بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان کره ای

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان کره ای

با محبوبیت Kpop و Kdrama در جهان افراد زیادی برای یادگیری زبان کره ای اقدام می کنند و یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری این زبان استفاده از اپلیکیشن های یادگیری زبان کره ای است. با گسترش فناوری، یادگیری زبان کره ای آسان تر شده است و برنامه های یادگیری نیز همراه با رشد فناوری پیشرفته تر شده اند.

برنامه ها یکی از دسترس ترین و راحت ترین راه ها برای مطالعه یک زبان به شمار می روند. برای کمک به انتخاب یک اپلیکیشن مناسب برای یادگیری زبان کره ای، ما در این مقاله لیستی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان کره ای را برای شما آماده کرده ایم، تا شما براساس نیازتان از آن ها برای یادگیری این زبان جذاب استفاده کنید.

 

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان کره ای

 

۱. Rocket Korean

نرم افزار Rocket Korean برای زبان آموزان سطح متوسط مناسب می باشد. این اپلیکیشن با درس های صوتی، تمرین های تعاملی و درک مطلب به شما کمک می کند تا زبان کره ای را آموزش ببینید.

دروس صوتی هم در قالبی به سبک پادکست و هم به صورت دیالوگ های صوتی ارائه می شود. دوره Rocket Korean تمام مهارت ‌ها و محتواهای زبان کره ای را به خوبی پوشش می‌ دهد، از الفبای کره ‌ای تا محتوای پیشرفته‌ زبان کره ای و همچنین دارای قابلیت تشخیص صدا بسیار دقیق است. با خرید اشتراک به راحتی می توانید از تمام امکانات این برنامه استفاده کنید.

Rocket Korean

۲. 90 Day Korean

۹۰ روز کره ای یک برنامه بسیار محبوب برای یادگیری زبان کره ای است که به شدت توصیه می شود. دلیل نامگذاری آن به “۹۰ روز” به این دلیل نیست که از شما انتظار می رود تا در ۹۰ روز به زبان کره ای مسلط شوید، بلکه باید بتوانید در 3 ماه یک مکالمه داشته باشید.

به جای پیروی از یک مسیر معمولی که در اکثر دوره ها انجام می ‌دهید، Day Korean90 بر آنچه که فکر می‌ کنند به آن نیاز دارید تمرکز می‌ کند. با خرید اشتراک و پرداخت هزینه معلم خصوصی می توانید به راحتی از تمام ویژگی های این برنامه استفاده کنید.

90 Day Korean

۳. KoreanClass101

KoreanClass101 یک منبع آنلاین عالی برای یادگیری زبان کره ای (به ویژه در مهارت شنیداری) است. اگر به کره جنوبی سفر می کنید و می خواهید مردم آنجا را درک کنید، این برنامه برای شما مناسب است.

KoreanClass101 از درس های صوتی مشابه پادکست ها استفاده می کند. دروس این برنامه برای مبتدیان تا سطوح پیشرفته مناسب است. این اپلیکیشن نه تنها شامل مهارت ‌های شنیداری است، بلکه واژگان ضروری و دستور زبان را با ویژگی ‌های مفید دیگر نیز در برمی‌ گیرد.

KoreanClass101

۴. Pimsleur Korean

Pimsleur یک برنامه یادگیری زبان کره ای با استفاده از یادآوری تکرار-فاصله است. دروس بر واژگان عملی و عباراتی که ممکن است در سناریو های مختلف به آن ها نیاز داشته باشید تمرکز می کنند. این دروس شامل احوالپرسی، عبارات رایج و واژگانی است که ممکن است هنگام بازدید از کره جنوبی به آن نیاز داشته باشید.

Pimsleur هیچ محتوای ویدیویی یا نوشتاری ارائه نمی دهد و فقط صوتی است. از نظر اینکه چقدر از آن می توانید نتیجه بگیرید، می توانیم بگوییم Pimsleur نقطه ورود خوبی برای یادگیری زبان کره ای است اما فقط شما را با اصول اولیه آشنا می کند. دوره کره ای آن را به عنوان یک دوره پایه در نظر بگیرید و سپس به منابع جامع تر رجوع کنید. با خرید اشتراک می توانید از این برنامه استفاده کنید.

Pimsleur Korean

۵. FluentU Korean

FluentU به دانش‌آموزان کمک می‌ کند تا زبان کره ‌ای را از طریق استفاده از محتوای ویدیویی دنیای واقعی با بسته‌ بندی ویدیویی که تعامل را امکان ‌پذیر می‌ کند، یاد بگیرند. مفهوم پشت این سبک از آموزش، ارائه یک «دوره» آنلاین همه جانبه است.

زبان ‌آموزان با تماشای صحنه‌ هایی از ویدیوهای کره ‌ای که مربوط به فرهنگ واقعی کره ‌ای است، این زبان را یاد می‌ گیرند. در این برنامه، زیرنویس ‌های تعاملی کره ‌ای و انگلیسی نیز وجود دارد.

FluentU Korean

۶. Memrise

Memrise دوره های 100 درصد رایگان کره ای و زبان های دیگر را در قالب یک دسته فلش کارت ارائه می دهد. شما یک زبان یا گویش را انتخاب می ‌کنید، سپس یک بازی فلش کارتی را مرور می‌ کنید. رویکرد منحصر به ‌فرد Memrise از یادآوری استفاده می ‌کند، یک تکنیک یادگیری که به شما کمک می ‌کند کلمات جدید را تجسم کرده و در حافظه خود حفظ کنید.

علاوه بر این، صدا، تصاویر، ویدئوها، واژگان جدید، گروه‌ هایی از کلمات و عبارات به یاد ماندنی را استفاده می ‌کند. این ویژگی های مفید دلیلی است که Memrise همواره یکی از بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان کره ای در نظر گرفته می شود. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

Memrise

۷. Duolingo

Duolingo برای بسیاری از زبان ‌آموزان به یک عنصر اصلی تبدیل شده است، زبان آموزان با استفاده از این برنامه دوره های کاملی را در پلتفرم Duolingo می گذرانند و بخاطر جایزه های کارتونی که ارائه می دهد، آن ها بیشتر ترغیب می شوند تا زبان جدیدی را یاد بگیرند. استفاده از برنامه Duolingo رایگان است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. اما نکته مهم این است که شما نمی توانید زبان فارسی را به عنوان زبان مبدا انتخاب کنید و برای یادگیری زبان کره ای نیاز است تا حداقل یک زبان دیگر همچون انگلیسی را تا حد متوسط بلد باشید.

Duolingo

۸. Korean Uncovered

Korean Uncovered یک برنامه منحصر به فرد برای یادگیری زبان کره ای از طریق داستان های کوتاه است. زبان آموزان به جای اینکه فقط در مورد قواعد دستور زبان بیاموزند، از طریق این برنامه و روایت داستانی با آن ها روبرو می شوند. این یک روش سرگرم کننده و منحصر به فرد برای یادگیری یک زبان ارائه می دهد، برای استفاده از این برنامه شما نیاز دارید تا اشتراک تهیه کنید.

 

۹. Glossika Korean

Glossika یکی از منحصر به فردترین برنامه های یادگیری زبان است. گلوسیکا بر تکرار زیاد واژگان تمرکز دارد، به عبارت دیگر، بارها و بارها به دنباله‌ ای از جملات با سرعت طبیعی گوش می ‌دهد و آن ها را تکرار می ‌کنید. این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای درک شنیداری کره ‌ای است.

اما باید به خاطر داشته باشید که به دلیل روش منحصر به فرد آن، آنطور که انتظار دارید با درس های گرامر یا الفبای اولیه شروع نمی کنید و برای استفاده از آن باید اشتراک تهیه کنید.

Glossika Korean

۱۰. Mondly Korean

Mondly یکی از بهترین برنامه‌ ها برای یادگیری زبان کره ‌ای است، اگر به درس‌ های کوتاه و یادگیری به همراه بازی علاقه دارید، این برنامه برای شما بسیار مناسب است.

Mondly با استفاده از حالت واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) برای کاربرانی که به دنبال جایگزینی برای کلاس ‌های درس سنتی هستند، جذاب است.

دروس Mondly شامل تمرین ‌های گوش دادن، خواندن، نوشتن و گفتار سریع و تعاملی است. با مولفه ‌های AR رایگان و ویژگی‌ های واقعیت مجازی، زبان‌آموزان می ‌توانند با معلم هوش مصنوعی که پاسخ ‌های آن ها را در زمان واقعی تصحیح می‌ کند، چت کنند.

Mondly همچنین یک سیستم رتبه ‌بندی برای مقایسه پیشرفت شما با دیگر زبان ‌آموزان کره ‌ای ارائه می‌ دهد و به شما انگیزه می‌ دهد که به پیشرفت ادامه دهید. شما با خرید اشتراک می توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید.

Mondly Korean

۱۱. TOPIK One

TOPIK One به زبان ‌آموزان کمک می‌ کند تا برای آزمون مهارت در زبان کره ‌ای (TOPIK) آماده شوند، این نرم افزار مهارت خواندن، نوشتن و درک شنیداری زبان آموزان را ارزیابی می‌ کند. این برنامه که برای گوشی های هوشمند بهینه شده است، برای بهبود زبان کره ای شما و مطالعه برای TOPIK در هر زمان و مکانی مناسب است.

TOPIK One شامل یک فرهنگ لغت کره ای به انگلیسی است و شامل امتحانات TOPIK قبلی نیز است که زبان آموزان می توانند به آن ها مراجعه کنند. بنابراین چه قصد شرکت در این آزمون را داشته باشید یا نه، این یک برنامه عالی برای ارزیابی پیشرفت شما برای زبان کره ای به صورت رایگان است.

 

TOPIK One

۱۲. LingQ

این برنامه مناسب برای زبان آموزان مبتدی، متوسط و پیشرفته است، LingQ درس های تعاملی را از یک کتابخانه جامع از محتوای بومی زبان ایجاد می کند. رویکرد آن برای یادگیری متمرکز بر محتوای موقعیت محور است و شما را به یادگیری زبان کره ای بر اساس علایقه تان ترغیب می کند.

LingQ به شما امکان می دهد ویدیو ها، پادکست ها، مقالات، آهنگ ها و سایر محتوای مورد علاقه خود را وارد این نرم افزار کنید. سپس آن ها را به یک درس تعاملی تبدیل می کند، مشروط بر اینکه منبع شامل رونوشت متنی باشد. شما همچنین می توانید پیشرفت خود را اندازه گیری کنید، فایل های صوتی را در برنامه مدیریت کنید و فلش کارت های خود را ایجاد کنید تا به گسترش دایره لغات خود کمک کنید. با خرید استراک شما می توانید از این برنامه جذاب استفاده کنید.

LingQ

۱۳. Naver Dictionary

Naver Dictionary پرکاربردترین دیکشنری برای زبان آموزان کره ای و یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان کره ای است.

این منبع عظیم شامل اصطلاحات، کلمات عامیانه، جملات مثال، نکات تلفظی، و مقدار زیادی محتوای ویدیویی رایگان است. علاوه بر این، کاربران می‌ توانند کلماتی را به فهرست واژگان شخصی اضافه کنند تا عبارات جدید یا پیچیده را پیگیری کنند و گزینه «ترجمه معکوس» برای بررسی مجدد وجود دارد.

Naver Dictionary

۱۴. HelloTalk

HelloTalk به شما امکان می ‌دهد از طریق پیام‌ رسانی، چت صوتی و تصویری با افراد که زبان مادری شان کره ‌ای است صحبت کنید تا این زبان را تمرین کنید.

HelloTalk به شما امکان می دهد زبان کره ای را با افراد بومی در محیطی کم استرس و غیررسمی تمرین کنید. همچنین شامل ابزارهای کمکی برای ترجمه، تلفظ است که در حین چت در دسترس هستند.

HelloTalk

سخن پایانی

برای یادگیری زبان کره ای نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی با اهداف مختلف وجود دارند که به شما می توانند در زمینه های مختلف کمک نمایند. اما شما تنها با استفاده از آن ها نمی توانید زبان کره ای را به صورت مناسب و کامل آموزش ببینید.

این برنامه ها به عنوان ابزار کمک آموزشی و داشتن تمرین بیشتر بسیار مناسب می باشند که توصیه می شود در کنار کلاس زبان کره ای از آن ها استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط:

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان کره ای

همه چیز درباره یادگیری زبان کره‌ ای

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان کره ای

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *