مزایای کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

مزایای کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای بسیاری از افراد امری مهم می باشد. در این خصوص قدرت مکالمه زبان انگلیسی مهم ترین جنبه را در یادگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان زبان انگلیسی داشته و این موضوع قابلیت برقراری ارتباط را به زبان انگلیسی در شرایط مختلف را به افراد می دهد که در نتیجه مکالمه زبان انگلیسی یا همان مهارت اسپیکینگ Speaking Skill از جمله مهم ترین موضوعاتی است که هر زبان آموز می خواهد در آن به بهترین وجوه عمل نماید.

در کلاس های آموزش زبان انگلیسی خصوصی یا گروهی مهارت مکالمه جزئی اساس می باشد اما برای تقویت بیشتر این مهارت و تمرین آن در زمان های دیگر کلاس های مکالمه زبان انگلیسی خصوصی و گروهی وجود دارند که زبان آموزان می توانند در آن ها شرکت نمایند و قدرت مکالمه زبان خود را تقویت نمایند.

در اینجا می خواهیم به بررسی کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی بپردازیم تا ببینیم آیا این نوع کلاس ها برای تقویت مکالمه افراد مناسب می باشند و تفاوت آن ها با کلاس های گروهی مکالمه زبان انگلیسی چیست. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی خصوصی یا گروهی؟

کلاس مکالمه زبان انگلیسی که برای تقویت مهارت اسپیکینگ طراحی شده است به دو صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود. شاید تصور شود که کلاس های گروهی به دلیل حضور افراد دیگر در کلاس از لحاظ تقویت مکالمه می تواند بهترین انتخاب باشد اما کلاس خصوصی مزایایی دارد که برای بسیاری از افراد ضروری و بهتر است که در کلاس خصوصی مکالمه شرکت نمایند.

در کلاس های خصوصی تنها شما با استاد سروکار خواهید داشت که در این حالت تمامی تمرکز استاد زبان بر روی یادگیری یک نفر می باشد. پس زمان بیشتری برای رفع اشکال و بررسی نکات جانبی و تمرین برای شما صرف خواهد شد.

در کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی شما می توانید براساس زمان بندی که دارید به برگزاری کلاس بپردازید و تنها باید با استاد خود به توافق زمانی برسید که در این صورت هر زمان که مایل باشید کلاس برگزار می شود که این حالت در کلاس های گروهی سخت تر می باشد چرا که شما باید زمان خود را با دیگران نیز تنظیم کنید و همچنین زمان کلاس انعطاف پذیر نخواهد بود.

در کلاس های گروهی در صورتی که قادر به شرکت در جلسه ای نباشید کلاس کنسل نخواهد شد در صورتی که در کلاس های خصوصی قادر به کنسل کردن جلسات کلاس در برخی از مواقع می باشید در نتیجه جلسات را از دست نخواهید داد.

در کلاس های خصوصی مکالمه، شما می توانید در هر مکان که بخواهید به صورت آنلاین یا حضوری کلاس را برگزار کنید البته این موضوع بستگی به استاد شما دارد که مطمئنا شما مدرسی را انتخاب خواهید کرد که با شرایط شما سازگار باشد.

در کلاس خصوصی مکالمه زبان انتخاب استاد و فردی که می خواهید با او به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید می تواند به انتخاب شما باشد اما در کلاس های گروهی این اتفاق به ندرت قابل کنترل و اجرا است.

در نتیجه انتخاب یک کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی برای شما یا بسیاری دیگر برای تقویت مهارت گفتاری خود می تواند بهترین انتخاب باشد.

کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی آنلاین

کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی آنلاین در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد مختلف برای یادگیری و تقویت مکالمه زبان انگلیسی بوده است. با شیوع بیماری کووید ۱۹ این موضوع جدی تر شده و بسیاری از افراد برای از دست ندادن زمان خود به دلیل اینکه نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند کلاس های آنلاین را انتخاب می کنند.

در کلاس های خصوصی آنلاین موسسه زبان دهخدا شما در بهترین پلتفرم آموزشی که شبیه ساز کاملی از کلاس حضوری است به یادگیری و تقویت مهارت اسپیکینگ خود خواهید پرداخت.

در این کلاس ها شما با داشتن امکانات آموزشی مجازی مثل اشتراک تصویر و صدا، تخته سیاه، قابلیت نوشتاری و چت و همچنین اشتراک گذاری صفحه نمایش توسط استاد و فایل های آموزشی در کنار منابع آموزشی دیگر مکالمه زبان انگلیسی را آموزش خواهید دید.

این کلاس ها توسط سوپروایزرهای دپارتمان زبان انگلیسی مورد نظارت خواهند بود تا با بررسی روند آموزشی و نحوه تدریس در بهبود آموزش این کلاس برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

برای شرکت در این کلاس ها شما نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری نخواهید داشت و تنها با استفاده از یکی از مرورگرهایی که بر روی لپ تاپ، تبلت و یا موبایل خود دارید می توانید وارد کلاس خود شوید.

از ويژگی های این نوع کلاس ها این است که در هر مکانی که یک اینترنت مناسب وجود دارد می توانید در کلاس شرکت کرده و بدون هیچ مشکلی کلاس خود را برگزار نمایید.

کلاس های مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه زبان دهخدا با استفاده از بهترین منابع آموزشی و کتاب های Speak Now که جز بهترین ها می باشند برگزار می شوند.

کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی حضوری

کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی حضوری آموزشگاه زبان دهخدا در محیط آموزشگاه و یا با اعزام مدرس به محل کار یا منزل شما برگزار می شود.

در صورت شرکت در کلاس های حضوری در موسسه با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موسسه شما از یک آموزش کاربردی با بهترین روش های آموزشی مکالمه بهره مند خواهید شد که بواسطه امکانات حاضر در آموزشگاه این آموزش بسیار جذاب خواهد بود.

بهترین و مجرب ترین اساتید با استفاده از بروزترین کتاب های آموزشی به تدریس در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی می پردازند تا شما را برای استفاده از زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف آماده نمایند.

کلاس های حضوری آموزشگاه زبان دهخدا با استفاده از دوربین های مدار بسته به صورت صوتی و تصویری نظارت می شود تا در برنامه ریزی های آینده کلاس ها از این مشاهدات و نظارت های صورت گرفته بهترین کمک و استفاده انجام گیرد.

در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی با استفاده از موزیک و فیلم و سریال و بازی و با استفاده از آموزش موقعیت محور به تدریس جملات و اصطلاحات کاربردی خواهیم پرداخت که این موضوع در کلاس های خصوصی آنلاین نیز صدق می کند.

برای شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی موسسه زبان دهخدا آنلاین یا حضوری تنها کافی است با کادر ثبت نام موسسه تماس گرفته و با دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان آموزش خود را شروع نمایید.

 

 

خواندن این مطالب را به شما پیشنهاد می کنیم:

بهترین کلاس مکالمه زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان

کلاس های بحث آزاد انگلیسی (Free Discussion)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *