دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

برگزاری دوره های TTC آلمانی با روش های استاندارد بین المللی در موسسه زبان دهخدا

دوره تخصصی تربیت مدرس زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا براساس بروزترین متدهای آموزشی به صورت کاملا کاربردی برگزار می شود. افرادی که در این دوره شرکت می کنند از همان جلسه اول با مهارت های لازم برای تدریس آشنا خواهند شد و به صورت عملی به تمرین روش های مختلف تدریس زبان آلمانی خواهند پرداخت. در این دوره شما آموزش به افراد کودک و بزرگسال و همچنین به صورت حضوری و آنلاین را یاد خواهید گرفت.

 

چه افرادی باید در دوره تربیت مدرس زبان آلمانی شرکت نمایند؟

افرادی که به دنبال یادگیری نحوه صحیح و حرفه ای آموزش زبان آلمانی و کار کردن به عنوان استاد زبان آلمانی به صورت شخصی و یا در موسسات مختلف می باشند متقاضیان شرکت در این دوره هستند. شما با شرکت در این دوره خواهید توانست نحوه تدریس هر بخش و مهارت زبان آلمانی را با روش های مخصوص و مدرن فراگرفته و با دریافت مدرک پایان دوره در هر آموزشگاهی به تدریس زبان آلمانی بپردازید.

البته این دوره برای افرادی که قبلا در جای دیگر دوره تربیت مدرس را گذرانده اند نیز مناسب می باشند تا سطح خود را در تدریس ارتقا دهند.

 

نحوه برگزاری دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

دوره تربیت مدرس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. این دوره به هر دو شکل در ۱۸ جلسه ۱ ساعت و نیمه برگزار خواهد شد که یک روز در هفته به صورت دو جلسه ای خواهد بود. در نتیجه این دوره در ۹ هفته به پایان می رسد.

در این دوره شما نحوه تدریس به کودکان و بزرگسالان و نحوه تدریس آنلاین و حضوری را فراخواهید گرفت. در طول دوره افراد باید دموهای مختلفی از مواردی که آموزش می بینند را ارائه نمایند که بخش مهمی از ارزیابی آن ها را شامل می شود. همچنین در جلسه پایانی باید یک دمو که توسط مدرس تعیین خواهد شد از مواردی که آموزش دیده اند باید ارائه دهند تا میزان تسلط شان در تدریس را به خوبی نمایش دهند.

چارت آموزشی و هزینه های دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

مدرک دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

مدرک دوره تربیت مدرس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا بعد از پایان دوره و ارائه دمو آخر براساس توانایی شما با تایید و امضا مدیریت و مهر موسسه که زیر نظر آموزش و پرورش می باشد به شما ارائه خواهد شد و از اعتبار بالایی برخوردار می باشد و شما با این مدرک می توانید در هر موسسه ای که تمایل داشته باشید به تدریس زبان بپردازید. البته براساس شرایط شما و موسسه بسیاری از افراد شرکت کننده در این دوره از طرف موسسه دعوت به همکاری می شوند.

مدرس زبان آلمانی

مدارک و سطح زبان آلمانی مورد نیاز برای دوره TTC

در موسسه زبان دهخدا ما بر این باوریم که میزان دانش در هر حیطه ای به خصوص زبان آلمانی برای تدریس لازم هست ولی کافی نیست. این بدین معنی نیست که برای تدریس به دانش زبان آلمانی نیازی نیست بلکه به این معنی است که الزاما کسی که دانش بسیار بالایی دارد، معلم بهتری نیست.

بارها در دانشگاه ها و موسسات مختلف اساتیدی دیده شده اند که دارای سطح علمی فوق العاده بالایی هستند، اما به هیچ عنوان اساتید خوبی نیستند و کلاس درس آن ها بازدهی لازم و کافی را ندارد و زبان آموزان از آن ها اصلا راضی نیستند. بنابراین شیوه ی انتقال مطالب، آگاهی از نحوه ی برقراری ارتباط با دانش آموزان و شناخت روحیات و ارزیابی آن ها بسیار حائز اهمیت است.

تا هنگامی که شما نتوانید با شخص ارتباط برقرار کنید، نمی توانید مطلبی را به او انتقال دهید. اینکه شما بتوانید موضوعی را به راحتی، با زبان ساده و متناسب با سطح درک و فهم زبان آموز خود بیان کنید، نیازمند مهارتی کاملا جدا از دانش زبانی شما است. همچنین انتقال درست و ساده مطالب، باعث جذاب تر شدن کلاس درس برای زبان آموزان می شود. ما در این دوره به کارآموزان می آموزیم که در کلاس ها معلمی کنند زیرا معلمی کردن یک مهارت و هنر است.

کتاب دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

با توجه به این که این دوره در آموزشگاه دهخدا بسیار جامع و اصولا به صورت عملی تدریس می شود, استفاده از یک کتاب خاص و تمرکز بر روی آن به هیچ عنوان منطقی نیست. بنابراین موسسه مطالب مهم و کاربردی لازم را برای کار آموزان به صورت جزوه ای متشکل از برترین کتاب ها تهیه کرده است که در طول دوره در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

محتوای دوره تربیت مدرس زبان آلمانی

مدرس دوره تربیت مدرس زبان آلمانی به عنوان اولین قدم شما را برای انجام هر گونه نقش تدریس در آینده آماده می کند و شما را در تمامی مسیر یادگیری همراهی خواهد کرد و به هر گونه اشکالات شما پاسخ می دهد. متقاضیان کلاس های تربیت مدرس زبان آلمانی اصول پایه و روش های کاربردی تدریس زبان آلمانی از جمله سیستم زبانی و مهارت های زبانی را می آموزند.

آن ها همچنین مهارت های ضروری از جمله مدیریت کلاس، شیوه های مختلف تدریس، تهیه درسنامه، رفتار حرفه ای، تکنیک های ارزیابی و استفاده از مواد آموزشی تکمیلی را می آموزند.

چرا موسسه زبان دهخدا؟

موسسه زبان دهخدا همواره بر روی دانش و مهارت اساتید تمرکز ویژه ای داشته و در این خصوص به برگزاری دوره های تربیت مدرس برای تربیت اساتید و آشنایی آن ها با بروزترین روش های تدریس پرداخته است.

این دوره ها روش تدریس را برای مهارت های مختلف زبانی و همچنین مدیریت کلاس و زمان، به اساتید به صورت دقیق و کاربردی آموزش می دهند تا شما بعد از پایان دوره براحتی بتوانید به عنوان استاد زبان در هر جایی که خواستید به تدریس زبان آلمانی بپردازید.

یکی از مزیت های این دوره ها این است که خود موسسه بسیاری از اساتید مطرح و به نام خود را از دل همین دوره ها بدست آورده است در نتیجه دوره تربیت مدرس در موسسه زبان دهخدا یکی از مهم ترین دوره ها می باشد.

بعد از گذراندن این دوره می توانید بعنوان مدرس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا تدریس کنید. دوره زبان آلمانی آنلاین و حضوری ، گروهی و خصوصی در موسسه زبان دهخدا برای علاقمندان به این زبان برگزار می شود.

سوالات متداول

کلاس ها چند نفره برگزار می شوند؟

برای ارائه بهتر مطالب و زمان مناسب برای انتقال مطالب کلاس ها با تعداد نفرات مناسب برگزار می شود.

تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین و با انجام مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان آلمانی برگزار می شود.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آن ها استفاده می کنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باشند و این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آن ها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.