هزینه کلاس خصوصی آیلتس آنلاین

آزمون آیلتس که از معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است برای بسیاری از افراد به دلیل اهداف گوناگون مهم و ضروری است. شرکت در این آزمون دارای شرایط خاص و گرفتن نتیجه مطلوب برای هدف مورد نظر باید براساس یک استراتژی مطالعاتی دقیق و برنامه ریزی شده انجام شود. در این خصوص یکی از مواردی که باید به آن توجه شود معلم یا مدرس آیلتس می باشد.

البته برخی از افراد بر این باور هستند که بدون بهره گیری از یک معلم زبان می توانند با مطالعه به صورت خودآموز نتیجه دلخواه خود را در این آزمون کسب نمایند. هر چند نمی توان به صورت قطعی این موضوع را رد کرد اما بدون یک مدرس آیلتس این کار برای بسیاری از افراد سخت و تا حدودی غیرممکن خواهد بود. به دلیل اینکه جدا از مهارت و دانش زبانی که زبان آموز باید از آن برخوردار باشد یک سری تکنیک ها و تجربیات مهم برای آزمون برای هر مهارت وجود دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید نمی توانید حتی با داشتن دانش بالای زبانی نتیجه مطلوب و مدنظرتان را دریافت نمایید. به خاطر داشته باشید که یکی از عوامل مهم در آزمون آیلتس بحث مدیریت آزمون از لحاظ زمان و احساس و دیگر موارد می باشد.

در این مطلب می خواهیم در مورد کلاس های آمادگی آزمون آیلتس به صورت خصوصی و آنلاین صحبت نماییم و جنبه های مختلف آن را بررسی کنیم.

 

بیشتر بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس

 

آیلتس آنلاین یا حضوری

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

امروزه با وجود اپیدمی کرونا بحث آموزش آنلاین یکی از رایج ترین روش های یادگیری زبان و همچنین کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و حتی شرکت در آزمون ها به صورت آنلاین بسیار داغ و کاربردی است. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند از زمان خود به صورت احسنت استفاده کنند و تایم خود را به دلیل اینکه نمی توانند در جلسات حضوری شرکت نمایند از دست بدهند به شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین روی آورده اند. در نتیجه امروزه کلاس های آنلاین به صورت خصوصی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. اینکه چرا بیشتر افراد به دنبال شرکت در کلاس های خصوصی می باشند و چه مزیت هایی را این کلاس ها در بردارند در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما در این بخش باید به این نکته توجه شود که معلم خصوصی آیلتس و کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین برای بسیاری از افراد بهتر و کارآمدتر از کلاس های حضوری می باشد.

یکی از دلایل مهم کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین مدیریت بهتر زمان می باشد به دلیل اینکه شما در این حالت، زمانی را برای رفت و آمد و هزینه ای برای این موضوع صرف نخواهید کرد در نتیجه این موضوع باعث می شود تا از زمان خود بهتر و بهینه تر استفاده نمایید. مخصوصا اگر معلم مدنظرتان از محل زندگی شما بسیار دور باشد و یا حتی در شهر و کشور دیگه ای ساکن باشد. در نتیجه شما با این انتخاب می توانید در کلاس آیلتس مورد نظر خود تحت مدرس آیلتسی که مدنظرتان می باشد به آماده سازی خود برای شرکت در آزمون آیلتس بپردازید. در نتیجه توصیه می شود با توجه به مزیت های بیان شده و شرایطی که برای شرکت در این کلاس ها مدنظرتان می باشد به انتخاب کلاس آیلتس آنلاین و یا حضوری بپردازید.

 

معلم خصوصی آیلتس یا کلاس خصوصی آیلتس

در صورتی که یکی از دو حالت آنلاین و حضوری را برای شرکت در کلاس های آیلتس انتخاب کرده باشید اینکه بخواهید دوره خود را تحت نظر یک معلم خصوصی آیلتس بگذرانید و یا خیر به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. اول اینکه باید بدانید که در چه مدت زمانی می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و چه میزان زمان برای شرکت در کلاس خواهید داشت. مسلما شرایط یادگیری برای فردی که ۳ ماه زمان برای آماده سازی خود تا زمان آزمون دارد با فردی که یک سال برای اینکار فرصت دارد تفاوت بسیاری وجود دارد. در نتیجه برای افرادی که فرصت کمی تا شرکت در آزمون آیلتس دارند توصیه می شود که حتما در کلاس های خصوصی آیلتس شرکت نمایند. اما افرادی که زمان زیادی برای این کار دارند می توانند در کلاس های گروهی و به صورت غیرفشرده شرکت نمایند.

البته معلم خصوصی آیلتس و نوع کلاس باز هم بسته به خود فرد داشته و مهم ترین فاکتور راحتی شما در کلاس می باشد اگر برای شما بهتر است که در کلاس خصوصی آیلتس شرکت کنید پس حتما باید این نوع کلاس ها را انتخاب نمایید. کلاس خصوصی آیلتس دارای ویژگی های خاصی چون انعطاف پذیر بودن زمان برگزاری، توجه استاد تنها بر روی یک زبان آموز، زمان بیشتر برای تمرین و بررسی نکات براساس مشکلات زبان آموز و همچنین کوتاه بودن دوره برخلاف دوره های گروهی است. حال شما باید براساس نیاز خود به انتخاب کلاس آیلتس مورد نظر خود بپردازید تا براساس شرایطی که پیش رو دارید به یادگیری زبان و آماده سازی برای شرکت در آزمون اقدام نمایید.

 

تدریس خصوصی آیلتس در منزل یا آنلاین

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

مشخصا آموزشگاه ها و حتی اساتید به صورت شخصی به برگزاری کلاس خصوصی آیلتس می پردازند که این آموزش می تواند در منزل یا محیط کار شما انجام شود و یا همانطور که بیان شد به صورت آنلاین باشد. در این خصوص بحث هزینه کلاس خصوصی آیلتس مطرح می شود زیرا که اگر مدرس آیلتس قادر به حضور در منزل شما باشد باید مبلغ بیشتری را از حالت معمول پرداخت نمایید و این ممکن است برای بسیاری از افراد مقدور نباشد در نتیجه برگزاری کلاس به صورت آنلاین می تواند جز گزینه های مناسب برای برگزاری کلاس باشد.

همچنین بسیاری از موسسه های زبان به برگزاری این نوع کلاس ها در محیط آموزشگاه می پردازند که این نیز یک موقعیت بسیار مناسب است و هر دو فرد زبان آموز و مدرس در یک محیط آموزشی با داشتن امکانات آموزشی به یادگیری و تدریس می پردازند. البته این شرایط در حالت آنلاین نیز در بسیاری از موسسات به خوبی شرایط حضوری در آموزشگاه وجود دارد مانند موسسه زبان دهخدا که از بهترین پلتفرم آموزشی کشور با پشتیبانی ۲۴ ساعته به برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین داخلی و خارجی می پردازد.

 

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس آنلاین

مطمئنا هزینه کلاس خصوصی آیلتس بالاتر از کلاس های گروهی می باشد اما شما براساس هدفی که پیش رو دارید باید تصمیم بگیرید که کدام برای تان بهتر است. کلاس های خصوصی آیلتس به صورت آنلاین از هزینه های کمتری نسبت به کلاس های حضوری برخوردار می باشند اما صرف هزینه نمی تواند ملاک شما برای انتخاب نوع و مدل کلاس به حساب آید. مهم ترین بحث یادگیری شما و بازده ای کلاس برای شما است که شاید بهتر باشد در یک کلاس خصوصی حضوری شرکت نمایید.

توصیه می شود برای اینکه بتوانید کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید حتما تمامی موارد را در کنار یکدیگر مدنظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع و هزینه ها کلاس های خصوصی آیلتس می توانید با کادر موسسه تماس حاصل کرده و از میزان هزینه این کلاس ها مطلع شوید.

 

کلاس خصوصی اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ آیلتس

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

آزمون آیلتس متشکل از ۴ مهارت زبانی اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ است که شما برای تقویت این مهارت ها و بهبود مهارت های تکنیکی خود به شرکت در کلاس های آیلتس نیاز خواهید داشت. در این خصوص برخی از افراد تنها می خواهند یک سری از این ۴ مهارت را تقویت کرده و یا تمرکزشان بیشتر بر روی آن ها می باشد. در نتیجه برای این موضوع کلاس های جداگانه ای برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی برگزار می شود تا شما بتوانید مهارتی را که بیشتر باید به آن توجه داشته باشید و یا بیشتر در آن ضعف دارید را بهبود بخشید.

البته لازم بذکر است که تقویت مهارت های زبانی و حرفه ای شدن در هر یک از این مهارت ها وابسته به مهارت دیگر می باشد اما هر کدام از این مهارت های ویژگی ها خاص خود را داشته که شما می توانید به تقویت آن مهارت براساس یک سری قواعد خاص بپردازید. در نتیجه بهتر است در صورتی که مشغول تقویت یکی از مهارت های زبانی به صورت خاص هستید دیگر مهارت ها را نیز فراموش نکنید. یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین کلاس خصوصی آیلتس،‌ اسپیکینگ می باشد.

 

استاد آیلتس خوب در تهران

با توجه به این موضوع که آموزشگاه زبان دهخدا در شهر تهران واقع می باشد در نتیجه برای افرادی که در تهران به دنبال یک استاد آیلتس خوب در تهران می باشند هیچ جای نگرانی نیست و می توانند به صورت آنلاین و حضوری در کلاس های خصوصی آیلتس تحت نظر بهترین اساتید آیلتس به یادگیری و بهبود مهارت های خود براس شرکت در آزمون آیلتس بپردازند. لازم بذکر است با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراهم بودن بستر تدریس آنلاین زبان آموزان محترمی که در شهر تهران ساکن نمی باشند و حتی در خارج کشور سکونت دارند می توانند با استفاده از این امکان در کلاس خصوصی آیلتس آنلاین موسسه زبان دهخدا شرکت کرده و خود را برای آزمون آیلتس آماده نمایند.

 

دوره های خصوصی آیلتس آنلاین در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به نیاز زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس با بهره گیری و برنامه ریزی مشخص و مدون و با استفاده از اساتید مجرب و حرفه ای و آشنا به متد های نوین آموزشی به برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس آنلاین پرداخته است. این کلاس ها در بهترین پلتفرم آموزشی کشور با استفاده از بهترین امکانات آموزشی به شما این امکان را می دهد که تنها با داشتن یک اینترنت و یک دستگاه هوشمند مثل موبایل، لپ تاپ یا تبلت قادر به شرکت در این کلاس ها در هر مکان و زمانی باشید.

استفاده از بهترین منابع آموزشی و کمک آموزشی و تمرکز بر روی مسائل مهم و کلیدی همچون مدیریت زمان و تکنیک های پاسخ گویی به سوالات مختلف در آزمون آیلتس از ویژگی های کلاس های خصوصی آیلتس موسسه می باشد. تعیین سطح و مشاوره رایگان و نیز بررسی شرایط شما توسط سوپروایزرها در طول دوره به شما برای بهبود شرایط شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان از دیگر ویژگی های این کلاس ها می باشد. شما براحتی می توانید با گرفتن یک وقت تعیین سطح و دریافت مشاوره بهترین کلاس آیلتس را انتخاب کرده و شروع به آموزش و آماده سازی خود برای شرکت در آزمون آیلتس نمایید.

 

 

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در موسسه زبان دهخدا

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *