دوره های آموزش زبان آلمانی مبتدی تا پیشرفته با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین

کلاس زبان آلمانی

دوره تخصصی آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته

زبان آلمانی از جمله زبان های پرطرفدار برای یادگیری می باشد. این زبان در اروپا پرتکلم ترین زبان بین زبان های دیگر است چرا که به غیر از کشور آلمان در کشورهای دیگر همچون اتریش، سوئیس، هلند و لیختن اشتاین نیز مورد استفاده می باشد. کشور آلمان یکی از کشورهای مهم در اروپا و دنیا بوده و در زمینه های مختلف جز بهترین ها می باشد در نتیجه افراد با اهداف و مقاصد مختلف خواهان برقراری ارتباط با این کشور هستند. در نتیجه یادگیری این زبان یکی از مهم ترین موارد خواهد بود.

در دنیا نیز شرکت ها و افراد آلمانی زبان زیادی وجود دارند که در صورت داشتن دانش زبان آلمانی می توان برای توسعه و پیشرفت با آن ها ارتباط برقرار کرد و مطمئنا برقراری ارتباط با زبان آلمانی با این افراد حس بهتری را منتقل خواهد کرد. این زبان در دنیای اینترنت نیز جز زبان های مورد استفاده بوده و در رتبه های بالا قرار دارد. دوره های آموزش زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان آلمانی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند.

چارت و هزینه دوره زبان آلمانی
  • زبان آموزان در صورت ثبت نام یک سطح به صورت یکجا در کلاس های گروهی و نیمه گروهی از 10% تخفیف برخوردار میشوند.
  • تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 10% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد.
  • در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد.
  • شرایط تخفیف برای کلاس های خصوصی :
  1. حداقل تعداد جلسات ثبت نامی 10جلسه میباشد (بدون تخفیف)
  2. 20جلسه شامل 5درصد تخفیف
  3. 30 جلسه شامل 10 درصد تخفیف
  4. 40 جلسه شامل 15 درصد تخفیف

دوره های آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید. در این دوره ها هر 4 مهارت اصلی زبانی Speaking، Listening، Reading و Writing مورد توجه و آموزش می باشند.

نحوه‌های برگزاری دوره های آلمانی

تعداد جلسات و ساعات در هفته نام دوره
دو جلسه یک ساعت و نیم عادی
سه جلسه یک ساعت و نیم نیمه فشرده
دو جلسه سه ساعته فشرده
سه جلسه سه ساعته  فوق فشرده
دو جلسه سه ساعته (پنجشنه‌ها و جمعه‌ها) فشرده آخر هفته
 
دوره زبان آلمانی در آموزشگاه زبان دهخدا

از سطح مبتدی تا پیشرفته چقدر زمان میبره؟

بستگی به نوع کلاس و نحوه برگزاری کلاس دارد که کلاس به صورت خصوصی می باشد یا گروهی و همچنین به فشرده، نیمه فشرده، فوق فشرده یا ترمیک بودن کلاس نیز بستگی دارد و از حداقل ۷ ماه در کلاس های خصوصی فوق فشرده تا ۲ سال در کلاس های گروهی ترمیک عادی متغیر می باشد.

روش تدریس در دوره های آلمانی

تمامی دوره ها در هر دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی با تاکید بر مهارت مکالمه برگزار می شوند. اما همانطور که در قبل نیز توضیح داده شد تمامی ۴ مهارت زبانی مورد تدریس و تقویت خواهد بود. تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس در حالت حضوری و آنلاین می باشند و با استفاده از منابع آموزشی و کمک آموزشی براساس شرایط و نوع درس به تدریس موضوعات زبانی خواهند پرداخت به صورتی که شما بتوانید در موقعیت های واقعی از موارد آموزش داده شده به خوبی استفاده نمایید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره آلمانی

در دوره های آلمانی در حالت آنلاین و حضوری از کتاب Starten Wir به عنوان کتاب اصلی برای تدریس تا سطح B1-2 و برای دو سطح B2-1 و B2-2 از کتاب Sicher استفاده می شود. کتاب های Starten Wir و Sicher از جمله بهترین و جدیدترین منابع آموزشی زبان آلمانی در دنیا می باشند. این کتاب ها تمامی مهارت های زبانی را به خوبی پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای تفهیم هر درس هستند.

نحوه برگزاری دوره های حضوری

آموزشگاه زبان دهخدا تنها دارای یک شعبه در غرب تهران در جنت آباد می باشد که تمامی دوره های حضوری زبان آلمانی در این مرکز برگزار می شود. این کلاس ها دارای تمامی امکانات آموزشی بروز و استاندارد برای یادگیری زبان آلمانی می باشند و کلاس های گروهی کاملا کم ظرفیت برگزار می شود که باعث می گردد حداکثر کارایی و بهره وری را داشته باشند.

نحوه برگزاری دوره های آنلاین

دوره های آنلاین زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند. این بستر آموزشی دارای تمامی امکانات لازم و کافی برای برگزاری یک کلاس در سطح استاندارد و بین المللی است که براحتی به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی بر روی دستگاه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت درکلاس شرکت نمایید.

این کلاس ها بصورت زنده بوده و بصورت ویدئوهای ضبط شده نمی باشند و مدرس و زبان آموزان به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته و در این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود. شما با شرکت در کلاس های آنلاین بدون محدودیت مکانی می توانید در هر کجا که هستید در کلاس زبان شرکت نمایید.

کلاس های خصوصی زبان آلمانی

کلاس های خصوصی زبان آلمانی هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شوند. برای ثبت نام در این کلاس ها حداقل میزان تعداد کلاسی که باید در آن ثبت نام نمایید یک ترم یا همان ۱۰ جلسه می باشد.

این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت برون سازمانی یا اعزام مدرس به منزل، محل کار و… قابل برگزاری است که در این صورت بسته به مکان زبان آموز هزینه کلاس نسبت به کلاس حضوری در آموزشگاه مبلغی اضافه خواهد شد و مدت زمان پایان یافتن آموزش شما نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود.

این کلاس ها به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده که در بالا به آن اشاره شد برگزار می شوند.

کلاس های گروهی و نیمه گروهی زبان آلمانی

کلاس های گروهی و نیمه گروهی زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا از تعداد ۳ نفر شروع می شود که کلاس های گروهی بالای ۵ نفر می باشند. البته لازم به ذکر است که کلاس های گروهی موسسه از تعداد افراد بالا تشکیل نمی شود تا بازدهی کلاس ها در یک سطح عالی باشد. کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه می باشند که در پایان هر ترم شما باید در یک امتحان کتبی شرکت نمایید و برای ورود به ترم بعد حداقل میزان نمره مورد نظر را دریافت نمایید. این کلاس ها به هر دو صورت حضوری و آنلاین و به شکل های ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شوند.

مدرک پایان دوره زبان آلمانی

شما پس از اتمام دوره زبان آلمانی مدرکی معتبر را از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد که شامل میانگین نمره شما در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان دهنده میزان تسلط شما در زبان آلمانی می باشد که می توانید برای مقاصد مختلف از جمله تدریس، کار در شرکت های مختلف و موسسات و مواردی دیگر از آن استفاده نمایید. مدارک موسسه زبان دهخدا تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور بوده و مورد تایید این وزارت خانه می باشد در نتیجه از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. البته لازم بذکر است که برای موارد بین المللی براساس نیاز خود باید در آزمون مرتبط شرکت کرده و اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایید. مدارک برای زبان آموزانی که از شهر یا کشور های دیگر با مجموعه همکاری دارند نیز به صورت PDF ارسال خواهد شد و یا در صورت نیاز پست خواهد گردید.

مطالب تکمیلی

دوره مقدماتی آموزش زبان آلمانی (سطح A1)

این دوره از آموزش زبان آلمانی به دو بخش تقسیم می شود. به این صورت که به بخش اول A1.1 اطلاق می شود و بخش دوم را A1.2 می نامند. درهر بخش زبان آموزان یک کتاب Starten Wir را تمام می کنند. در هر کتاب زبان آموزان ۱۲ درس را می گذرانند. با اتمام دوره A1.1 زبان آموزان قادر به برقراری مکالمات روزمره، توانایی استفاده از گرامر پایه ای زبان آلمانی و نکات و لغات پر کاربرد و پایه ای می باشند. در پایان دوره A1.2 زبان آموزان مطالبی همچون فعل در آلمانی، زمان حال، صرف فعل در زمان حال، ضمایر شخصی مفرد، صرف افعال با قاعده در زمان، اسم و حروف اضافه را فراخواهند گرفت.

دوره پیش متوسطه آموزش زبان آلمانی (سطح A2)

دوره پیش متوسطه زبان آلمانی ادامه سطح A می باشد. با این تفاوت که در این سطح زبان آموزان با موضوعات جدیدی آشنا خواهند شد. سطح A2، نیز به دو بخش A2.1 و A2.2 تقسیم می شود. در سطح A2.1، زبان آموزان با جمله های سوالی تصمیمی، جمله های سوالی توضیحی، جمله های خبری، حروف تعریف معین، جنسیت اسامی و تشخیص جنسیت اسامی و توانایی شمارش تا عدد هزار آشنا می شوند. در بخش دوم A2.2 که آخرین بخش سطح A از کتاب Starten Wir می باشد. زبان آموزان در این دوره با موضوعاتی نظیر افعال کمکی، حروف تعریف منفی کننده Kein/Keine، تغییر مصوت در افعال بی قاعده، افعال جدا شدنی و غیره آشنا خواهند شد. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از اصطلاحات و لغات در این کتاب کاربردی و روزمره در زبان آلمانی گردآوری شده است.

دوره متوسطه آموزش زبان آلمانی (سطح B1)

در این دوره از آموزش زبان آلمانی شما با اتمام این سطح به صورت کامل کتاب Starten Wir را تمام خواهید کرد. البته این دوره هم شامل دو بخش و با دو کتاب آموزش داده می شود : B1.1 و B1.2. در کتاب اول B1.1، زبان آموزان با صفت در قالب اسم، ضمایر موصولی، ضمایر موصولی با حرف اضافه همراه با آکوازیتو و داتیو، حروف ربط، زمان آینده و همچنین جملات شرطی آشنا خواهند شد. در بخش دوم این سطح که آخرین کتاب Starten Wir است و بعد از اتمام آن زبان آموز به سطح پیشرفته می روند و در آن سطح کتاب Sicher تدریس می شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. در کتاب B1.2، شما به یادگیری ساختارهای مصدری، جملات استدلالی، حروف ربط زمانی، صفات تفضیلی عالی خواهید پرداخت.

دوره پیشرفته آموزش زبان آلمانی (سطح B2)

دوره پیشرفته زبان آلمانی آخرین سطح از آموزش زبان آلمانی است. اما، در این دوره از کتاب Starten Wir استفاده نمی شود و کتاب Sicher تدریس خواهد شد. برای ورود به این دوره باید حتما دوره کامل Starten Wir را گذارنده باشید و بر مطالب آن مسط باشید. زبان آموزان برای تکمیل این سطح باید دو کتاب را تمام کنند در ابتدا در ۲ ترم B2.1 و در ۲ ترم دیگر B2.2 که با پایان کتاب دوم شما دوره پیشرفته رو به صورت کامل به اتمام رسانده اید. در این سطح زبان آموزان با حروف ربطی دو قسمتی، مکمل ها،‌ مجهول وضعیتی، نحوه واژه سازی، بیان علت، جملات شرطی بدون حرف ربط و سایر موضوعات آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود در مکالمات خود از آن ها بهره ببرید.

سوالات متداول

هر کتاب شامل چند ترم است؟

تمام کتاب ها در ۴ ترم تدریس می شوند.

تمامی اساتید کاملا با سابقه بوده و دارای مدارک آکادمیک مرتبط و یا مدراک بین المللی زبان آلمانی و همچنین مدارک معتبر تربیت مدرس و آشنا با روش های تدریس نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین می باشند و برای اینکه مدرسی بتواند همکاری را با موسسه زبان دهخدا آغاز نماید علاوه بر این مدارک و رزومه کاری خود می بایست فیلتر های بسیار ویژه ای را بصورت آزمون های عملی تدریس سپری نماید و بصورت مستمر برکیفیت آموزشی تمامی مدرسین وکلاس ها توسط سوپروایزرین دپارتمان زبان آلمانی نظارت می شود.
تعداد نفرات حاضر در کلاس بستگی به نوع کلاس دارد که بصورت ۱ یا ۲ نفر در حالت خصوصی و 3یا 4 نفر در کلاس های نیمه گروهی و ۵ نفر تا ۱۰ نفره در حالت گروهی برگزار می شوند.

تعیین سطح به صورت رایگان به هر دو شکل حضوری و آنلاین به صورت مصاحبه با سوپروایزر دپارتمان زبان آلمانی برگزار می شود.

برای برگزاری هر چه بهتر کلاس های آنلاین، این کلاس ها در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و زبان آموزان نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نداشته و با گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر های شخصی خود و تنها با استفاده از مرورگرهای اینترنتی که روزمره از آنها استفاده می کنند می توانند در کلاس ها شرکت داشته باشند و این کلاس ها به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می دهند از جمله اشتراک گذاری صوت و تصویر، فایل های متنی و پی دی اف، صفحه کامپیوتر و تخته کلاس برای توضیحات آموزشی و قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری و دانلود آنها یک شبیه ساز کامل از یک کلاس حضوری خواهد بود و همچنین شما در تمامی طول کلاس آنلاین از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

 

امکان پرداخت قسطی وجود ندارد و هزینه باید به صورت یکجا پرداخت شود و در صورتی که مبلغ کامل پکیج های تخفیفی کلاس های خصوصی تسویه شود شامل تخفیف های اعلام شده می شوید.

بله در صورت نیاز و با مشورت با مشاورین موسسه و در صورت وجود کلاس معادل در همان سطح و با احتساب مابه التفاوت قیمت کلاس ها امکان این تغییر وجود دارد.
با توجه به اینکه در موسسه زبان دهخدا تمامی مدرسین بر هر کلاس با توجه به سطح، نوع و شرایط آن کلاس و با حساسیت های بسیار ویژه ای انتخاب میگرددند این درخواست ها بسیار به ندرت اتفاق می افتد ولی برای کلاس های خصوصی در صورتیکه زبان آموز با مدرس ارتباط برقرار نکند مدرس تغییر خواهد یافت و در کلاس های گروهی در صورت وجود موردی خاص با بررسی دقیق و مشاهده کلاس توسط سوپروایزرین آموزشگاه و تایید مدیریت آموزشی استاد تغییر خواهد یافت.

53 دیدگاه دربارهٔ «دوره تخصصی آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته»

  1. الهام جعفرتاش

    میشه بگید شروع کلاسها از کی هست ؟
    و چطور میشه با شما تماس گرفت
    ما اتریش هستیم

  2. سلام،وقت بخیر،
    1- برای اشتغال. در آلمان در رشته مهندسی تا چه سطحی از زبان مورد نیاز هست؟
    2-چون شهرستان هستم، امکان کلاس غیر حضوری(آنلاین) وجود دارد؟
    3-امکان آموزش در سطح مورد نیاز اشاره شده در بند1 در ششماهه دوم سال وجود دارد؟
    4-در صورت مثبت بودن پاسخ بند3، هزینه کل دوره فشرده مذکور چقدر هست؟
    ممنون.

  3. سلام
    میخواستم بپرسم هزینه ثبت نام کلاس آنلاین زبان آلمانی موسسه همین هست که در همین صفحه سایت گذاشتین؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. پشتیبان آموزش

      سلام برای راهنمایی بیشتر میتونید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *