بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان فرانسه

اگر در حال یادگیری زبان فرانسه هستید و از گوش کردن به موزیک و آهنگ لذت می برید. پس می توانید با استفاده از آهنگ زبان فرانسه خود را تقویت نمایید. آهنگ ها بسیار برای مغز مفید می باشند. تحقیقات بسیاری ثابت کرده اند که موزیک ها می توانند باعث بیشتر شدن تمرکز شما شوند و بسیار برای یادگیری مفید می باشند. در نتیجه بهتر است در کنار لذت بردن در هنگام گوش کردن به آهنگ ها از آن ها برای یادگیری نیز استفاده نماییم. در این مقاله در مورد مزیت های آهنگ ها برای یادگیری زبان فرانسه صحبت خواهیم کرد و به شما برای یادگیری و تقویت زبان فرانسه برخی از بهترین آهنگ های فرانسوی را معرفی می کنیم. همچنین سعی شده تا تمامی انواع آهنگ های مختلف را پوشش دهیم تا برای هر سلیقه ای آهنگی مناسب معرفی کرده باشیم.

 

مزیت های یادگیری زبان فرانسه با آهنگ

قبل از اینکه به سراغ آهنگ ها برویم بهتره است تا در مورد اهمیت آهنگ ها و مزیت های یادگیری زبان فرانسه با آهنگ کمی صحبت کنیم چون اگر از مزیت های این کار بیشتر اطلاع داشته باشیم برای انجام آن مصمم تر خواهیم بود. پس سوال مطرح شده این است یادگیری زبان فرانسه با آهنگ چه مزیت هایی دارد؟

 

تقویت حافظه

تا حالا به این موضوع توجه کرده اید که حفظ کردن متن آهنگ ها بسیار ساده تر از چیزهای دیگر است؟ یک مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که کلمات آهنگین به همراه موزیک یا ملودی بیشتر در حافظه ثبت می شوند برای جبران خلاهای بوجود آمده در حافظه مان، به همین دلیل بسیاری از بهترین اساتید زبان فرانسه برای یادگیری بهتر زبان آموزان شان و یادآوری آموزش ها، از موزیک ها و آهنگ های فرانسوی بهره می گیرند. اگر این یادگیری به صورت کامل و با توجه به یادگیری دقیق معنی آهنگ و نیز مفهوم آهنگ باشد شما بهترین نتیجه را از این کار خواهید گرفت و کلمات و اصطلاحات به صورت بلند یا همیشگی در ذهن تان هک خواهد شد.

 

گسترش دایره لغات

یادگیری لغات یکی از چالش های زبان آموزان زبان فرانسه می باشد. برای همین بهتر است تا جایی که می توانید با استفاده از روش ها و ابزارهای در دسترس به یادگیری زبان فرانسه بپردازید. که یکی از بهترین راه های تقویت دایره لغات استفاده از موزیک های فرانسوی است. در بسیاری از آهنگ ها شما با کلمات و اصطلاحاتی برخورد خواهید کرد که ممکن است در هیج جای دیگری آن ها را ندیده باشید و این اصطلاحات و کلمات بسیار می توانند باعث شوند تا شما به صورت یک فرانسوی زبان، زبان فرانسه را صحبت نمایید و زبان فرانسه را در حالت محاوره درک کنید.در نتیجه این راه یکی از موثرترین روش های گسترش و تقویت دایره لغات شما می باشد.

 

آشنایی با فرهنگ فرانسه

مطمئنا آشنایی با فرهنگ فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه بسیار مهم و موثر است. بدون آشنایی با فرهنگ زبانی که در حال یادگیری آن هستید نمی توانید درک کاملی در استفاده از زبان آن کشور داشته باشید و از طرفی این موضوع یادگیری را برای شما راحت تر خواهد کرد.با یادگیری فرهنگ فرانسه شما درک خود را از طرز فکر مردم فرانسه و رفتارشان در موقعیت های مختلف را بالا خواهید برد و به مرور منطق پشت گرامر ها و قوانین مختلفی که در ز بان فرانسه وجود دارند را بهتر درک خواهید کرد در نتیجه در استفاده از زبان فرانسه کار راحت تری خواهید داشت. برای این موضوع یکی از بهترین راه ها گوش کردن به آهنگ های فرانسوی است که بسیاری از موارد مختلف را پوشش خواهند داد.

 

بهبود تلفظ

برای بسیاری از افراد که به یادگیری زبان فرانسه می پردازند تلفظ کلمات فرانسوی یکی از چالش های مهم و سخت برای اینکه در زبان فرانسه به مهارت بالایی برسند می باشد. آهنگ های فرانسوی می توانند به شما برای این موضوع کمک نمایند. از طریق گوش کردن به یک موزیک شما می توانید متوجه شوید که یک فرانسوی زبان چگونه کلمات را تلفظ می کند. همچنین یکی دیگر از مزیت های این کار تکرار شدن کلمات در آهنگ ها می باشد که بسیار برای تمرین کردن مفید است. با بهبود تلفظ اعتماد به نفس خود را نیز بهبود خواهید داد که این موضوع برای یادگیری و تقویت مهارت گفتاری شما نیز بسیار مفید خواهد بود.

 

لیست بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان فرانسه

حالا که به اهمیت یادگیری زبان فرانسه توسط آهنگ پی بردید و مشخص شد که آموزش و یادگیری به همراه موزیک به چه میزان می تواند موثر باشد می خواهیم یک سری آهنگ مناسب برای یادگیری زبان فرانسه را به شما معرفی نماییم.

 

Les Champs Élysées by Joe Dassin

این آهنگ فرانسوی بسیار جذاب است و دارای یک ملودی گیراست. کلمات داخل آهنگ برای درک کردن زیاد سخت نیستند و افرادی که سطح متوسطی در زبان فرانسه دارند می توانند بسیاری از این کلمات را به خوبی متوجه شوند.

 

Papaotai by Stromae

این آهنگ یکی از آهنگ های بسیار مناسب برای افراد مبتدی در زبان فرانسه است که از افعال حال ساده استفاده می کند و بسیاری از کلمات و جملات این آهنگ جز کلمات و جملاتی است که افراد در مکالمات روزمره از آن ها استفاده می کنند.

 

Quelqu’un qui m’a dit by Carla Bruni

این آهنگ دارای یک ریتم آرام می باشد و بسیار دلنشین است. این آهنگ مناسب افراد مبتدی و متوسط زبان فرانسه است.

 

La vie en rose by Edith Piaf

این آهنگ یکی از آهنگ های کلاسیک فرانسوی است که دارای یک متن ساده می باشد و حتی اگر در سطح پایه زبان فرانسه می باشید این آهنگ را درک خواهید کرد. همچنین این آهنگ از افعال حال ساده استفاده می کند.

 

Non, je ne regrette rien by Edith Piaf

این آهنگ نیز یکی دیگه از آهنگ های بسیار خوب برای افراد مبتدی از ادیث پیاف است.

 

Pour que tu m’aimes encore by Celine Dion

این آهنگ از خواننده معروف سلین دیان از جمله آهنگ هایی است که براحتی به ذهن سپرده می شود. و برای یادگیری بسیار عالی است.

 

Bella by Maitre Gims

اگر طرفدار آهنگ های هیپ هاپ هستید این آهنگ برای شما بسیار مناسب است. در آهنگ های این خواننده جملات غیررسمی و اصطلاحات فرانسوی زیادی را می توانید یاد بگیرید.

 

Dernière Danse by Indila

این آهنگ دارای یک ریتم آرام بوده و شما می توانید بسیاری از کلمات را متوجه شوید دو آهنگ دیگه این خواننده یعنی SOS و Tourner Dans le Vide نیز بسیار معروف و برای یادگیری مناسب هستند.

 

Aficionado by BB Brunes

این آهنگ فرانسوی در سبک راک می باشد. متن آهنگ بسیار واضح و آرام بوده. همچنین ریتم آهنگ بسیار جذاب است و مطمئنا باعث می شود تا با آهنگ هم خوانی کنید.

 

Sympathique by Pink Martini

این آهنگ به این صورت است که انگار از دل یک کتاب آموزش زبان فرانسه گرفته شده. کلمات بسیار راحت می باشند و حس یک کلاس مجازی به شما دست خواهد داد وقتی ویدیو این آهنگ را تماشا می کنید.

 

Je Veux by ZAZ

این آهنگ یک ریتم هیجان انگیز دارد و بسیار واضح می باشد. بسیاری از جملات و اصطلاحات این آهنگ را در مکالمات روزمره خواهید شنید.

 

Color Gitano by Kendji Girac

این موزیک دارای کلمات بسیاری است که عشق و غرور را به فرهنگ فرانسه نشان می دهد و همچنین دارای کلماتی است که در مکالمات روزانه مورد استفاده است.

 

II Est Temps by Kyo

یک آهنگ پاپ مدرن از گروه Kyo که بسیار جذاب و روان می باشد که در مورد پایان رابطه است.

 

A Coup de Rêves by Ben L’Oncle Soul

یکی دیگر از آهنگ های زیبا و دلنشین برای یادگیری زبان فرانسوی است که برگرفته از آهنگ های Motown است.

 

Sous Ie Ciel de Paris by Yves Montand

یک آهنگ کلاسیک فرانسوی که بسیار برای درک کردن ساده می باشد و برای یادگیری زبان مفید است.

 

سخن آخر

موسیقی برای یادگیری زبان فرانسوی بسیار عالی است چرا که شما می توانید از آن برای تلفظ، جنبه های فرهنگی، گرامر استفاده کنید. همچنین این را بخاطر داشته باشید که وقتی به یک آهنگ گوش می کنید مغز شما تحریک می شود و حس و حال شما تغییر خواهد کرد و این موارد می تواند شما را در یادگیری مشتاق نگه دارد. و حس لذت بخشی است که بتوانید یک آهنگ را به زبان فرانسه بخوانید. زمانی که به یک آهنگ تسلط پیدا کنید اعتماد به نفس شما برای یادگیری موارد دیگر بالا خواهد رفت. پس از همین الان به انجام اینکار بپردازید.

 

ورود به صفحه دوره آموزش زبان فرانسوی

 

مطالب پیشنهادی

بهترین پادکست ها برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین فیلم ها و سریال ها برای یادگیری زبان فرانسوی

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی

جملات و اصطلاحات عاشقانه زبان فرانسه به همراه ترجمه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *