کلاس آمادگی آزمون جی مت (GMAT)

دوره های آنلاین و حضوری با اساتید با تجربه

آزمون بین المللی GMAT ( جی مت)

دوره های آمادگی آزمون GMAT موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که شما را برای نمره مدنظرتان آماده خواهند کرد. این دوره ها به صورت دقیق و مجزا هر مهارت مورد نیاز در این آزمون را به خوبی و با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش خواهند داد. همچنین شیوه مدیریت زمان آزمون و روش های مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به شما آموزش داده می شود.

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون GMAT دارند؟

اگر به ادامه تحصیل در رشته های کسب و کار، مدیریت  MBA، اقتصاد و غیره علاقه مند هستید، باید در آزمون بین المللی GMAT شرکت کنید. برای ورود به دانشگاه های کسب و کار و مدیریتی نیاز به داشتن مدرک آزمون GMAT دارید که بتوانید میزان توانایی خود را نشان دهید. شرکت در آزمون GMAT برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مدارس کشورهای خارج از ایران مخصوصا دانشگاه های استرالیا، آمریکا، اروپا و کانادا نشان دهنده موارد ذیل می باشد : ۱. تعهد،‌ انگیزه و توانایی شما برای موفقیت در رشته های مدیریتی و کسب و کار ۲. میزان مهارت شما در تحلیل و بررسی و استدلال که از جمله مهارت های مهم برای دانشگاه های درجه یک کسب و کار می باشد. ۳. با توجه به برنامه های توصیه ای شخصی بهترین برنامه برای ادامه تحصیل را به شما ارائه می دهد. ۴. باعث افزایش پتانسیل و باز شدن دریچه ای از فرصت های جدید پیش رو می شود ۵. دانشگاه ها و مدارس کسب و کار به آزمون بین المللی GMAT اطمینان داشته و باعث می شود تا تاییدیه را برای تحصیل در دانشگاه یا مدارس مدنظر را دریافت کنید.

 
چارت آموزشی و هزینه های دوره gmat
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
  1. حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10جلسه میباشد (بدون تخفیف)
  2. 20 جلسه شامل 5 درصد تخفیف
  3. 30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
  4. 40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه‌ برگزاری کلاس‌‌های آمادگی آزمون جی مت

تعداد جلسات و ساعات در هفتهنام دوره
دو جلسه یک ساعت و نیمعادی
سه جلسه یک ساعت و نیمنیمه فشرده
دو جلسه سه ساعتهفشرده
سه جلسه سه ساعته فوق فشرده
دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها)فشرده آخر هفته
آمادگی آزمون جی مت GMAT

روش تدریس دوره آمادگی GMAT

دوره های آمادگی آزمون GMAT در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی برگزار می شوند. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی و نوع درس به تدریس موضوعات خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید نمره مورد نظر خود را دریافت نمایید و تسلط خوبی را بر روی هر مهارت بدست آورید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره GMAT

در دوره GMAT کتاب اصلی کتاب The Official GMAT Guide به همراه یک سری نمونه سوال از آزمون های GMAT است. این منابع در هر دو حالت حضوری و آنلاین مورد استفاده می باشند و از جمله بهترین و بروزترین منابع برای یادگیری و آموزش و آماده سازی برای آزمون GMAT می باشند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری آمادگی آزمون GMAT در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری و آماده سازی برای آزمون می باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین آمادگی آزمون GMAT موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود از طریق مرورگر اینترنت و یا اپلیکیشن درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون GMAT

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون GMAT شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد. این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

مطالب تکمیلی

مدرک GMAT برای کار در رشته های بازرگانی، مدیریت یا تحصیل دانشگاهی طراحی شده است، زیرا این آزمون دانش متقاضیان را از لحاظ ریاضی، جبر،‌ هندسه، تجزیه داده و دستور زبان مورد سنجش قرار می دهد. بسیاری از دانشگاه ها در سرتاسر جهان برای تحصیل در رشته های مدیریت و بازرگانی خواستار مدرک GMAT  هستند. برای دریافت لیست تمامی موسسه ها و دانشگاه هایی که متقاضیان آنها نیازمند به مدرک GMAT هستند، به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.gmac.com/gmat-other-assessments/about-the-gmat-exam/gmat-using-programs-schools

هزینه آزمون GMAT 250 دلار آمریکا می باشد. نمرات GMAT تا 5 سال معتبر می باشند و بعد از 10 سال از سایت حذف خواهند شد. پیش از شروع امتحان شما می توانید تا 5 موسسه یا دانشگاه را انتخاب کنید تا نمره شما تا 20 روز بعد از آزمون به این مراکز ارسال شوند. اگر قصد ارسال نمرات تان به بیشتر از 5 موسسه را دارید می توانید با پرداخت هزینه اضافی 35 دلار به ازای هر موسسه، این کار را انجام دهید.

اگر قصد لغو نمره خود را دارید شما می توانید تا 72 ساعت پس از جلسه در حوزه برگزاری آزمون نمره خود را به صورت رایگان لغو کنید. در غیر این صورت شما می توانید با پرداخت 25 دلار آمریکا در سایت MBA نمرات خود را لغو کنید. در صورت تمایل به بازیابی نمره لغو شده با پرداخت 50 دلار این نمره بازیابی خواهد شد. مدت زمان انتظار برای شرکت مجدد در آزمون 16 روز کاری می باشد.

آزمون GMAT در ایران

GMAT در ایران برگزار نمی شود. متقاضیان شرکت در این آزمون باید به مراکز برگزاری این آزمون در کشورهای همسایه ایران مانند قطر، آذربایجان، ترکیه، امارات، ارمنستان و گرجستان بروند.

برای ثبت نام در این آزمون و یا دریافت نمونه سوالات میتوانید به سایت mba.com مراجعه کنید.

https://www.mba.com

https://www.mba.com/exam-prep/gmat-official-starter-kit-practice-exams-1-and-2-free?nav=mq

 

ساختار جدید و نمره آزمون GMAT – 2024

معرفی آزمون جدید جی مت با نام GMAT Focus Edition 2024 – از آنجا که محیط کسب و کار به سرعت در حال تکامل است، بنابراین مهارت های لازم برای موفقیت در آن مورد نیاز است. GMAC برای اطمینان از اینکه آزمون پذیرش مدیریت فارغ التحصیلی (GMAT) یک ارزیابی قابل اعتماد و دقیق از این مهارت ها ارائه دهد، یک آزمون GMAT با نام تجاری جدید به نام GMAT Focus را ارائه کرده است.

GMAT کلاسیک تا 31 ژانویه 2024 بازنشسته می شود. از اول فوریه 2024 تنها نسخه GMAT موجود GMAT Focus Edition خواهد بود.

این آزمون جدید GMAT بر مهارتهای استدلال انتقادی و سواد داده های مرتبه بالاتر که به ویژه در محیط کسب و کار آینده مرتبط و کاربردی هستند، متمرکز خواهد شد.

 

چه تغییراتی در مورد GMAT Focus Edition 2024 جدید وجود دارد؟

در اینجا برخی از تغییرات عمده در قالبGMAT ، GMAT Focus Edition 2024 آورده شده است:

تغییر 1: سه بخش به جای چهار بخش

مهم ترین تغییر معرفی شده در GMAT Focus Edition 2024 مربوط به محتوای امتحان است. GMAT فعلی دارای چهار بخش است که شامل استدلال کمی، استدلال کلامی، ارزیابی نوشتن تحلیلی (AWA) و استدلال یکپارچه است. سه بخش اول بیش از دو دهه بخشی از GMAT بوده است، در حالی که بخش استدلال یکپارچه در سال 2012 اضافه شده است.

با این حال، GMAT Focus Edition 2024 با حذف بخش AWA به طور کلی، تغییر قابل توجهی در ساختار امتحان ایجاد می کند. آزمون جدید به ارزیابی توانایی های استدلال کمی و کلامی داوطلبان ادامه خواهد داد، اما با تأکید قابل توجه تر بر مهارت های استدلال مرتبه بالاتر، به ویژه در بخش استدلال کلامی.

این تعدیل نشان دهنده نیازهای در حال تحول مدارس تجاری و کارفرمایان است که به دنبال کاندیداهایی با سطح بالایی از استدلال انتقادی و مهارت های سواد داده هستند.

تغییر 2: بخش جدید بینش داده ها Data Insights Section

علاوه بر حذف بخش AWA و تقویت بخش استدلال کلامی، نسخه جدید GMAT Focus یک بخش پیشرفته بینش داده ها را معرفی می کند. این بخش جدید به طور خاص برای ارزیابی صلاحیت نامزدها در تجزیه و تحلیل داده ها و تفسیر طراحی شده است، که در محیط تجاری که به سرعت در حال تغییر است بسیار مهم است. این بخش با ادغام هر دو استدلال یکپارچه و انواع سؤال کفایت داده ها ، ابعاد سواد دیجیتالی و داده های تازه کالیبره شده را اندازه گیری می کند، که یکی از مهارتهای مهم و پرتقاضا در تجارت امروز است.

این بخش که از 20 سؤال تشکیل شده است، شما را وادار می کند تا رابطه بین منابع مختلف و انواع اطلاعات مانند گرافیک، شماره و زبان را ارزیابی کنید تا به تصمیمات آگاهانه برسید. برخی از این سؤالات ممکن است شامل محاسبات ریاضی، تجزیه و تحلیل داده ها، استدلال کلامی یا ترکیبی از هر سه باشد.

تغییر 3: مدت زمان کوتاه تر

GMAT Focus Edition به طور قابل توجهی کوتاه تر از GMAT فعلی است، با مدت زمان 2 ساعت و 15 دقیقه در مقایسه با 3 ساعت و 7 دقیقه در نسخه فعلی. این امر به این دلیل است که امتحان جدید شامل سه بخش 45 دقیقه ای است، از جمله استدلال کمی، استدلال کلامی و بینش داده ها. با حذف بخش ارزیابی نوشتن تحلیلی (AWA)، زمان تست تقریباً یک ساعت کاهش یافته است.

تغییر ۴- گزینه بررسی سوالات و ویرایش پاسخ ها اکنون در دسترس است

در حال حاضر، GMAT به نامزدها اجازه نمی دهد پاسخ سوالات را تغییر دهند. با این حال، نسخه جدید GMAT Focus به شما امکان می دهد به همان اندازه که می خواهید سؤالات زیادی را علامت گذاری و مرور کنید. همچنین می توانید در هر بخش حداکثر سه پاسخ را تغییر دهید. طبق گفته GMAC، این تغییرات به داوطلبان اجازه می دهد تا استراتژی آزمون خود را بهینه کنند.

تغییر ۵- تغییرات محتوا در استدلال کمی و کلامی

GMAC اکنون تغییرات محتوا را در امتحان اعلام کرده است تا به داوطلبان کمک کند تا استراتژی آماده سازی خود را برنامه ریزی کنند. در اینجا تغییرات اساسی در بخش های کمی و کلامی GMAT جدید آورده شده:

تغییرات در بخش کلامی GMAT:

سؤالات تصحیح جمله کاملاً حذف خواهد شد، و فقط خواندن درک مطلب و سؤالات استدلال انتقادی ارائه می شود. این ساختار جدید با هدف آزمایش موثرتر درک، تحلیل و توانایی های استدلال داوطلبان است. علاوه بر این، بخش کلامی اکنون به جای 36 سوال 23 سؤال خواهد داشت.

تغییرات در بخش کمی:

بخش کمی فقط سؤالات حل مسئله را نشان می دهد و سوالات کفایت داده ها به بخش بینش داده های تازه معرفی شده منتقل می شوند. همچنین، این بخش دیگر هندسه را تست نخواهد کرد. درعوض، روی موضوع حسابی و جبر تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این ، اکنون 21 سوال خواهد داشت.

 

مقایسه GMAT Focus Edition و GMAT Classic

در اینجا مقایسه ویژگی های نسخه GMAT Focus و نسخه قدیمی امتحان GMAT آورده شده است:

The GMAT

The GMAT Focus Edition

ویژگی ها

۳ ساعت و ۷ دقیقه

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

زمان آزمون

Quantitative reasoning, Verbal reasoning, Integrated Reasoning, Analytical writing assessment

Quantitative reasoning, Verbal reasoning, Data insights

بخش های آزمون

سوالات چند گزینه ای و یک انشا

سوالات چند گزینه ای

نوع سوالات

۲۷۵ دلار

۲۷۵ دلار

هزینه آزمون

استدلال کمی- 62 دقیقه ؛

استدلال کلامی- 65 دقیقه ؛

استدلال یکپارچه- 30 دقیقه ؛

ارزیابی نوشتن تحلیلی- 30 دقیقه

3 بخش 45 دقیقه ای

زمان هر بخش از آزمون

 آزمون Focus Edition GMAT- ساختار امتحان و تعداد سوالات

نسخه جدید GMAT در مجموع 64 سوال خواهد داشت. این آزمون شامل سه بخش از جمله 21 سؤال در بخش استدلال کمی، 23 سؤال در بخش استدلال کلامی و 20 سؤال در بخش بینش داده های تازه معرفی شده است.

در اینجا مختصری از سه بخش آورده شده است:

Data Insights

Quantitative Reasoning

Verbal Reasoning

ویژگی ها

۲۰

۲۱

۲۳

تعداد سوالات

کفایت داده ها ؛

استدلال چند منبع ؛

تجزیه و تحلیل جدول ؛

تفسیر گرافیک ؛

تجزیه و تحلیل دو قسمتی

حل مسئله

جبر و حسابی

درک مطلب ؛

استدلال انتقادی

نوع سوالات

۴۵ دقیقه

۴۵ دقیقه

۴۵ دقیقه

زمان هر بخش

 استدلال کمی Quantitative Reasoning

در این بخش دانش جبری و حسابی شما و نحوه استفاده از این دانش برای حل مشکلات ارزیابی می شود. این بخش شامل 21 سؤال حل مسئله است.

این نوع سؤالات به دانش جبر حسابی و ابتدایی نیاز دارند. پاسخ دادن به این سؤالات به درستی به مهارت های منطق و تحلیلی متکی است، نه مهارت های اساسی ریاضی. شما نمی توانید هنگام کار روی این بخش از ماشین حساب استفاده کنید.

استدلال کلامی Verbal Reasoning

در این بخش توانایی شما در خواندن و درک مطالب کتبی و استدلال و ارزیابی استدلال ها بررسی می شود. این مجموعه از 23 سوال درک مطلب، خواندن و سؤالات استدلال انتقادی تشکیل شده است.

خواندن سؤالات درک مطلب توانایی شما در درک کلمات و بیانیه ها، درک روابط منطقی بین نکات مهم، ایجاد استنباط و پیروی از توسعه مفاهیم کمی را ارزیابی می کند. به طور خاص، مهارت های خواندن زیر مورد بررسی قرار می گیرد: ایده اصلی، ایده پشتیبانی، استنباط، کاربرد، ساختار منطقی و سبک.

سؤالات استدلال انتقادی توانایی شما در ایجاد استدلال، ارزیابی استدلال ها و تدوین یا ارزیابی یک برنامه عملی را اندازه گیری می کند. سؤالات استدلال انتقادی مبتنی بر یک قسمت خواندن کوتاه است که معمولاً کمتر از 100 کلمه است. به طور معمول، متن کوتاه با سوالی همراه است که از شما می پرسد کدام یک از پنج گزینه پاسخ یک استدلال را تقویت یا تضعیف می کند، می گوید که چرا این استدلال ناقص است، یا به شدت از این استدلال پشتیبانی یا آسیب می رساند. برای پاسخ به سوالات به دانش تخصصی موضوع نیاز نخواهید داشت.

بینش داده ها Data Insights

بخش بینش داده ها توانایی کاندیداها را در تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اعمال آن در سناریوهای تجاری در دنیای واقعی اندازه گیری می کند. همچنین سواد دیجیتال و داده را نیز بررسی می کند که یکی از مهارتهای مهم و پرتقاضا در تجارت امروز است.

این بخش از 20 سؤال تشکیل شده است که از شما می خواهد ارزیابی کنید که چگونه چندین منبع و اطلاعات متنوع – از جمله اطلاعات گرافیکی، عددی و کلامی – با یکدیگر ارتباط دارند و برای تصمیم گیری آگاهانه می توان از آن ها استفاده کرد. سؤالات ممکن است نیاز به دانش ریاضی، تجزیه و تحلیل داده ها، استدلال کلامی یا هر سه باشد. می توانید هنگام کار روی این بخش از یک ماشین حساب روی صفحه استفاده کنید.

انواع سؤالی که در این بخش پیدا خواهید کرد عبارتند از:

کفایت داده ها: توانایی شما در تجزیه و تحلیل یک مشکل کمی را اندازه گیری می کند، تشخیص می دهد که کدام داده ها مرتبط هستند و تعیین می کنند که در چه نقطه ای داده های کافی برای حل مسئله وجود دارد.

استدلال چند منبع: توانایی شما در بررسی داده ها از منابع متعدد از جمله متن، جداول، گرافیک یا برخی از ترکیبی از این سه را اندازه گیری می کند و برای پاسخ به سؤالات متعدد، هر منبع داده را با دقت تجزیه و تحلیل می کند. برخی از سؤالات شما را ملزم می کند که اختلافات بین منابع مختلف داده را تشخیص دهید، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که استنباط کنید، یا از شما می خواهد که آیا داده ها مرتبط هستند یا خیر.

تجزیه و تحلیل جدول: توانایی شما در مرتب سازی و تجزیه و تحلیل جدول داده ها، مشابه یک صفحه گسترده، را به منظور تعیین اینکه چه اطلاعاتی مرتبط است یا شرایط خاصی را برآورده می کند ، اندازه گیری می کند.

تفسیر گرافیک: توانایی شما در تفسیر اطلاعات ارائه شده در یک نمودار یا تصویر گرافیکی دیگر (طرح پراکندگی ، نمودار X/Y ، نمودار نوار ، نمودار پای یا توزیع منحنی آماری) را برای تشخیص روابط و ایجاد استنتاج اندازه می گیرد.

تجزیه و تحلیل دو بخشی: توانایی شما در حل مسائل پیچیده را اندازه گیری می کند. آنها می توانند کمی، کلامی یا ترکیبی از هر دو باشند. این قالب برای پوشش طیف گسترده ای از محتوا به عمد متنوع است. توانایی شما در ارزیابی معاملات، حل معادلات همزمان و تشخیص روابط بین دو نهاد اندازه گیری می شود.

نمره آزمون GMAT Focus Edition

مقیاس نمره کل GMAT Focus از 205 تا 805 متغیر است.

اگر با نسخه قبلی امتحان GMAT آشنا هستید، متوجه می شوید که مقیاس نمره کل متفاوت است. این تغییر برای اطمینان از این است که بتوان به راحتی بین نسخه GMAT Focus و نمره قبلی امتحان GMAT تمایز قائل شد.

نمره کل:

GMAT Focus Edition: 205-805

GMAT: 200-800

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون GMAT را دارند حداقل باید در سطح زبانی B2 (معادل IELTS 5.5 تا 7.0) باشند. اما برای تضمین نمره بالا بهتر است متقاضی خود را به سطح C1 (معادل 7.5 تا 8 در IELTS) برساند، چرا که کسانی که در سطح B2 قرار دارند ممکن است سوالات آزمون را به درستی متوجه نشوند.

 

تفاوت آزمون GRE و GMAT

داوطلبین آزمون های بین المللی معمولا برای انتخاب آزمون مناسب خود بدنبال بهترین آزمون هستند. نکته اصلی برای انتخاب آزمون، نیاز شما از مدرک آن آزمون برای ارائه به دانشگاه و یا محل کاری است که شما می خواهید این آزمون را ارائه دهید. در نتیجه قبل از اینکه بخواهید در آزمونی شرکت کنید باید بدانید به کدام آزمون برای ادامه راه خود نیاز دارید. آزمون GMAT و GRE هر دو به غیر از تمرکز بر توانایی زبان شما بر دانش فنی داوطلب هم متمرکز بوده و شامل سوالات ریاضی و محاسباتی و همچنین تحلیلی از مدل های مختلف هستند. این دو آزمون یک سری تفاوت های مهم با هم دارند از جمله آنها می توان به این اشاره کرد که آزمون GRE در ایران برگزار می شود اما داوطلبین آزمون GMAT برای شرکت در آزمون نیاز دارند که به کشوری دیگر سفر کنند. هزینه شرکت در آزمون GRE کمتر از آزمون GMAT می باشد.

آزمون GRE دو نوع هست : GRE General (جی آر ای جنرال) و GRE Subject (جی آر ای سابجکت) در صورتی که آزمون GRE دارای یک ساختار در همه زمینه ها می باشد. شما می توانید با مراجعه به قسمت آزمون GMAT در سایت آموزشگاه دهخدا اطلاعات کامل در مورد آزمون GRE بدست آورید. آزمون GRE برای ۶ رشته خاص از جمله شیمی، زیست، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، فیزیک و روانشناسی و برای هر کدام به صورت های جداگانه برگزار می شود اما آزمون GMAT تنها برای رشته های مدیریتی و کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.

آزمون GRE از لحاظ سوالات ریاضی و تحلیلی بسیار آسان تر از آزمون GMAT بوده و به داوطلبین رشته های علوم انسانی و هنر توصیه می شود در این آزمون شرکت کنند. در آزمون GRE داوطلبین یک ماشین حساب آنلاین در اختیار دارند و می توانند از آن در محاسبات خود بهره ببرند.

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و نمرات بالای آزمون جی مت و یا مدراک بین المللی زبان انگلیسی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود.

خیر. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری باید حتما تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق سطح شما مشخص شود تا از کتاب و سطح درست شروع به آموزش نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را بتوانید کسب کنید.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

3 دیدگاه دربارهٔ «دوره تخصصی آمادگی آزمون (GMAT)»

  1. سلام
    طول دوره چه مدت هست؟ چقدر طول میکشه به طور کلی شخص به امادگی ازمون برسه؟ با سپاس

    1. پشتیبان آموزش

      سلام دوست عزیز ،میتونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *