بهترین پادکست ها یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین پادکست ها یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین پادکست ها یادگیری زبان اسپانیایی

برای اینکه بتونیم در یادگیری یک زبان عملکرد خوبی داشته باشیم، یکی از بهترین راه ها تقویت کردن مهارت شنیداری مان است. ما به راحتی میتونیم با کمک پادکست هایی که وجود دارند مهارت خودمون رو در زبانی که در حال یادگیری آن هستیم افزایش بدیم.

اگر در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستید و میخواید خیلی زود در یادگیری این زبان پیشرفت کنید بهتون پیشنهاد میکنیم به پادکست های اسپانیایی گوش بدید. پادکست های اسپانیایی میتونند مهارت شنیداری ما رو افزایش بدهند و طرز تلفظ درست کلمات رو به ما بیاموزند. میتونید این پادکست ها رو به طور رایگان از طریق Google, iTunes, Spotify, Amazon Music, Podcast, Soundcloud گوش بدید. بنابراین در این مقاله من میخوام بهترین پادکست های یادگیری زبان اسپانیایی رو که رایگان هم هستند رو بهتون معرفی کنیم، با من همراه باشید.

 

ویژگی های یادگیری زبان اسپانیایی با پادکست

درک زبان مادری اسپانیایی یکی از سخت ترین بخش های یادگیری اسپانیایی است. بنابراین اگر بخواهیم درک بهتری از این زبان داشته باشیم باید به بسیاری از اسپانیایی زبان ها گوش بدهیم.

از ویژگی های یادگیری زبان اسپانیایی با کمک پادکست ها این است که، درک شنیداری خودمون را در حین انجام کارهای روزمره بدون اینکه برای آن وقت خاصی اختصاص دهیم، تقویت کنیم و بالا ببریم. شنیدن صحبت مردم اسپانیا در مورد موضوعات مختلف ما را در معرض طیف وسیعی از واژگان قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های پادکست ها این است که با کمک آن ها ما میتونیم درباره فرهنگ کشور های اسپانیایی زبان بیاموزیم و با طیف وسیعی از صدا ها و لهجه های مختلف اسپانیایی آشنا می شویم.

 

بهترین پادکست های یادگیری زبان اسپانیایی

پادکست هایی برای سطح پایه

۱.  SpanishPod101 

میانگین مدت یک قسمت: 23 دقیقه

سطح زبان: پایه تا پیشرفته

متن: دارد

تعداد قسمت های موجود: 1800 قسمت

لهجه ها: اسپانیایی، پرویی، کاستاریکایی و مکزیکی

چیزی که درباره این پادکست وجود دارد این است که ما را با طیف وسیعی از گویش های بومی از بخش های مختلف اسپانیایی زبان آشنا می کند، مانند: پرو، کاستاریکا، مکزیک. با کمک این پادکست ما میتونیم گویش ها رو به خوبی یاد بگیریم و متوجه تفاوت آن ها با یکدیگر شویم.

پادکست spanishPop101 دارای دروس صوتی با کیفیت بسیار خوب است که تمام زبان آموزان از سطح پایه تا پیشرفته می تونند از آن استفاده کنند.

 

۲. Spring Spanish Podcast – Learn Spanish with Chunks

میانگین مدت یک قسمت: 8 الی 12 دقیقه

سطح زبان: پایه تا پیشرفته

متن: دارد

چند قسمت موجود است: بیش از ۴۰ قسمت

لهجه ها: آمریکای لاتین

اگر بخواهیم اسپانیایی را از طریق دیالوگ ها، درس ها و نقش آفرینی های سرگرم کننده یاد بگیریم، این پادکست یک منبع عالی است. تعداد زیادی درس در موضوعات مختلف، از جمله اسپانیایی در سفر، گرامر، فرهنگ لاتین و موارد دیگر در آن وجود دارد.

هر قسمت این پادکست بر اساس یک درس واقعی اسپانیایی از کانال یوتیوب اسپانیایی گرفته شده است، بنابراین اگر خواستیم در حین گوش دادن آن را می توانیم تماشا هم کنیم در YouTube به دنبال Spring Spanish بگردید.

 

۳. Coffee Break Spanish Podcast

میانگین مدت یک قسمت: 15 دقیقه

سطح زبان: پایه تا پیشرفته

متن: دارد

تعداد قسمت های موجود: 40

لهجه ها: اسپانیایی

این پادکست توسط معلمان زبان با تجربه نوشته شده است که یادگیری اسپانیایی را برای ما سرگرم کننده و لذت بخش می کند. این پادکست دارای دروس صوتی است که می تونه یادگیری زبان ما را سرعت ببخشه، بنابراین بیشتر شبیه یک دوره آموزشی است تا فقط یک پادکست معمولی.

 

۴. Story Learning Spanish Podcast

میانگین مدت یک قسمت: 5 الی 10 دقیقه

سطح زبان: پایه

متن: دارد

چند قسمت موجود است: بیش از ۲۵۰ قسمت

لهجه ها: اسپانیایی

Story Learning Spanish  یک پادکست برای زبان آموزان پایه است که در آن می تونیم اسپانیایی خود را به طور طبیعی با روش Story Learning بهبود ببخشیم. این مجموعه پادکست در واقع یک داستان طولانی است که هر روز یک قسمت (فصل) جدید منتشر می کند.

متن های نوشتاری هر قسمت، به همراه فهرست کلمات دشوار به طور رایگان قرار داده شده است که یادگیری سریع زبان اسپانیایی را برای ما فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام بدهیم این است که هر روز داستان را دنبال کنیم و به سرعت اسپانیایی خود را به روشی جالب و طبیعی بهبود ببخشیم.

 

۵. News in Slow Spanish Podcast

میانگین مدت یک قسمت: 5 دقیقه

سطح زبان: پایه تا متوسطه

متن: دارد، اما رایگان نیست

تعداد قسمت های موجود: 515 قسمت

لهجه ها: هم اسپانیایی و هم آمریکای لاتین

New in Slow Spanish   متن های تعاملی را با هر قسمت ارائه می دهد که یک مزیت بزرگ است. این پادکست مجموعه ای از مطالب اضافی را نیز در خود دارد که شامل: نکات گرامری، آزمون ها، تمرین های تلفظ است. تنها موردی که این پادکست دارد این است که برای دسترسی به برخی از مطالب آن باید هزینه بپردازیم.

 

۶. Notes in Spanish

میانگین مدت یک قسمت: 20 دقیقه

سطح زبان: پایه تا پیشرفته

متن: بله دارد، اما رایگان نیست

چند قسمت موجود است: 30 قسمت پایه، 46 قسمت متوسط، 35 قسمت پیشرفته.

این پادکست دارای گفتگو های طبیعی، مصاحبه های مربوط به فرهنگ اسپانیایی، اخبار های روز و … است. با کمک این پادکست ما میتونیم زبان اسپانیایی رو همانند افراد بومی اسپانیا یاد بگیریم.

 

پادکست هایی برای سطح پیشرفته

۱. Learn Spanish and Go

میانگین مدت یک قسمت: 27 دقیقه

سطح زبان: متوسط تا پیشرفته

متن: دارد

تعداد قسمت های موجود: بیش از ۱۳۷ قسمت

لهجه ها: عمدتاً مکزیکی با مصاحبه از بسیاری از کشورهای مختلف اسپانیایی زبان

اگر بخوایم اسپانیایی یاد بگیریم و سفر کنیم گوش دادن به این پادکست بسیار عالی است. جیم و می یک زوج بین المللی گرینگو / مکزیکی هستند که کمک می کنند زبان اسپانیایی رو به خوبی یاد بگیریم. آن ها پادکست آموزشی هفتگی را به زبان اسپانیایی ارائه می کنند و نکات مربوط به سفر در اسپانیا را برای ما بیان می کنند. با کمک این پادکست ما می تونیم درک شنوایی خودمون رو بالا ببریم و سطح زبان مون رو از متوسطه به پیشرفته برسانیم.

 

۲. Spanish Obsessed


میانگین مدت یک قسمت: 13 دقیقه

سطح زبان: متوسطه تا پیشرفته

متن: دارد، اما همه رایگان نیستند

چند قسمت موجود است: 58 قسمت مبتدی، 59 قسمت متوسط، 56 قسمت پیشرفته

لهجه ها: کلمبیایی، آرژانتینی، پرویی، مکزیکی، کوبایی، اسپانیایی و….

این پادکست طیف وسیعی از دوره های اسپانیایی را با میزبان های مختلف ارائه می کند که شامل مواد کمکی است تا سطح زبان اسپانیایی خود را از متوسطه به پیشرفته افزایش دهیم. با دنبال کردن متن های پادکست ما میتونیم واژگان و گرامر اسپانیایی رو مرور کنیم.

 

۳. Light Speed Spanish

میانگین مدت یک قسمت: 10 دقیقه

سطح زبان: متوسطه تا پیشرفته

متن: دارد، هم رایگان و هم پولی

چند قسمت موجود است: 40 قسمت پایه، 80 قسمت متوسطه، 39 قسمت پیشرفته

لهجه ها: اسپانیایی

پادکست light Speed Spanish به ما کمک می کند تا اسپانیایی را به خوبی و سریع یاد بگیریم. دروس اسپانیایی در این پادکست برای سطح متوسطه تا پیشرفته مناسب است.

 

 

می توانید برای یادگیری اصولی زبان اسپانیایی در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش زبان اسپانیایی موسسه دهخدا شرکت کنید.

 

مقاله های پیشنهادی:

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان اسپانیایی

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی

معرفی بهترین فیلم و سریال ها برای یادگیری اسپانیایی

رای دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *