دوره آمادگی آزمون پی تی ای (PTE)

دوره های آنلاین و حضوری با اساتید با تجربه

دوره آمادگی آزمون بین المللی پی تی ای (PTE)

دوره های آمادگی آزمون PTE موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که شما را برای نمره مدنظرتان آماده خواهند کرد. این دوره ها به صورت دقیق و مجزا هر ۴ مهارت اسپیکینگ،‌ ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ را به خوبی و با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش خواهند داد. همچنین شیوه مدیریت زمان آزمون و روش های مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به شما آموزش داده می شود.

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون PTE دارند؟

دریافت مدرک زبان انگلیسی آن هم به صورت بین المللی برای بسیاری از افراد لازم و ضروری است. به این صورت که شما اگر بخواهید به کشوری دیگر مهاجرت کنید برای تحصیل یا کار به داشتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. آزمون PTE که مخفف Pearson Test of English است، اولین بار در دانشگاه لندن برگزار گردید. این آزمون در استرالیا و سرتاسر جهان برگزار می شود. یکی از اهداف اصلی این آزمون برای کسانی است که قصد دریافت ویزای استرالیا و نیوزیلند را دارند. این آزمون یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی در دنیا می باشد که همچون آیلتس و تافل دارای اعتبار جهانی است پس در نتیجه این آزمون در اکثر کشورها برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول است و نتایج آن سریع اعلام می شود.

چارت آموزشی و هزینه های دوره pte
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
    حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10جلسه میباشد (بدون تخفیف)
    20 جلسه شامل 5 درصد تخفیف
    30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
    40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه‌ برگزاری کلاس‌‌های آمادگی آزمون پی تی ای

تعداد جلسات و ساعات در هفتهنام دوره
دو جلسه یک ساعت و نیمعادی
سه جلسه یک ساعت و نیمنیمه فشرده
دو جلسه سه ساعتهفشرده
سه جلسه سه ساعتهفوق فشرده
دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها)فشرده آخر هفته
آزمون pte

روش تدریس دوره آمادگی PTE

دوره های آمادگی آزمون PTE در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی برگزار می شوند. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی براساس سطح شما و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید نمره مورد نظر خود را دریافت نمایید و تسلط خوبی را بر روی هر مهارت بدست آورید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره PTE

در این دوره ها کتاب اصلی Expert PTE Academic Course Book B1برای سطوح متوسطه می باشد. در کنار این کتاب از دو کتاب مکمل مهم دیگر به نام های PTE Academic Practice Tests Plus و کتاب Focus on Vocabulary 1 نیز استفاده می شود. برای افرادی که در سطح فوق متوسطه می باشند از کتابExpert PTE Academic Course Book B2 و دو کتاب PTE Academic Practice Tests Plus و Focus on Vocabulary 2 استفاده می شود.

این منابع در هر دو حالت حضوری و آنلاین مورد استفاده می باشند و از جمله بهترین و بروزترین منابع برای یادگیری و آموزش و آماده سازی برای آزمون PTE می باشند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری آمادگی آزمون PTE در این مرکز برگزار می شود.

این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند که باعث می گردد حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین آمادگی آزمون PTE موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان بصورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون PTE

کلاس های خصوصی آمادگی آزمون PTE هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد. این کلاس ها به صورت نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده نیز که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

توضیحات تکمیلی

آزمونPTE   دارای ماژول های عمومی و آکادمیک است. ماژول عمومی توسط افرادی که می خواهند برای اقامت اقدام کنند استفاده می شود. مورد دوم برای داوطلبانی است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند. مدرک عمومی PTE به طور دائم اعتبار دارد در حالی که مدرک آکادمیک فقط برای 2 سال معتبر است. داوطلبان می توانند برای شرکت در آزمون آکادمیک به سایت Pearson مراجعه کنند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون عمومی را دارند، فقط می توانند از طریق سامانه آنلاین Edexcel شرکت کنند.

PTE  در ایران مرکزی ندارد بنابراین داوطلبان معمولاً در یک کشور همسایه در آزمون شرکت می کنند.

 

انواع آزمون PTE

تفاوت این دو آزمون به شرح زیر است:

PTE  آکادمیک شامل چهار مهارت، خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن می باشد. این آزمون در مرکز برگزاری آزمون به صورت کامپیوتری برگزار می شود و ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می کشد. برگه شما توسط یک سیستم کامپیوتری به صورت خودکار تصحیح می شود.

PTE   عمومی مبتنی بر کامپیوتر نیست. این فرمت آزمون در دو بخش مصاحبه و کتبی می باشد. بخش کتبی شامل خواندن وگوش دادن است. شش سطح برای آزمون بر اساس سطوح CEFR وجود دارد، شما می توانید آزمون را از سطح 1 شروع کنید و تا سطوح بالاتر ادامه دهید. این آزمون بر اساس سطح داوطلب می تواند بین 90 دقیقه تا 3 ساعت طول بکشد.

PTE  برای درخواست شهروندی در استرالیا، کانادا و نیوزلند و همچنین هزاران دانشگاه در سراسر جهان مانند هاروارد استفاده می شود.

 

نکات برجسته الگوی آزمون PTE 2024

فرمت PTE

جزئيات

نوع آزمون

PTE Academic Exam

مدت زمان آزمون

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

محل برگزاری

در منزل / در مرکز آزمون

مدل برگزاری

مبتنی بر کامپیوتر

محتوا آزمون

انگلیسی زندگی واقعی

تعداد سوالات

۲۰ سوال

 الگوی آزمون آکادمیک PTE – آخرین به روز رسانی ها

الگوی آزمون PTE بازنگری شده است و برای شرکت کنندگان در سال 2024 تغییراتی داشته است. برخی از آخرین تغییرات در الگوی آزمون PTE عبارتند از

استراحت 10 دقیقه ای اختیاری حذف شده است.

تعداد سوالات پرسیده شده از 20 به 16 کاهش یافته است.

بخش های “چند گزینه ای – انتخاب پاسخ واحد” و “ترتیب مجدد پاراگراف ها” در بخش خواندن کاهش یافته است.

اضافه شدن دو بخش به صورت آزمایشی به آزمون Speaking که در ادامه توضیح داده خواهند شد.

الگوی آزمون آکادمیک PTE 2024

آزمون PTE Academic یک آزمون انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر است که در خانه و مراکز آزمون PTE انجام می شود. الگوی آزمون PTE برای آزمون خانگی و آزمون مرکز آزمون تفاوتی ندارد. به طور مشابه، هیچ تغییری در الگوی PTE برای PTE Academic و PTE UKVI Academic وجود ندارد.

 

طرح کلی الگوی آزمون آکادمیک PTE

مدت زمان

نوع سوالات

بخش های آزمون

۵۴ تا ۶۷ دقیقه

۷ نوع سوال متفاوت

گفتاری و نوشتاری

۲۹ تا ۳۰ دقیقه

۵ نوع سوال متفاوت

درک مطلب و خواندن

۳۰ تا ۴۳ دقیقه

۸ نوع سوال متفاوت براساس فایل های صوتی و تصویری

شنیداری

الگوی آکادمیک PTE از سه بخش تشکیل شده است. جزئیات هر قسمت در زیر ذکر شده است.

بخش 1 – صحبت کردن و نوشتن Speaking and Writing

این بخش گفتاری و نوشتاری از الگوی آزمون PTE، هم مهارت ‌های نوشتاری و هم مهارت‌ های گفتاری داوطلب را ارزیابی می‌کند. سوالات این بخش یا روی صفحه نمایش داده می شوند یا از طریق کلیپ های ویدئویی یا صوتی گوش داده می شوند. هر سوال باید در یک جدول زمانی مشخص پاسخ داده شود و جزئیات آن در زیر ذکر شده است.

 

الگوی آزمون PTE برای Speaking & Writing

زمان پاسخگویی

نوع آزمون

نام بخش

۳۰ ثانیه برای ضبط پاسخ

در اینجا باید خود را معرفی کنید. این قسمت از آزمون دارای نمره نمی باشد

معرفی خود

Personal Introduction

متغیر

در این بخش متنی را که به شما داده می شود را باید بلند بخوانید

Read aloud

۱۵ ثانیه

به جمله ای که برای تان پخش می شود گوش دهید و سپس آن را تکرار کنید

Repeat sentence

۴۰ ثانیه

تصویری که مشاهده می کنید را با جزئیات توضیح دهید

Describe image

۴۰ ثانیه

به یک لکچر گوش دهید و آن را با کلمات خودتان توضیح دهید

Re-tell Lecture

۱۰ ثانیه

به سوالات گوش دهید و به آن ها جواب تک کلمه ای یا چند کلمه ای بدهید

Answer short question

۱۰ دقیقه

یک متن ۳۰۰ کلمه ای بخوانید و برای آن یک خلاصه بنویسید

Summarize written text

۲۰ دقیقه

یک مقاله تا ۳۰۰ کلمه بنویسید براساس موضوعی که به شما داده می شود

Write Essay

در الگوی آزمون PTE قسمت اسپیکینگ و رایتینگ، مهارت های سنجش شده برای هر نوع سوال به شرح زیر است.

Personal Introduction -Speaking

Read Aloud – Reading and Speaking

Repeat sentence – Listening and Speaking

Describe Image – Speaking

Re-tell Lecture – Listening and Speaking

Answer short questions – Listening and Speaking

Summarize written text – Reading and Writing

Write essay – Writing

این بخش اسپیکینگ الگوی آزمون PTE بسیار چالش برانگیز در نظر گرفته می شود. همانطور که در الگوی آزمون PTE صحبت کردن، یک رکورد کامپیوتری استفاده می شود که در آن خطاها قابل رفع نیستند. اضطراب و عصبی بودن ممکن است بر نتیجه نهایی تأثیر بگذارد زیرا امتیاز دهی توسط ماشین انجام می شود که در صحبت کردن آیلتس که در آن شنونده انسانی حضور دارد صدق نمی کند.

در این بخش دو قسمت جدید به آزمون PTE اضافه شده که در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده و هیچ نمره ای نخواهد داشت اما شما باید به این قسمت ها نیز پاسخ دهید.

  1. Respond to a situation

در این قسمت موقعیتی برای شما شرح داده می شود و شما باید در ارتباط با این موقعیت جوابی را ارائه نمایید.

  1. Summarize group discussion

در این قسمت شما به مکالمه چند نفر که در مورد موضوعی در حال بحث و گفت و گو هستند گوش خواهید کرد و سپس باید مکالمات شان را به صورت خلاصه بیان کنید.

قسمت 2 – خواندن Reading

مهارت های خواندن داوطلب در بخش الگوی ریدینگ آزمون PTE ارزیابی می شود. فقط یک نوع سوال پر کردن جای خالی مهارت های خواندن و نوشتن داوطلب را ارزیابی می کند در حالی که بقیه فقط مهارت های خواندن را می سنجند. فرمت آزمون PTE زیر را برای بخش خواندن رعایت کنید تا ایده بهتری پیدا کنید.

 

فرمت PTE برای بخش خواندن

تعداد کلمات متن

نوع آزمون

نام بخش

۳۰۰ کلمه

متن را بخوانید و به سوالات چند گزینه ای پاسخ دهید تنها یک پاسخ صحیح است

Multiple-Choice, Choose Single Answer

۳۰۰ کلمه

متن را بخوانید و به سوالات چند گزینه ای پاسخ دهید در اینجا بیشتر از یک گزینه صحیح است

Multiple-Choice, Choose Multiple Answers

۱۵۰ کلمه

پاراگراف های داده شده را به ترتیب مرتب کنید

Re-order Paragraphs

۸۰ کلمه

جاهای خالی را در متن پر کنید براساس کلمات داده شده.

Fill in the Blanks

۳۰۰ کلمه

جاهای خالی در متن را با کلمات که به صورت لیست برای هر بخش  داده شده پر کنید

Reading and Writing-fill in the blanks

 قسمت 3 – شنیداری Listening

بخش شنیداری در الگوی آزمون PTE 2024 شامل سوالاتی است که بر اساس چندین کلیپ صوتی یا تصویری است. در کل 8 نوع مختلف در برنامه درسی PTE قسمت شنیداری وجود دارد. داوطلبان فقط یک بار می توانند هر کلیپ صوتی یا تصویری را بشنوند و مجاز به یادداشت برداری هستند. بر اساس طول مدت ضبط، هر سوال در الگوی PTE گوش دادن زمان متغیری را اشغال می کند. در حالی که محدودیت زمانی برای پاسخگویی اعمال نمی شود. مدت زمان آزمون PTE برای این بخش 30-43 دقیقه است.

 

فرمت بخش شنیداری

زمان پاسخگویی

نوع سوالات

نام بخش

۶۰ تا ۹۰ ثانیه

به فایل صوتی گوش بدید و یک خلاصه ۵۰ تا ۷۰ کلمه ای را بنویسید

Summarize Spoken text

۴۰ تا ۹۰ ثانیه

به یک فایل صوتی گوش بدید و سپس به سوالات چند گزینه ای پاسخ دهید در اینجا چند پاسخ صحیح وجود دارد

Multiple choice, choose multiple answers

 

۳۰ تا ۶۰ ثانیه

یک متن با فایل صوتی برای شما نمایش داده می شود شما باید به فایل گوش کنید و جاهای خالی را با کلمات گفته شده همزمان پر کنید

Fill in the blanks

۳۰ تا ۹۰ ثانیه

به یک فایل گوش دهید و پاراگرافی که بهترین خلاصه را به شما می دهید را انتخاب کنید

Highlight correct summary

۳۰ تا ۹۰ ثانیه

به فایل صوتی گوش دهید و به سوالات چند گزینه پاسخ دهید. تنها یک پاسخ صحیح وجود دارد

Multiple choice, choose a single answer

۲۰ تا ۷۰ ثانیه

به یک فایل صوتی گوش دهید. و در بین گزینه ها عبارتی را که می تواند پایان بندی فایل باشد را انتخاب کنید.

Select missing word

۱۵ تا ۵۰ ثانیه

متنی به شما نمایش داده می شود و فایل صوتی از متن برای شما پخش می شود باید متن را دنبال کنید و کلمات اشتباهی که در متن وجود دارد را مشخص کنید.

Highlight incorrect words

۳ تا ۵ ثانیه

فایلی برای شما پخش می شود باید آن جمله را به صورت دقیق تایپ نمایید

Write from dictation

 در الگوی امتحان PTE بخش شنیداری، مهارت های زیر برای نوع سؤال مورد نظر به صورت زیر ارزیابی می کند.

Summarize spoken text – Listening and Writing

Multiple Choice, choose multiple answers – Listening

Fill in the blanks – Listening and Writing

Highlight correct summary – Listening

Multiple Choice, choose a single answer – Listening

Select missing word – Listening

Highlight incorrect words – Listening and Reading

Write from dictation – Listening and Writing

 

الگوی امتیاز دهی PTE

امتیاز دهی تست PTE توسط هوش مصنوعی انجام می شود. نمره تست کل آزمون PTE از 10 تا 90 متغیر است. امتیازدهی در الگوی آزمون آکادمیک PTE با اندازه گیری مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن یا درک مطلب، نوشتن و غیره انجام می شود.

بخش های موجود در آزمون PTE از دو طریق نمره دهی می شود.

درست یا نادرست

اعتباری جزئی

تعداد کمی از بخش ها براساس صحیح یا نادرست نمره دهی می شوند، در حالی که بسیاری از آن ها براساس اعتبار جزئی به دست می آیند. در امتیازدهی صحیح یا نادرست ، اگر جواب صحیح باشد، 1 امتیاز و اگر نادرست باشد نمره صفر داده می شود. در اینجا ، اعتبار جزئی براساس صحت، جنبه های رسمی مانند محدودیت کلمه و جنبه های کیفیت مانند تسلط، تلفظ و غیره اندازه گیری می شود.

 

نمره خوب PTE چیست؟

آزمون پیرسون انگلیسی نمره “خوب” ندارد. نمره لازم برای پذیرش موفقیت آمیز بسته به نیازهای خاص هر دانشگاه متفاوت است. دامنه نمره آکادمیک PTE از 10 تا 90 است. نمره بین 50 تا 63 به طور کلی رضایت بخش تلقی می شود. با این حال، برای پذیرش در دانشگاه های معتبر در خارج از کشور ، با هدف کسب امتیاز بین 65 تا 75 یا بالاتر توصیه می شود. در حالی که برخی از دانشگاه ها ممکن است نمرات حدود 65 یا حتی پایین تر (مانند 55-60) را بپذیرند، بسیاری از دانشگاه های تثبیت شده اغلب به دنبال نامزدهایی با نمرات بالاتر از 75 هستند. به طور کلی ، نمره PTE 65-75 قابل قبول تلقی می شود.

 

امتیازدهی آزمون PTE براساس CEFR و IELTS

در این بخش برای درک بهتر نمره آزمون PTE  در جدول زیر امتیازدهی این آزمون را براساس CEFR و IELTS آورده شده است:

CEFR

PTE

IELTS

A1

0-30

2

A2

31-42

3

B1

43-58

4-4.5

B2

59-75

5-6.5

C1

76-84

7-8

C2

85-90

8.5-9

سوالات متداول

اساتید دارای چه مدرکی هستند؟

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و نمره بالای پی تی ای  یا مدراک بین المللی زبان انگلیسی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس می باشند و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان انگلیسی نظارت میشود.

تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.
تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان انگلیسی برگزار می شود.

خیر. شما برای ثبت نام و شروع یادگیری باید حتما تعیین سطح شوید تا به صورت دقیق سطح شما مشخص شود تا از کتاب و سطح درست شروع به آموزش نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را بتوانید کسب کنید.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده میکنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باندو این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

در مورد نمره آزمون پی تی ای عوامل مختلفی تاثیرگذار خواهد بود. اما ما به شما در مورد کیفیت آموزش و نحوه برگزاری کلاس ها و برنامه دقیق آموزشی برای رسیدن به نمره مدنظرتان به شما ضمانت می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *