دانلود مجموعه کتاب راه روسیه (Aopora B Poccnn)

Aopora B Poccnn

دانلود مجموعه کتاب راه روسیه (Aopora B Poccnn)

یادگیری زبان روسی با گسترش نفوذ روسیه در جهان بسیار گسترش یافته است. زبان آموزان برای مهاجرت تحصیلی یا کاری یا حتی سفر به روسیه نیاز دارند زبان روسی را به خوبی فرا بگیرند. کشور روسیه جزو کشور هایی است که زبان انگلیسی کمترین کارایی و استفاده را داشته. مردم کشور روسیه مهارت بسیار کمی در زبان انگلیسی دارند، در نتیجه برای زندگی یا حتی کار نیاز است که افراد تسلط کافی به زبان روسی داشته باشند.

برای یادگیری زبان روسی مانند دیگر زبان ها یکی از مهم ترین موارد استفاده از منابع معتبر و کاربردی است. کتاب راه روسیه جزو کتاب هایی است که افراد علاقمند به یادگیری زبان روسی می توانند با این کتاب به یادگیری زبان روسی به صورت کاربردی بپردازند و از آن بهره ببرند. این کتاب در بسیاری از آزمون های روسی در دانشگاه های روسیه به عنوان منبع معتبر آزمون مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب راه روسیه با تمرکز بر چهار مهارت زبانی گفتاری، نوشتاری، شنیداری و درک مطلب و داشتن تمرینات بسیار زیاد و مفید، زبان آموزان را در یادگیری زبان روسی بسیار کمک می کند.

 

ویژگی های کتاب راه روسیه

کتاب راه روسیه یک مجموعه چهار جلدی است که به آموزش زبان روسی از سطح پایه تا پیشرفته می پردازد.

در کتاب راه روسیه جلد اول که سطح آن A1 می باشد. زبان آموزان با اصول اولیه زبان روسی آشنا می شوند و آن ها را به صورت کاربردی یاد می گیرند. در پایان هر درس بخشی به نام واژه نامه وجود دارد که به زبان آموزان کمک می کند واژه ها را به طور دقیق و منظم یاد بگیرند.

کتاب راه روسیه با داشتن کتاب راهنما و CD های آموزشی به زبان آموزان کمک می کند تا در زمینه مهارت شنیداری و گفتاری مهارت های لازم را کسب کنند و به تقویت این مهارت ها بپردازند و انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان روسی پیدا نمایند.

در کتاب دوم راه روسیه که سطح A2 می باشد، زبان آموزان به فراگیری تازه ترین متون و دانستنی های مربوط به کشور روسیه می پردازند، مانند: آنا آخماتو، موزه ها، مسکو و میدان سرخ و…

در این کتاب زبان آموزان به درک کلی از دستور زبان اولیه می پردازند و با زبان روسی و مکالمه روسی آشنا می شوند و آن را یاد می گیرند.

در دو کتاب دیگر راه روسیه یعنی کتاب سوم و چهارم سطح یادگیری زبان روسی در سطح B1 و B2 قرار می گیرد. در این دو کتاب مطالبی چون داستان ها و ضرب المثل های روسی بیان شده است.

سری کتاب های راه روسیه با داشتن فایل های صوتی به زبان آموزان کمک می کند با تلفظ دقیق و صحیح واژه های روسی به خوبی آشنا شوند و آن ها را به درستی تلفظ نمایند.

وجود واژگان متعدد و کاربردی در کتاب راهنما، به زبان آموزان کمک می کند تا هر چه بیشتر با گرامر و واژگان روسی آشنا شوند، وجود اصطلاحات و ضرب المثل های روسی در سری کتاب های راه روسیه این امکان را برای زبان موزان فراهم کرده است که با  فرهنگ روسی را بهتر آشنا شوند و آن را بهتر درک نمایند تا بتوانند بیشتر شبیه به افراد بومی یا نیتیو روسی، به زبان روسی صحبت نمایند.

دانلود کتاب Aopora B Poccnn 1

Aopora B Poccnn 1

 

دانلود (حجم: ۸۸ مگابایت)

 

 

دانلود کتاب Aopora B Poccnn 2

Aopora B Poccnn 2

دانلود (حجم: ۸۲ مگابایت)

 

 

اگر علاقمند به یادگیری زبان روسی هستید می توانید در دوره های آموزش آنلاین و حضوری زبان روسی موسسه دهخدا شرکت کنید.

 

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *