بهترین کتاب های یادگیری اصطلاحات انگلیسی

بهترین کتاب های اصطلاحات انگلیسی

در مسیر یادگیری زبان انگلیسی زمانی که به سطوح بالاتر می روید و با قواعد و جزئیات بیشتر و پیشرفته زبان انگلیسی آشنا می شوید. برای اینکه بتوانید بهتر و راحت تر از زبان انگلیسی استفاده کنید و همچنین برای اینکه بتوانید بیشتر از قبل شبیه افراد بومی انگلیسی زبان صحبت کنید باید شروع به یادگیری اصطلاحات مختلف زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف نمایید.

یادگیری این اصطلاحات به شما کمک می کند تا بهتر و نزدیک به افرادی که به صورت معمول از زبان انگلیسی استفاده می کنند، زبان انگلیسی را صحبت کنید و درک بهتری از زبان انگلیسی داشته باشید مخصوصا در سطوح فوق متوسطه و پیشرفته، در نتیجه یادگیری این اصطلاحات اهمیت بالایی در ارتقا شما در یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی خواهد داشت.

شاید با یک سری از منابعی که می توانند به شما در این زمینه کمک نمایند آشنا باشید. در این مطلب می خواهیم یک سری از این منابع را به شما معرفی نماییم تا با استفاده از آن ها بتوانید به بهبود اصطلاحات خود بپردازید.

English Idioms in Use

۱. English Idioms in Use Intermediate

این کتاب بیش از 1000 مورد از مفیدترین و رایج ترین اصطلاحات را در زمینه های معمولی زبان انگلیسی به همراه تمرین ارائه می کند. این کتاب مرجع و تمرین به شما متنوع ترین و سرگرم کننده ترین واژگان و اصطلاحات انگلیسی را ارائه می دهد.

این کتاب برای دانش‌آموزانی که سطح متوسط به بالا دارند و می ‌خواهند انگلیسی را که واقعاً توسط افراد بومی استفاده می‌شود درک کنند، جذاب خواهد بود. بیش از 1000 مورد از مفیدترین و پرتکرارترین اصطلاحاتی که زبان آموزان احتمالاً با آن ها مواجه می شوند، در زمینه های معمولی ارائه و تمرین می شوند، به طوری که زبان آموزانی که از این کتاب استفاده می کنند، صدها اصطلاح را “در نوک انگشتان خود” خواهند داشت.

 

۲. English Idioms in Use Advanced

این کتاب دومین کتاب از سری کتاب های English Idioms in Use در سطح پیشرفته می باشد که بیش از 1000 مورد از مفیدترین و رایج ترین اصطلاحات را به زبان آموزان به همراه تمرین ارائه می کند.

این کتاب برای دانش‌آموزان سطوح پیشرفته همچون کتاب اول که می‌خواهند زبان انگلیسی را که واقعاً توسط افراد بومی زبان استفاده می ‌شود درک و استفاده کنند و دانش‌ آموزانی که برای امتحانات سطح بالاتر مانند CAE، CPE و IELTS آماده می ‌شوند، جذاب خواهد بود. در این کتاب نیز بیش از 1000 مورد از مفیدترین و پرتکرارترین اصطلاحات، که زبان آموزان احتمالاً با آنها مواجه می شوند، در زمینه های معمولی ارائه شده و تمرین می شوند، به طوری که زبان آموزانی که از این کتاب استفاده می کنند.

۳. Oxford Word Skills Intermediate Idioms and Phrasal Verbs

افعال، حروف اضافه و اصطلاحات مورد نیاز برای صحبت کردن و نوشتن طبیعی به زبان انگلیسی را با این بیاموزید و تمرین کنید.

بخشی از مجموعه بسیار موفق Oxford Word Skills، به دانش ‌آموزان کمک می‌ کند تا واژگان و مهارت ‌های یادگیری واژگان خود را با ارائه و تمرین بیش از 1000 اصطلاح و Phrasal Verbs در زمینه ‌های روزمره بهبود بخشند. فرصت های زیادی برای شخصی سازی و بررسی، به آنها اعتماد به نفس می دهد تا از واژگان جدید خود استفاده کنند. این کتاب برای افراد سطوح متوسطه مناسب می باشد.

ویژگی های کلیدی این کتاب

  • بیش از 1000 اصطلاح جدید و Phrasal Verbs که در 60 درس سازماندهی شده اند
  • درس ها در ماژول های موضوعی مانند “تفکر، یادگیری، دانش” و “ارتباط با مردم” ارائه می شوند.
  • “درباره شما” یا “درباره کشور شما” به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا واژگان جدید را شخصی سازی کنند.
  • شامل تمام Phrasal Verbs که دانش آموزان برای امتحانات اصلی باید بدانند
  • ایده آل برای خودآموزی یا در کلاس درس
  • فعالیت های آنلاین و اطلاعات در مورد تاریخچه اصطلاحات
  • درس های مرور فرصت بیشتری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا خود را بازبینی و ارزیابی کنند

 

۴. Oxford Word Skills Advanced Idioms & Phrasal Verbs

کتاب دوم اصطلاحات و Phrasal Verbs آکسفورد برای افراد در سطوح پیشرفته ارائه شده است که به زبان آموزان اصطلاحاتی را آموزش می دهد که در موارد آکادمیک و آزمون های بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند و به آن ها کمک می کند تا از رنج بیشتری از لغات و اصطلاحات در زمینه های مختلف استفاده نمایند.

این کتاب تمام ویژگی های کتاب اول را دارا می باشد و یک کتاب مفید و کاربردی برای تقویت اصطلاحات و Phrasal Verbs می باشد. توصیه می شود پس از مطالعه کتاب اول و یادگیری آن به سراغ این کتاب بروید و دانش خود را در سطوح پیشرفته توسعه دهید.

Work on Your Idioms

۵. Work on Your Idioms

این کتابی پرکاربردترین اصطلاحات را در زبان انگلیسی معرفی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنید.

Work on your Idioms یک کتاب تمرینی جدید برای زبان آموزانی است که می خواهند تعداد اصطلاحات خود را افزایش دهند و در استفاده از آنها مطمئن باشند. هر درس مجموعه‌ ای از اصطلاحات و مثال ‌های واضح از زمان و نحوه استفاده از آن ها را به دانش‌ آموزان ارائه می ‌دهد. پس از آن تمرین ‌هایی وجود دارد که با انجام دادن آن ها می توانید اطمینان حاصل کنید که آیا می‌توانید آموخته‌ های خود را در زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری به خاطر بسپارید و از آن ها استفاده کنید.

Work on your Idioms دارای 300 اصطلاح پرکاربرد است که بر اساس تحقیقات Collins Corpus با دقت انتخاب شده اند. این کتاب تمرین های مفید فراوانی را با مثال ‌های معتبر و بروز در زمینه های گوناگون ارائه می‌ کند، و برای استفاده در کنار فرهنگ لغت اصطلاحات مانند دیکشنری اصطلاحات Collins COBUILD ایده‌ آل است. ویژگی های کتاب:

  • بر روی 300 اصطلاح پرکاربرد تمرکز می کند
  • بیست و پنج درس 4 صفحه ای با ارائه واضح و به دنبال آن تمرین های متنوع، که برای نشان دادن نحوه و زمان استفاده از اصطلاحاتی که یاد می گیرید تمرکز دارد.
  • اصطلاحات در مضامین گروه بندی شده اند و به خاطر سپردن آنها آسان تر است
  • نکته های مفید در مورد انواع انگلیسی آمریکایی وجود دارد
  • نکات مفید مطالعه در مورد یادگیری و به خاطر سپردن اصطلاحات
  • شامل کلید پاسخ است که آن را برای خودآموزی ایده آل می کند
  • مناسب برای سطح CEF B1-C2

 

۶. Practical Idioms in America

این کتاب در واقع اصطلاحات کاربردی است که شامل اصطلاحات، عبارات، اسلنگ ‌ها، ضرب المثل، اصطلاحات روزمره و خیابانی که بیشتر در انگلیسی آمریکایی استفاده می ‌شود و همچنین شامل اصطلاحات آکادمیک انگلیسی (رسمی) می ‌باشد.

به همین دلیل برای رشته های مترجمی همزمان (شفاهی) و مترجمی فیلم و ترجمه کتبی فوق العاده کاربردی است. این کتاب، برای کلیه زبان‌ آموزان انگلیسی و خصوصاً مهاجران به آمریکا قابل استفاده است و عبارات و واژه‌ های کاربردی فیلم‌ ها و مکالمات را پوشش می ‌دهد.

زبان‌آموزانی که با شرکت در کلاس‌ های زبان و استفاده از کتاب زبان، زبان انگلیسی را در حد مناسبی یاد گرفته ‌اند از این موضوع آگاهند که آن ‌چه در زندگی روزمره و مکالمات افراد انگلیسی‌ زبان، سریال ‌های تلویزیونی و یا فیلم ‌های سینمایی می ‌شنوند، با آن‌ چه در کتاب ‌ها مطالعه می‌ کنند، تا حد زیادی متفاوت است. دلیل این موضوع، استفاده انگلیسی ‌زبان ‌ها از اصطلاحات و عبارات عامیانه در محاوره و مکالمات روزمره است. در این کتاب اصطلاحاتی را مشاهده می ‌کنید که از زبان آن ‌ها بسیار شنیده می ‌شود.

از ویژگی‌های مهم این کتاب ترجمه فارسی روان و شرح کوتاه و ساده انگلیسی است که یادگیری جملات و اصطلاحات جدید را برای زبان ‌آموز بسیار آسان‌ تر می‌ کند. همچنین به‌ دلیل وجود توضیح کوتاه و ساده عبارات به زبان انگلیسی، علاوه بر فارسی ‌زبان‌ ها، انگلیسی ‌زبان‌ ها هم می‌ توانند از آن استفاده کنند. این کتاب قابلیت استفاده به ‌صورت خودآموز در منزل را هم دارد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *