بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

بهترین اپلیکشن برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

زبان انگلیسی، پرمخاطب ترین زبان در جهان است. این زبان در بسیاری از مکان‌ها برای گردشگری و تجارت به زبانی جهانی تبدیل شده است،با توجه به محبوبیت آن، جای تعجب نیست که راه های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. یکی از در دسترس ترین و راحت ترین روش ها، یادگیری از طریق اپلیکیشن های زبان است.

با این حال، برنامه‌های زیادی وجود دارد که به زبان‌آموزان انگلیسی ارائه می‌شود، که غربال کردن آن‌ها برای یافتن برنامه های مناسب و مورد نظر شما، می‌تواند یک چالش باشد.ما تعداد زیادی از این اپلیکیشن ها را امتحان کرده‌ایم و به این فهرست رسیده‌ایم تا به شما در انتخاب اپلیکیشن مورد نظرتان کمک کنیم. مطمئناً حداقل تعدادی از آنها نیازهای شما را برآورده می کنند.

 

بهترین اپلیکیشن ها برای مهارت Listening و Speaking

Pimsleur

در مقایسه با اکثر برنامه های موجود در این لیست، Pimsleur برای مدت طولانی در دسترس بوده است. روش آزمایش شده و واقعی آن از درس های صوتی برای آموزش زبان مقصد به شنوندگان استفاده می کند. شما بلافاصله انگلیسی زبان مادری را می شنوید و همچنین از شما خواسته می شود که بلافاصله صحبت کنید. به خصوص برای زبان آموزان شنیداری، این برنامه می تواند به شما گفتار انگلیسی را به خوبی آموزش دهد.

 

Duolingo

این اپلیکیشن مطمئناً یکی از محبوب ترین برنامه ها برای زبان آموزان هر زبانی است. رویکرد بازی‌سازی‌شده برای آموزش و رایگان بودن دولینگو، آن را فوق‌العاده جذاب کرده است. استفاده از برنامه آسان است و تمرین‌ها به اندازه کافی کوتاه هستند تا هر زمان که فرصت دارید، آن ها را انجام دهید. Duolingo همچنین  در ایجاد انگیزه در کاربران با یادآوری های مکرر برای تمرین عالی است.

 

Language Transfer

اپلیکشن Language Transfer برای اسپانیایی زبانانی است که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. این برنامه کاملاً رایگان است و آموزش کامل را از طریق 40 درس صوتی ارائه می دهد. دروس به شباهت های بین اسپانیایی و انگلیسی نگاهی دقیق می اندازد و از رابطه بین آنها برای ترسیم یک روش منحصر به فرد در مورد انگلیسی استفاده می کند.هیچ بازی، تصویر یا ویدیویی با این برنامه وجود ندارد، اما برای اسپانیایی زبانان، این برنامه رایگان یک گزینه فوق العاده برای شروع است.

 

Babbel

Babbel یکی دیگر از پلتفرم های بسیار محبوب یادگیری زبان است. دوره های انگلیسی را به شش زبان ارائه می دهد و از طریق توضیحات و تمرین های تعاملی آموزش می دهد. بزرگترین جذابیت این برنامه ممکن است نحوه ساختار آن باشد. درس ها کامل هستند و بر روی یکدیگر ساخته می شوند به گونه ای که باعث پیشرفت موثر و گام به گام شما می شود. شما در معرض زبان روزمره، دیالوگ های کوتاه و صدای بومی زبان قرار خواهید گرفت که همگی با توضیحات همراه هستند.

 

Magoosh

Magoosh به زبان آموزان کمک می کند تا برای 9 امتحان مهم، از آیلتس تا LSAT، آماده شوند. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا با سرعت خود پیشرفت کنند و شامل درس های ویدیویی، سوالات تمرینی زمان بندی شده، فلش کارت های لغت، ردیابی پیشرفت، یک ویژگی رقابتی و موارد دیگر است. این یکی از محبوب ترین راه حل ها برای زبان آموزانی است که به دنبال استفاده از توانایی انگلیسی خود در دنیای حرفه ای هستند.

 

اپلیکیشن هایی برای تمرین صحبت کردن و نوشتن

Elsa Speak

تلفظ خوب یکی از مهم ترین جنبه های صحبت کردن به یک زبان است. اگر کسی نتواند حرف شما را بفهمد، تمام واژگان و دستورهای زبان دنیا به شما کمکی نمی کند. متأسفانه، اجرای کامل آن نیز می تواند یکی از سخت ترین کارها باشد. نسخه اصلی Elsa Speak رایگان است و از فناوری تشخیص صدا برای ارائه بازخورد دقیق در مورد تلفظ شما استفاده می کند. خودتان را در خواندن جملات مثال ضبط کنید تا ببینید با چه صداهای فردی نیاز به تمرین بیشتری دارید و دروس تمرین متمرکز را بخوانید.

 

Speechling

این برنامه مانند Elsa Speak به زبان آموزان کمک می کند تا تلفظ خود را بهبود بخشند. هر دو بازخوردی دقیق ارائه می دهند اما رویکرد متفاوتی دارند. Speechling  حتی آموزش های شخصی بیشتری را ارائه می دهد. صحبت کردن خود را به زبان انگلیسی ضبط کنید و ضبط را برای یک انگلیسی زبان نیتیو برای ارزیابی و ارائه بازخورد ارسال کنید.تمرین از طریق تمرینات تقلید انجام می شود و می توانید تعداد محدودی ضبط را ارسال کنید تا هر ماه به صورت رایگان ارزیابی شوند. اشتراک در پلتفرم به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از ضبط ها را ارسال کنید.

 

LearnEnglish Grammar

هدف این برنامه از شورای بریتانیا این است که تمرین دستور زبان در دسترس و جامع را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه توسط تبلیغات پشتیبانی می شود، به این معنی که استفاده از آن رایگان است، و هر دو نسخه ایالات متحده و بریتانیا وجود دارد. شما باید بتوانید تمرین گرامر مرتبط را بدون توجه به سطح زبان انگلیسی خود بیابید.بیش از 1000 سؤال تمرینی وجود دارد که سطوح CEFR از A1 تا C2 را پوشش می دهد.

تمرین در قالب فعالیت‌های تعاملی مانند سؤالات چند گزینه‌ای، تمرین‌های پر کردن جای خالی و تطبیق انجام می‌شود. همچنین می توانید با انجام تست ها سطح گرامر خود را پیدا کنید. برنامه کامل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی و چینی ساده‌شده در دسترس است، اگرچه مطالب پشتیبانی‌کننده به زبان‌های ایتالیایی و عربی نیز وجود دارد.

 

Italki

این پلتفرم محبوب احتمالاً به دلیل اینکه یک فهرست راهنمای آنلاین با هزاران معلم انگلیسی در دسترس است، شناخته شده است. با این حال،ویژگی های فوق العاده ای نیز دارد. یکی از این ویژگی ها Exercise آن است که به صورت رایگان در اپلیکیشن italki در دسترس است. این یکی از چندین ویژگی اجتماعی است و مکانی عالی برای دریافت بازخورد در مورد نوشتن از زبان انگلیسی است.

برای استفاده از این ویژگی، به سادگی چیزی بنویسید و آن را پست کنید تا دیده شود. می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید بنویسید تا زمانی که با اشتراک‌گذاری راحت باشید، اما اعلان‌هایی نیز وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می‌کند. سپس سایر کاربران این فرصت را خواهند داشت که آنچه شما نوشته اید را بخوانند و اصلاحات و بازخورد ارائه کنند. سیستم به خوبی کار می کند و معمولاً مدت زیادی طول نمی کشد تا پاسخ داده شود.

 

اپلیکیشن های کاربردی برای یادگیری واژگان

برای بسیاری از افراد، واژگان اولین چیزی است که هنگام مطالعه یک زبان جدید به ذهن می رسد. از این گذشته، اگر کلمات نباشند، زبانی وجود ندارد. برنامه‌های این اپ به شما کمک می‌کنند کلمات جدید را یاد بگیرید، بدانید چگونه از آنها استفاده کنید و آنها را به حافظه بلندمدت بسپارید.یکی از مواردی که در برنامه های واژگان باید به دنبال آن باشید، سیستم تکرار فاصله ای (SRS) است که حفظ را کارآمدتر می کند.

 

WordReference

WordReference یکی از همه کاره ترین و جامع ترین برنامه های فرهنگ لغت چند زبانه است. انجام ترجمه در طیف گسترده ای از زبان ها با فرهنگ لغت های گسترده را آسان می کند و رایگان است. همچنین دارای یک تالار گفتمان زبان فعال است که در آن زبان آموزان می توانند به سوالات ظریف یا برای واژگانی که نمی توانند در فرهنگ لغت پیدا کنند پاسخ دهند.

 

Memrise

فلش کارت ها و SRS این برنامه را بسیار محبوب کرده است. همچنین به این دلیل محبوب است که تعداد زیادی دوره به صورت رایگان دارد. دوره‌های رسمی Memrise برای زبان انگلیسی برای دسترسی کامل به اشتراک پولی نیاز دارند، اما همراه با ویدیوهایی از زبان نیتیو و صدای با کیفیت بالا هستند.

 

Anki

برنامه Anki می تواند تقریباً هر کاری را که می خواهید در مورد تمرین حفظ کردن انجام دهد. این یک برنامه فلش کارت SRS است که سبک وزن، قدرتمند و کاملاً قابل تنظیم است. می‌توانید فلش‌کارت‌هایی با تصاویر، صدا، جملات نمونه و برچسب‌ها ایجاد کنید و همچنین برنامه‌ریزی کنید که چه تعداد کلمات جدید می‌خواهید هر روز یاد بگیرید.

 

Clozemaster & Lingvist

برنامه های Clozemaster & Lingvist  از فلش کارت های SRS برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند و موارد جدید زبان را در جملات ارائه می کنند. این برای دیدن کلمات جدید که واقعاً در انگلیسی استفاده می شوند مفید است و به زبان آموزان کمک می کند تا به جریان زبان عادت کنند.

 

Lingokids

هدف برنامه Lingokids آموزش کودکان 2 تا 8 ساله است، اما مطمئناً والدین می توانند همراه با فرزندان خود یاد بگیرند. برنامه درسی بر ساخت واژگان از طریق بازی های جذاب تمرکز دارد که توجه بچه ها را به خود جلب می کند. هدف این اپلیکیشن آموزش مهارت‌هایی فراتر از زبان انگلیسی مانند تفکر انتقادی و همکاری است.نسخه اصلی این برنامه کاملا رایگان است و هر روز شامل سه بازی، آهنگ یا ویدیو می شود. با یک اشتراک پولی، به کتابخانه کامل محتوا و همچنین ردیاب پیشرفت و قابلیت آفلاین دسترسی خواهید داشت.

 

اپلیکیشن هایی برای تمرین خواندن و گوش دادن

BBC Learning English

بی بی سی بیش از 75 سال است که برای زبان آموزان انگلیسی محتوا تولید می کند! این برنامه به عنوان یک پورتال برای دسترسی به طیف گسترده ای از مطالب آموزشی انگلیسی BBC عمل می کند. در اپ BBC Learning English مجموعه‌های صوتی را خواهید دید که مانند رویدادهای موضوعی و همچنین موارد دلخواه مانند برنامه‌های صوتی انگلیسی 6 دقیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

 

Beelinguaapp

Beelinguapp  یک گزینه عالی برای تمرین خوب خواندن است. این برنامه یک رویکرد منحصر به فرد برای کمک به زبان آموزان با ارائه ترجمه ای از متن در کنار متن اصلی دارد. می‌توانید ترجمه را روشن و خاموش کنید، اما دسترسی به ترجمه متن کامل در حین خواندن بسیار مفید است.محتوای متنوعی در برنامه موجود است و مطالب جدید همیشه اضافه می شود. در حال حاضر 13 زبان در این برنامه پشتیبانی می شود.

 

FluentU و Yabla

یکی از هیجان انگیزترین چیزها در مورد یادگیری یک زبان جدید این است که بتوانید با محتوای معتبر ارتباط برقرار کنید، خواه موسیقی، فیلم یا مصاحبه با موضوعات جالب باشد. علاوه بر هیجان انگیز بودن، قرار گرفتن در معرض گفتار بومی معتبر در یک زبان نیز راهی قدرتمند برای سرعت بخشیدن به سفر شماست. FluentU و Yabla  هر دو برای این منظور از ویدیوها با زیرنویس‌های تعاملی استفاده می‌کنند. FluentU  قیمت بالاتری دارد، اما رابط کاربری خوبی داشته و به چندین زبان دسترسی دارد. Yabla ارزان‌تر از این دو است، اگرچه انگلیسی تنها زبانی است که در صورت ثبت نام برای اشتراک می‌توانید مطالعه کنید. این دوره همچنین تمرینات متنوع تری را برای همراهی با فیلم ها نسبت به FluentU ارائه می دهد.

منابع بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی در این لیست وجود دارد، اما همه آنها اپلیکیشن هستند. اهداف انگلیسی شما هر چه که باشند، قطعا منبعی وجود دارد که برای شما مناسب باشد.

 

مطالب مرتبط

بهترین کتاب های یادگیری اصطلاحات انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی، سریال، انیمیشن

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان

یادگیری زبان انگلیسی با تد تاک (TED Talk)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *