کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی آنلاین و حضوری ، استاد نیتیو

تدریس خصوصی زبان ترکی آنلاین و حضوری

کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی آنلاین و حضوری

زبان ترکی از زبان های جذاب برای یادگیری می باشد که به دلیل همسایگی کشور ترکیه با ایران و نیز قدمت تاریخی که زبان فارسی و ترکی با یکدیگر از قدیم داشته و درآمیختگی این زبان با فارسی و نیز عربی که برای ایرانیان از جمله زبان های مهم و رایج است یادگیری این زبان را مهم و کاربردی کرده است. بسیاری از افراد برای مقاصدی چون تحصیل و کار و حتی زندگی در کشور ترکیه به دلیل پتانسیل های بالای این کشور بخاطر اینکه کشور ترکیه از جمله کشورهای حاضر در اتحادیه اروپا است به یادگیری این زمان می پردازند. در نتیجه یکی از روش های یادگیری این زبان به صورت حرفه ای تدریس خصوصی زبان ترکی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

یادگیری زبان ترکی با کلاس خصوصی یا گروهی؟

برای آموزش زبان ترکی می توانید براحتی در یکی از دو مدل کلاس آموزشی خصوصی و یا گروهی ثبت نام کرده و آموزش خود را آغاز نمایید اما اینکه کدام آموزش برای شما مناسب تر است بستگی به خود شما و شرایط تان دارد. در نتیجه با توجه به این موضوع نمی توان به صورت جد بیان کرد که یکی از این دو کلاس بهتر از دیگری است.

در کلاس های گروهی معمولا تعامل های دو نفره و یا چند نفره باعث می شود زبان آموز به صورت های مختلف به یادگیری زبان ترکی بپردازد و نیز با تعامل با نفرات دیگر و برقراری ارتباطی دوستانه با اشتیاق بیشتر در کلاس فعالیت نمایید.

کلاس های خصوصی نیز دارای تمرکز بالای اساتید بر یک زبان آموز است که آموزش را برای استاد و زبان آموز را می تواند از جنبه های دیگر آسان نماید و نیز این کلاس ها در زمان های مشخص شده از طرف زبان آموز با استاد مربوطه برگزار می شود و شما قادر خواهید بود در زمان هایی که کار ندارید به آموزش زبان بپردازید.

معمولا مدت زمان یادگیری در کلاس های خصوصی کمتر از کلاس های گروهی است هر چند کلاس های خصوصی از لحاظ قیمتی گران تر می باشند. در نتیجه باید براساس هدف و فرصتی که دارید و براساس شرایط تان نوع کلاس خود را تعیین نمایید.

 

کلاس خصوصی زبان ترکی آنلاین

کلاس خصوصی زبان ترکی آنلاین

آموزش آنلاین امروزه بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است و یکی از مهم ترین دلایل آن بیماری کرونا می باشد. از این رو ما نیز در آموزشگاه زبان دهخدا به برگزاری کلاس های آنلاین در بهترین پلتفرم آموزشی با بهترین کیفیت آموزشی و کمک آموزشی همچون منابع و پشتیبانی مناسب پرداخته ایم. تا شما را از مزیت آموزش در هر شرایطی بهره مند گردانیم تا بتوانید برنامه های خود را براساس زمان بندی که دارید پیش برده و از آموزش زبان ترکی بی نصیب نمانید. این دوره ها با استفاده از بهترین اساتید زبان ترکی و کتاب های معتبر آموزش زبان ترکی با روش های نوین اموزشی تحت نظارت دپارتمان ترکی موسسه زبان دهخدا که به صورت حرفه ای و مجزا از دپارتمان های دیگر زبان این موسسه فعالیت دارد برگزار می شود. برای ثبت نام و شروع یادگیری زبان ترکی کافی است با کادر موسسه زبان دهخدا تماس برقرار کرده و تمامی مراحل را نیز به صورت آنلاین انجام دهید.

 

کلاس خصوصی زبان ترکی حضوری

کلاس خصوصی زبان ترکی حضوری

کلاس خصوصی زبان ترکی حضوری به صورت کاملا حرفه ای در آموزشگاه زبان دهخدا برگزار می شود. هر چند به دلیل بیماری کرونا برگزاری این کلاس ها نیز می تواند مشکل باشد اما در این موسسه برای افرادی که می خواهند به صورت حضوری در کلاس زبان ترکی شرکت نمایند به برگزاری این کلاس ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پرداخته ایم. کلاس های خصوصی معمولا در دوره های ۱۰ جلسه ای برگزار می شود و براساس نیاز و توانایی شما جلسات آن مشخص و برنامه ریزی می شود. اساتید کلاس های خصوصی زبان ترکی از بهترین اساتید زبان ترکی بوده که با بروزترین متد آموزشی زبان ترکی را به شما آموزش خواهند داد. کتاب های هر دو مدل آموزشی آنلاین و حضوری یکی است و محتوای این دو کلاس با یکدیگر تفاوتی نداشته اما از لحاظ استفاده براساس نوع پلتفرم با هم متفاوت خواهند بود.

یکی از ویژگی های زبان ترکی این است که می گویند همانطور که می خوانید آن را بنویسید در کلاس های خصوصی زبان ترکی موسسه دهخدا شما زبان ترکی را براساس متدهای مکالمه محور همانند یک فرد ترکی زبان آموزش خواهید دید و از این زبان جذاب و یادگیری آن لذت خواهید برد.

برای ثبت نام در دوره های حضوری کلاس های خصوصی زبان ترکی آموزشگاه زبان دهخدا، نیازی به حضور فیزیکی شما در آموزشگاه نبوده و شما به صورت اینترنتی و تلفنی نیز می توانید مراحل ثبت نام خود را از تعیین سطح تا مشاوره را انجام دهید.

 

تدریس خصوصی زبان ترکی آنلاین یا حضوری؟

بسیاری از افراد تصور می کنند در حالت آنلاین قادر به یادگیری زبان ترکی نمی باشند و تنها با آموزش حضوری می شود این کار را انجام داد. البته این موضوع تا حدودی می تواند درست باشد اما با توجه به امکانات آموزش آنلاینی که موسسه زبان دهخدا از آن برای آموزش زبان ترکی بهره گرفته این مشکل کاملا مرتفع شده است و شما در کلاس های آنلاین نیز حس حضور در کلاس های حضوری را خواهید داشت و با توجه به ارتباط متقابل تصویری و صوتی که با استاد خواهید داشت و ویژگی هایی چون تخته کلاس و امکانات دیگر براحتی می توانید آموزش کامل و جامعی را در کلاس های خصوصی زبان ترکی داشته باشید. همچنین تمامی روند کلاس ها توسط سوپروایزرهای زبان ترکی نظارت می شوند تا در بهبود سطح آموزش به شما کمک نمایند. از این رو نترسید و آموزش را به هر صورتی که شده حتی آنلاین در موسسه زبان دهخدا امتحان نمایید تا براحتی و سریع زبانی جدید را به داشته های خود اضافه کرده و زبان ترکی را یاد بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های عمومی ترکی می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:

دوره تخصصی آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی تا پیشرفته

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

5/5 - (21 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *