کلاس خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری ، استاد نیتیو

تدریس خصوصی زبان آلمانی

کلاس خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری ، استاد نیتیو

یکی از زبان های مهم در اروپا زبان آلمانی است که از دلیل آن فرصت های شغلی و کاری موجود در این کشور است. در نتیجه یادگیری این زبان بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و نیز هر روز به تعداد افرادی که می خواهند این زبان را فرا بگیرند افزوده می شود. از این رو یادگیری زبان آلمانی به صورت کلاس خصوصی یا گروهی مدنظر افراد می باشد. البته یادگیری زبان آلمانی به صورت خودآموز نیز برای گروه کمی از افراد مناسب می باشد. در اینجا می خواهیم کمی در مورد زبان آلمانی صحبت کنیم و سپس به تدریس خصوصی زبان آلمانی بپردازیم و مشخص کنیم که این نوع از کلاس ها چگونه می تواند برای ما مفید باشد.

 

زبان آلمانی و ویژگی های آن

زبان آلمانی همانطور که بیان شد از زبان های رایج در اروپا می باشد و به غیر از کشور آلمان در کشورهایی چون اتریش، سوئیس، هلند، لیختن اشتاین مورد استفاده می باشد البته در سایر کشورها نیز افراد آلمانی زبان وجود دارند که دارای کسب و کارهای مهم در جهان می باشند که دانستن زبان آلمانی می تواند بسیار در این زمینه و کار با آن ها مناسب باشد. این زبان بسیار شبیه به زبان انگلیسی است و تقریبا با یکدیگر همپوشانی ۴۵ درصدی در بسیاری از موارد دارند. این زبان از جمله زبان های هندواروپایی است که با خط لاتین نوشته می شود و دارای حروف الفبای لاتین است. در زبان آلمانی جنسیت برای افراد و اشیا مهم است و از این رو یکی از مهم ترین چالش های زبان آموزان در این زبان فراگیری این موضوع می باشد. اما قوانین و گرامر و نیز کاربرد آن ها به هر شکلی از یک سری قواعد مشخص پیروی می کنند که باعث می شود یادگیری زبان آلمانی را برای شما سهل و آسان نماید.

 

زبان آلمانی سخت است؟

از سوالات پرتکرار و نیز از بحث های پرتکرار بین افراد مختلف این است که زبان آلمانی بسیار سخت می باشد و یادگیری این زبان کار هر کسی نیست. این باور معمولا از لهجه و لحن زبان آلمانی بیشتر نمایان شده است که باعث شده تا افراد این زبان را جز سخت ترین زبان ها تصور کنند که این طور نیست.
البته روش تدریس و نحوه یادگیری نیز در این خصوص بسیار اهمیت دارد که ما در آموزشگاه زبان دهخدا با استفاده از بهترین روش های تدریس و داشتن یک دپارتمان حرفه ای برای زبان آلمانی این مهم را برای شما تحقق بخشیده ایم.

 

تدریس خصوص یا گروهی زبان آلمانی؟

برای یادگیری زبان آلمانی چندین راه و روش وجود دارد که مطمئنا داشتن یک استاد و معلم می تواند برای آموزش به شما کمک شایانی نماید و شما را به بهترین وجه برای یادگیری این زبان راهنمایی کند. از این رو آموزش زبان آلمانی به صورت خودآموز کمی سخت جلوه خواهد کرد.

اکنون انتخاب کلاس گروهی و خصوصی مطرح می شود که برخی را بر سر دوراهی قرار خواهد داد. در اینجا برای شما این موضوع را مشخص می کنیم.
معمولا کلاس های گروهی زبان آلمانی براساس یک زمان بندی خاص و مشخص برگزار می شود و شما باید براساس آن در کلاس شرکت نمایید. در این حالت شما با دیگر زبان آموزان تعامل خواهید داشت و این موضوع به تقویت شما در یادگیری زبان کمک خواهد کرد. ترس از صحبت کردن جلو دیگران را نیز از بین می برد.

اما در کلاس زبان آلمانی خصوصی شما در هر زمانی که بخواهید کلاس را با توجه به تایم استاد مورد نظر معین می کنید و در کلاس تنها با استاد تعامل داشته و تمامی تمرکز استاد زبان آلمانی بر روی یادگیری شما می باشد. شاید این موضوع به این شکل جلوه کند که کلاس خصوصی بهتر می باشد اما نمی توان براحتی این موضوع را بیان کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های کلاس های گروهی همین تعامل با سایر زبان آموزان است و کارهای گروهی که می توان به صورت دوتایی و یا چند نفره انجام داد در نتیجه در کلاس خصوصی معمولا نمی توان از این مدل روش ها بهره گرفت.

اما برای افرادی که شرایط حضور در زمان مقرر شده در کلاس گروهی را ندارند شرکت در کلاس های خصوصی مناسب ترین گزینه است. همچنین طول مدت کلاس های خصوصی کم تر از کلاس های گروهی بوده و شما می توانید در زمان کمتری دوره زبان آلمانی خود را به پایان برسانید. در نتیجه برای اینکه بخواهید تصمیم به شرکت در کلاس خصوصی بگیرید همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. یکی دیگر از دلایل شرکت در کلاس خصوصی وقت شما است که ممکن است نتوانید در کلاس گروهی شرکت کنید و چون نیاز به یادگیری زبان در مدت مثلا دو ماه دارید پس بهتر است کلاس خصوصی را انتخاب کنید. در ادامه به توضیح کلاس زبان آلمانی خصوصی آنلاین و حضوری پرداخته شده است.

 

کلاس خصوصی زبان آلمانی آنلاین

امروزه آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین همچون زبان های دیگر بسیار مرسوم می باشد و شما براحتی با داشتن یک اینترنت خوب و یک موبایل یا لپ تاپ می توانید در کلاس خصوصی زبان آلمانی شرکت نمایید. شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی این مزیت را برای شما دارد تا بتوانید از زمان خود نهایت استفاده را کرده و زمان خود را صرف رفت و آمد به آموزشگاه نکنید و همچنین در هر زمان و مکانی کلاس خود را برگزار نمایید. ابزارهای کاربردی برای این کلاس ها که امروزه مورد استفاده است، این کلاس ها به کلاس های حضوری شبیه کرده است. همچنین اگر می خواهید با یک استاد خاص زبان آلمانی را فرابگیرید براحتی می توانید در هر کجا که هستید به این مهم برسید چون ممکن است برای شما مقدور نباشد تا در کلاس های استاد مورد نظراتان به صورت حضوری شرکت نمایید.

کلاس خصوصی زبان آلمانی در آموزشگاه زبان دهخدا در بهترین پلتفرم آموزشی کشور با بهترین کیفیت آموزشی برگزار می شود این کلاس ها با استفاده از تمامی پتانسیل های آموزش آنلاین به زبان آموزان برای دریافت مطلوب ترین نوع آموزش آنلاین برگزار شده و از بهترین استاید زبان آلمانی در این خصوص بهره گرفته ایم. برای ثبت نام و شرکت در این کلاس ها حتی نیازی نیست به صورت حضوری به موسسه مراجعه نمایید و تنها با یک تلفن به کادر موسسه تمامی کارها از بحث تعیین سطح تا مشاوره و ثبت نام برای تان انجام می شود.

 

کلاس خصوصی زبان آلمانی حضوری

هر چند در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا تشکیل کلاس حضوری بسیار دشوار است و ترجیحا بهتر است که آموزش را از طریق آنلاین پیگیری نماییم. اما در موارد کلاس خصوصی می توان این کلاس ها را البته با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد. از این رو آموزشگاه زبان دهخدا با توجه به این شرایط به صورت کاملا امن به برگزاری کلاس های خصوصی زبان آلمانی حضوری می پردازد و شما می توانید در این کلاس ها شرکت نمایید. البته اعزام اساتید به منزل و یا محل کار نیز مقدور می باشد که البته بستگی به شرایط زبان آموز خواهد داشت. محتوا و نحوه تدریس در هر دو حالت حضوری و آنلاین به یک صورت بوده و براساس نوع آن دارای یک سری تفاوت است اما روش ها طوری طراحی شده اند تا در هر دو حالت زبان آموزان بتوانند بهترین بهره را از آموزش ببرند. البته برای ثبت نام در کلاس های حضوری نیز نیازی به حضور شما در آموزشگاه نبوده و تمامی کارها به صورت اینترنتی و تلفنی توسط کادر موسسه انجام خواهد گرفت.

 

مدت زمان دوره های خصوصی زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا

مدت زمان کلاس های خصوصی در آموزشگاه زبان دهخدا از دوره های گروهی کمتر بوده اما براساس شرایط یادگیری شما و میزان نیاز شما برای آموزش متغیر می باشد. معمولا دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت ده جلسه ای تعیین می شود که براساس نیاز شما تعدا دوره ها تعیین می گردد. البته در برخی از موارد ممکن است شما نیاز به چند جلسه خاص از یک دوره داشته باشید تا به کلاس و یا سطح مورد نظر برسید. که براساس مشاوره ای که به شما در زمان ثبت نام داده می شود و هدف و میزان فرصت شما برای آموزش تعیین می شود.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های عمومی زبان آلمانی می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:

دوره تخصصی آموزش زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته

 

 

 

بیشتر بخوانید:

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

4.9/5 - (21 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *