مراکز برگزاری آزمون آیلتس 2023

مراکز برگزاری آزمون آیلتس ۲۰۲۱

مراکز برگزاری آزمون آیلتس 

افراد به دلایل مختلف نیاز به دریافت یک مدرک زبان بین المللی می باشند که با استفاده از نمره آن بتوانند به هدف خود دست یابند که از جمله آن می توان به مهاجرت، تحصیل، کار و مواردی از این قبیل اشاره کرد.در این خصوص برای شرکت در آزمون آیلتس مراکز مجاز و معتبری در ایران وجود دارد که نیازی نباشد افراد برای انجام این آزمون به خارج از کشور بروند.مراکز مجاز برگزار کننده آزمون آیلتس در ایران باید از سمت سازمان سنجش کشور مجوز برگزاری آزمون را داشته باشند که در غیر این صورت فعالیت آن ها غیرمجاز بوده و مدرک شما فاقد اعتبار خواهد بود.در اینجا براساس آخرین اعلام سازمان سنجش در مورد مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس به بیان مراکز برگزار کننده آزمون آیلتس اشاره شده است.

 

 

۱. موسسه فرهنگی ایرسافام

مرکز آزمون ایرسافام به نمایندگی از IDP Education استرالیا، آزمون های بین المللی IELTS را با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور برگزار می نماید. ایرسافام موفق شده است در ۵ سال متوالی جوایز متعدد بین المللی را برای برگزاری آزمون های IELTS از DP استرالیا دریافت نماید.همچنین این موسسه در حیطه اعزام دانشجو نیز فعالیت می کند و برای آمادگی آزمون آیلتس به برگزاری آزمون های ماک آیلتس در بالاترین سطح استاندارد می پردازد.

آدرس‌ : تهران – شریعتی – بالاتر از پل صدر – خیابان شهید میرزاپور – قلندری شمالی – بن بست ساناز – پلاک ۳

تلفن تماس : ۷۵۲۹۲-۰۲۱

 

۲. مرکز آیلتس پروشات

مرکز آیلتس پروشات با مجوز رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور، یکی از برگزار کنندگان آزمون اصلی آیلتس در ایران است. پروشات با هدف ارتقا سطح کیفی برگزاری آزمون آیلتس در خور شأن داوطلبان محترم، از مراکز پیشرو در این عرصه است.از ویژگی های این موسسه ثبت نام آنلاین،‌ استفاده از هدفون های حرفه ای برای آزمون لیسنینگ، انتخاب تایم دلخواه آزمون مصاحبه یا همان Speaking، برگزاری آزمون در هتل بین المللی ارم، فراهم کردن فضایی آرام با تهویه ای مطبوع برای کاهش استرس، پشتیبانی عالی پیش و پس از آزمون، چاشت صبگاهی و عصرگاهی،‌ اهدای لوازم التحریر با کیفیت و … است که باعث می شود تا با بهترین شرایط در آزمون آیلتس شرکت نمایید.

آدرس : تهران، بزرگراه شهید مدرس، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، پلاک ۲۱۵، برج های طلایی کیش، طبقه اول

تلفن تماس: ۲۲۹۲۱۵۲۴ – ۲۲۹۲۱۵۳۲ – ۲۲۹۲۱۵۷۹ – ۲۲۹۲۱۰۹۷-۰۲۱

 

۳. موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

این موسسه در سال ۱۳۷۴ جهت برگزاری دوره های آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی و ارتقا سطح دانش و فرهنگ در جامعه اسلامی ایران و گسترش آموزش عالی در رشته های آموزشی و پژوهشی در سطح دانشگاهی کشور تاسیس شده است. این موسسه به دلیل ارتباط نزدیک و موثر با جامعه دانشگاهی دارای امکانات خوب علمی و آموزشی است. این مرکز با توجه به نیازهای علمی موجود در جامعه برای برگزاری آزمون های بین المللی براساس مجوز اخذ شده به عنوان مرکز آزمون از طرف IELTS‌ و سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری این آزمون می نماید.

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی‌،‌ کوچه ساعی یکم،‌ بن بست دانش، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

تلفن تماس : ۹۱-۸۸۶۴۴۶۹۰ ۰۲۱

 

۴. آیلتس تهران

آیلتس تهران در سال ۱۳۷۲ در تهران با هدف فراهم آوردن مرکزی برای برگزاری آزمون آیلتس تاسیس شد. آیلتس تهران نخستین برگزارکننده آزمون های آیلتس در ایران است. از سال ۲۰۱۷ با مدیریت جدید این موسسه آغاز بکار کرده است و در این راه با مدرنیزه کردن سیستم ها و بکارگیری روش های نوین مدیریتی و آموزشی، تلاش گسترده ای را در ایجاد سیستمی مشتری مدار با توجه دقیق به آمار و اطلاعات مشتریان کرده است. در این مرکز به ارائه مشاوره های کمک آموزشی، برگزاری دوره و کلاس های آموزشی، برگزاری آزمون های بین المللی و آزمون های ماک و ارائه خدمات برای تحصیل در خارج می پردازند.

آدرس : فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از آقایی، ساختمان نامی، پلاک ۱۱۸، طبقه ۵

تلفن : ۹۱۰۰۸۰۰۷- ۰۲۱

 

لیست سایر موسسات آزمون آیلتس در تهران و شهرستان ها

۱. موسسه فرهنگی آموزشی زبان آموزان کاسپین پارس (شیراز)

۲. موسسه فرهنگی هنری زبانکده ملل هزاره سوم (ساری)

۳. موسسه فرهنگی هنری ارسطو شمال (مشهد)

۴. موسسه فرهنگی هنری بهجت آیات منتظران صافات (اهواز)

۵. موسسه فرهنگی هنری نوید کیهان بوتیا (کرمان)

۶. موسسه آموزشی گویش پیشرو علم و دانش (زنجان)

۷. موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش (ساری)

۸. موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس (مشهد)

۹. موسسه پارسیان (تهران)

۱۰. موسسه آموزش عالی دانش پژوهان اصفهان (اصفهان)

۱۱. موسسه فرهنگی و هنری فن آوران اطلاعات رهام (کرج)

۱۲. موسسه فرهنگی هنری پژوهش سرای صدر (شیراز)

۱۳. موسسه علمی فرهنگی چیت سازان (تبریز)

۱۴. موسسه فرهنگی آموزشی گویا بین الملل ایرانیان (اهواز)

۱۵. موسسه کلام اکسیر آندیا (زنجان)

 

 

اگر می خواهید در دوره های آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنید می توانید در دوره های آیلتس موسسه زبان دهخدا بصورت حضوری و آنلاین ثبتنام کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آیلتس موسسه زبان دهخدا

 

 

 

بیشتر بخوانید:

آزمون ماک آیلتس چیست؟ IELTS MOCK TEST

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *