کافی است. دوره های انگلیسی برای مهمانداران در موسسه ی دهخدا به شما کمک می کند تا در محیط کاری خود به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید و توانایی درک مشکلات مسافران در حین پرواز را به دست آورید. مطالب کاربردی بسیاری در این دوره ارائه می شود که به شرح زیر است:

  • معرفی قسمت های مختلف هواپیما Aircraft parts
  • مکالمه های داخل کابین خلبان
  • معرفی فرهنگ ها و ملل مختلف
  • مدیریت شرایط بحرانی و استرس زا
  • موضوعات مربوط به امنیت و سلامت مسافران
  • نحوه ی بیان هشدار و تذکر به مسافران
  • نحوه ی عملکرد موفق در مصاحبه ی شغلی مهمانداری
  • کلمات تخصصی مربوط به شرایط آب و هوایی
  • توضیح مشکلات پرواز به مسافران

و …

با توجه به تقاضای بالا برای این موقعیت شغلی، کسانی شانس موفقیت دارند که سطح زبان انگلیسی مطلوبی داشته باشند. آموزشگاه دهخدا با برگزاری دوره های زبان انگلیسی ویژه کادر پرواز و مهمان داران، می تواند برای رسیدن به آرزویتان به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *