معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی برای مدرسین

معرفی کتاب برای تدریس زبان انگلیسی

بهترین کتاب های زبان انگلیسی برای مدرسین

کتاب های زیادی برای بهبود روش های تدریس برای مدرسین زبان انگلیسی وجود دارد که لازم است هر شخصی که بعنوان استاد زبان فعالیت می کند این کتاب ها را بخواند تا بتواند به بهترین نحو ممکن در امر آموزش موفق باشد. اساتیدی که روش تدریس جذاب و کاربردی دارند همیشه مورد علاقه زبان آموزان هستند. بنابراین ما در ادامه بهترین کتاب های ویژه مدرسین رابه شما معرفی می کنیم.

 

Action in ESL Teaching (By James J. Asher)

جیمز جی آشر بنیانگذار روش (TPR) در یادگیری زبان است و کتاب او “Learning Another Language Through Actions” گزینه ای عالی برای کتابخانه شما است. متدولوژی TPR این است که دانش‌آموزان، زبان انگلیسی را سریع‌تر تشخیص داده و پردازش کنند و از آنها می‌خواهد اقدام کنند. این روش انقلابی که در دهه 1960 توسط آشر ابداع شد، روشی استثنایی برای شماست تا دانش آموزان خود را در حین یادگیری به حرکت درآورید و در کلاس به تعامل و فعالیت تشویق کنید.ممکن است کتاب آشر در کلاس درس پیشرفته شما کمی قدیمی به نظر برسد، با این حال، روش‌ها به همان اندازه مفید و مرتبط هستند. دانش آموزان شما از متد TPR لذت خواهند برد و ممکن است در طول مسیر کمی در مورد سبک تدریس خود بیاموزید.

 

 TEFL Flashcard Games for Young Learners (By Chris Morton)

«بازی‌های فلش کارت TEFL برای دانش‌آموزان جوان» کریس مورتون مجموعه کاملی از بازی‌های فلش کارتی است که دانش‌آموزان مشتاق شما از آن استقبال خواهند کرد. چندین بازی مورد علاقه فلش کارت همیشه در کتاب مورتون وجود دارد که با بازی‌های جدید و اصلی دانش‌آموزان گردآوری شده است که شاید هرگز نامشان را نشنیده باشید.این کتاب آموزش زبان انگلیسی یک منبع عالی برای زبان آموزان جوان زبان انگلیسی شما است که شامل صدها بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز با استفاده از فلش کارت هایی است که به صورت بصری با دانش آموزان شما ارتباط برقرار می کند. دانش آموزان شما واژگان جدید، تلفظ، تشخیص بصری و گرامر را یاد می گیرند و با کمی اشتیاق معلم، اشتیاق آنها افزایش می یابد.

 

 The Practice of English Language Teaching (By Jeremy Harmer )

این کتاب برای مدرسین ESL که تازه شروع به کار کرده اند عالی است همچنین مرجعی عالی برای مدرسین کهنه کار ESL. کتاب هارمر مجموعه ای خوش ساخت از موضوعات ESL برای معلمان است و در مورد چند موضوع عجیب و غریب مانند روانشناسی در کلاس درس ESL بحث می کند.فصل‌ها به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند و اهمیت تمام جنبه‌های آموزش ESL را توضیح می‌دهند. “The World of English,” “Describing Language,” “Describing Learners” و “Describing Teachers 4 فصل اول هستند و ارزش خریدن دارند.همچنین در سرتاسر کتاب، نمونه فعالیت‌ها و ایده‌های درسی مختلف را خواهید یافت تا به شما در ایجاد برنامه درسی کلاس و برنامه‌های درسی فردی برای دانش‌آموزان مشتاق خود کمک کند. این کتاب همچنین با یک دی وی دی حاوی تکنیک های کلاس درس و فیلم همراه با وظایف و مصاحبه های معلم ارائه می شود.

 

Easy TEFL Guide to Teaching English as a Foreign Language

“راهنمای آسان TEFL برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی” نوشته T.S.یکی دیگر از کتابهای استثنایی آموزش زبان انگلیسی است که برای مدرسین  ESLبه عنوان یک کتاب مرجع عالی مفید است. راهنمای ESL TEFL Seifert در مورد بسیاری از زمینه‌های محبوبی که باید بدانید برای آموزش موفقیت‌ آمیز خواندن، نوشتن، تلفظ، گوش دادن، صحبت کردن و همچنین مهارت‌های فرعی ESL در درس‌های خود، صحبت می‌کند.همچنین فصل‌های فوق‌العاده‌ای در مورد کنترل دانش‌آموزان، تطبیق مطالب با سطح صحیح ESL و ارائه بازخورد به دانش‌آموزان در طول و بعد از درس وجود دارد.

 

Reading English News on the Internet: A Guide to Connectors, Verbs, Expressions and Vocabulary for the ESL Student

«خواندن اخبار انگلیسی در اینترنت: راهنمای اتصالات، افعال، عبارات و واژگان برای دانش‌آموز ESL» نوشته دیوید پترسون یک منبع عالی برای ESL است. این کتاب به دنیای مقالات خبری آنلاین می پردازد و به این موضوع که چگونه دانش آموزان ESL می توانند واژگان، گرامر و درک مطلب را ارتقا دهند. صرف زمان برای بحث در مورد مقالات خبری آنلاین با کلاس خود یک راه فوق العاده و سرگرم کننده برای ایجاد اعتماد به نفس و درک آنها از منابع انگلیسی خارج از کلاس است. پترسون «خواندن اخبار انگلیسی در اینترنت: راهنمای اتصالات، افعال، عبارات و واژگان برای دانش‌آموز ESL» مرجع و راهنمای شما در سفری است که شما و دانش‌آموزانتان خواهید داشت. پترسون در هر فصل درباره افعال، رابط ها، اصطلاحات، مقالات اخبار عمومی، مقالات ورزشی و مقالات تجاری بحث می کند.

 

Intermediate Communication Games

این که دانش آموزان با درس های شما ارتباط برقرار کنند امری بسیار مهم و ضروری است.کتاب آموزش ESL جف هادفیلد، “بازی های ارتباطی متوسط” یک منبع آموزشی عالی در قفسه کتاب شما است. این کتاب ESL که توسط پیرسون منتشر شده است، دانش‌آموزان شما را به چالش می‌کشد و ارتقا می‌دهد.هادفیلد فهرستی عالی از بازی‌ها و فعالیت‌های ارتباطی جمع‌آوری کرده است که به راحتی در توانایی‌های ارتباطی هر دانش‌آموزی موثر است.این کتاب حاوی دستورالعمل‌های فوق‌العاده‌ای با یادداشت‌های مفید معلم برای کمک به شما در هنگام ارائه درس است. همچنین چندین کاربرگ در کتاب موجود است تا به دانش‌آموزان شما کمک کند تا در هر فعالیتی که یاد می‌گیرند، تجربه ارتباطی و دانش مورد نیازشان را در موقعیت های دنیای واقعی عملی کنند.

 

E.S.L. Activities and Mini- books for every classroom by Kama Einhorn

این کتاب درسی فوق‌العاده است و مملو از فعالیت‌های بسیاری است که معلمان می‌توانند برای تدریس در کلاس از آنها استفاده کنند. حتی اگر در حال آماده سازی یک فرد ماهر یا یک فرد جدید هستید که هرگز به این زبان صحبت نکرده است، برای هر دوی آنها مفید است. یکی از بهترین ویژگی‌های کتاب‌ها این است که حجم کمی دارند. هر فصل از کتاب به دانش‌آموزان مبتدی کمک می‌کند و به آنها آموزش می‌دهد. این کتاب ها دارای محتوا، الگوهای خوب و قابل پیش بینی هستند. یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی است.این کتاب همراه با توصیه هایی در مورد نحوه اداره کلاس است. این بخش نکاتی در مورد چگونگی ایجاد احساس راحتی در دانش آموزان در روزهای ابتدایی دوره دارد. مثلا در روز اول کلاس از همه دانش آموزان عکس گرفته می شود. کل کلاس آن را با نام برچسب گذاری شده دریافت می کند. این تصویر به هر دانش آموزی داده می شود تا بتواند هر یک از همکلاسی ها را به خاطر بسپارد و یک ارتباط اجتماعی ماندگار تشکیل دهد.

 

Children E.S.L. Curriculum: Learning English with Laughter (By M.s Daisy A. Stocker M.Ed & Dr. George A.Stocker D.D.S)

در این کتاب، نویسنده قدرت خنده را می شناسد و از آن برای یادگیری کودکان استفاده می کند. همه ما می دانیم که خنده یک زبان جهانی است. این کتاب از کتاب دانش آموز، راهنمای معلم و کتاب تمرین تشکیل شده است. این کتاب درسی مخصوص بچه هایی طراحی شده است که تا به حال هیچ آشنایی با زبان انگلیسی نداشته اند. این مجموعه از راهنماها شامل تمرین ها و فعالیت های زیبایی است که برای کودکان طراحی شده است تا زبان انگلیسی را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرند. یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش زبان انگلیسی است.بهترین بخش این کتاب قالب بندی آن است. تصاویر این کتاب‌ها بسیار زیاد است که کودکان را به خود جذب می‌کند و این باعث می‌شود این کتاب برای زبان آموزان کم سن بهترین باشد. کاربرگ های ردیابی زیادی وجود دارد که به بچه ها در یادگیری و نوشتن کلمات انگلیسی کمک می کند.این کتاب ها همچنین دارای دستورالعمل های شفاهی برای کمک به دانش آموزان برای گوش دادن به زبان انگلیسی هستند. به عنوان مثال، کاربرگ های رنگ آمیزی دارای دستورالعمل هایی هستند که معلم باید با صدای بلند برای دانش آموزان بخواند. همچنین یکی از بهترین کتاب های آموزش انگلیسی برای کودکان است.

 

Assessment and E.S.L: An Alternative Approach (By Barbara Law)

ارزشیابی در فرآیند آموزش و یادگیری بسیار مهم است. اما روش های سنتی همیشه نتایج دقیقی به دست نمی دهند. این کتاب پرفروش است. از آنجایی که این یک کتاب معمولی نیست که در کلاس درس استفاده شود، اما یک منبع عالی برای معلمانی است که E.S.L را تدریس می کنند. دانش آموزان. نویسنده در این کتاب به روش های جدید مستندسازی و پیگیری فرآیند یادگیری اشاره می کند. همچنین به عنوان یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید. در این کتاب، نویسنده ارزیابی متفاوتی را که در چهار موضوع مختلف انجام می‌شود، نشان می‌دهد.زبان واقعی به یک هدف عملی اشاره دارد. دانش‌آموزان زبان را برای اهداف واقعی یاد می‌گیرند نه صرفاً برای جلب رضایت معلم.این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است.

 

Teacher’s Activities Kit  (By Elizabeth Claire)

این کتاب در سال 1998 توسط الیزابت کلر نوشته شده است. این کتاب چیزهای زیادی برای ارائه به معلمان دارد و برای E.S.L عالی است. معلمانی که شروع می کنند فعالیت های زیادی دارد که برای همه سنین مناسب است.مهمترین قسمت کتاب قسمتی است که برای معلم نوشته شده است که برای شروع تدریس نیاز به راهنمای گام به گام دارد. همچنین دستورالعمل های واضح زیادی دارد. فعالیت های متنوعی برای تمامی گروه های سنی دارد. فعالیت ها شامل برگه هایی برای بازی است. این کتاب برای افرادی که در صحبت به زبان انگلیسی خجالتی هستند مفید است. برخی از کتاب های درسی برای بزرگسالان و نوجوانان نیز مناسب است. می بینید که هر کتاب توسط متخصصانی نوشته شده است که برای مدت طولانی تجربه  تدریس داشته اند. آنها چیزهای زیادی برای گفتن دارند. آنها همچنین کادر آموزشی زیادی هم برای معلمان و هم برای دانش آموزان دارند. برخی از مدرسین در نوشتن خوب هستند، به خصوص برای کودکان. نویسنده این کتاب ها می داند که آموزش کودکان و بزرگسالان یکی از مهم ترین چالش هاست.

 

E.S.L. Classroom Activities for teens and Adults  (By Shelley Ann Vernon)

فعالیت در کلاس نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگسالان نیز مهم است. در این کتاب تمرکز اصلی بر روی فعالیت های کلاس درس و همچنین بخش های دستور زبان و مکالمه است. مهم ترین ویژگی کتاب این است که شامل طیف گسترده ای از بازی ها و تمرین هاست. در بخش مقدمه، نویسنده در مورد سبک های مختلف یادگیری می گوید. مهمترین بخش کتاب، نوشتن خلاق و بازی است که برای پیشرفت دانش آموزان ضروری است. همچنین مطالب جدیدی به دانش آموزان عرضه می کند. همچنین یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان است.

 

Compelling Conversations  (By Eric H. Roth)

نویسنده در این کتاب به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های مکالمه خود را بهبود بخشند. این کتاب در درجه اول بر روی زبان انگلیسی و جنبه های شفاهی یادگیری زبان انگلیسی تمرکز دارد. هر فصل از کتاب دارای یک موضوع است. این کتاب همه چیز درباره تفکر انتقادی را بررسی می کند. همچنین این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان است.

 

English the American Way  (By Sheila Mackechnie)

این کتاب یکی از پرفروش ترین هاست. نویسنده کل کتاب را به فصل های سرگرم کننده ای تقسیم می کند و از موضوعات متنوعی برای یادگیری جنبه های دستوری کتاب استفاده می کند.بهترین بخش کتاب این است که از آموزش اصطلاحات آمریکایی ها، اصطلاحات عامیانه ای که در زندگی روزمره  برخوردار است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

بهترین مدرس زبان انگلیسی ،استاد ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم؟

استاد زبان نیتیو (Native) به چه کسی گفته می شود؟

چگونه معلم زبان انگلیسی شویم؟

نمونه رزومه مدرس زبان انگلیسی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *