بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی

کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی

یوتیوب یکی از ابزار های جذاب برای یادگیری یک زبان جدید،‌ مخصوصا زبان روسی است. ما از طریق یوتیوب می توانیم به صورت آنلاین و رایگان با گرامر، لغات و تلفظ صحیح کلمات آشنا شویم. این روزها یوتیوب از بهترین ابزار های یادگیری زبان بشمار می رود و جزو برترین منابع آموزشی است، پس چرا ما از طریق کانال های آموزشی یوتیوب زبان روسی رو یاد نگیریم؟

ما خیلی راحت می توانیم با انتخاب بهترین کانال های یادگیری زبان روسی از طریق یوتیوب سطح زبان مان را بالا ببریم و بیشتر با فرهنگ و جملات عامیانه مردم بومی روسیه آشنا بشویم. بنابراین، من قصد دارم برای شمایی که در حال یادگیری زبان روسی هستید یا میخوایید یادگیری زبان روسی را شروع کنید بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی را بهتون معرفی کنم، پس تا آخر این مقاله را حتما بخوانید.

 

مزایای یادگیری زبان روسی از یوتیوب

کانال های آموزشی یوتیوب ویدیوهایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای کمک به یادگیری زبان روسی طراحی شده اند. این کانال های یوتیوب دارای زیرنویس هستند که به شما کمک می کنند تا اگر متوجه چیزی نشدید با کمک زیرنویس آن را درک کنید.

تماشای کانال های یادگیری زبان روسی به شما کمک می کند تا سطح زبانی خود را بالا ببرید و زبان روسی را همانند مردم بومی روسی زبان درک و صحبت کنید. فیلم هایی که به زبان های روسی در این کانال ها قرار دارد می تواند مهارت شنیداری شما را ارتقا ببخشد.

 

نکات مهم برای یادگیری زبان روسی از کانال های یوتیوب

۱. ویدیوهای روسی را با زیرنویس تماشا کنید.

۲. کانال های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه کانالی را بیشتر دوست دارید و بعد آن را دنبال کنید.

۳. ویدیوهای روسی در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کنند، این به شما کمک می کند نسبت به موضوعات مختلف خود را به چالش بکشید.

۴. ویدیوهایی که در این کانال ها قرار می گیرد درک زبانی شما را بالا می برند.

یادگیری زبان روسی از کانال های یوتیوب

 

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی

  1. Real Russian Club

Real Russian Club یک منبع عالی برای زبان آموزان مبتدی و متوسط روسی است. این کانال دروس متنوعی از جمله دستور زبان روسی، واژگان، تلفظ و وبلاگ های رایج را ارائه می دهد. در این کانال حتی پخش‌ های زنده هفتگی که برای تقویت زبان روسی شما نیاز است نیز ارائه می‌شود.

کانال Real Russian Club توسط داریا مولچانوا که یک معلم حرفه ای زبان روسی از مسکو است، میزبانی می شود که هر هفته دو درس ویدیویی جدید آپلود می کند و دارای بیش از 518 هزار دنبال کننده است.

همه ویدیوهای او دارای زیرنویس انگلیسی، روسی و بسیاری از زبان ‌های دیگر است که کانالش را به گزینه ‌ای انعطاف ‌پذیر برای مطابقت با نیازها و ترجیحات شما تبدیل می‌ کند.

علاوه بر این، ویدیوهایی در مورد سفر به روسیه، اغلب موضوعات فرهنگی مهمی را پوشش می‌دهند، که به شما امکان می‌ دهد درک خود از زندگی در روسیه را با تکمیل مهارت‌ های زبانی خود بهبود بخشید.

 

  1. VERBA Language School

مدرسه زبان VERBA که قبلاً باشگاه مجازی زبان روسی RU-LAND نام داشت، ده ها ویدیوی عالی برای یادگیری زبان روسی و همچنین درس زبان اوکراینی به شما ارائه می دهد. کانال آموزشگاه زبان VERBA که توسط نیکا مینچنکو میزبانی می شود، آموزش های دستور زبان و واژگان را برای مبتدیان و زبان آموزان پیشرفته تر ارائه می دهد. محتوای اضافی مانند اطلاعاتی در مورد تفاوت بین زبان های روسی و اوکراینی و واژگان تجاری نیز ارائه می شود.

علاوه بر این، این کانال دارای مجموعه “ویژوال روسی” است که یک راه سرگرم کننده برای دیدن عبارات و مکالمات است که توسط شخصیت های انیمیشن انجام می شود که این بسیار سرگرم کننده تر از مطالعه یک فرهنگ لغت است.

 

  1. RussianPod101.com

RussianPod101.com یک کانال و وب سایت آنلاین آموزش زبان روسی است که هم دروس صوتی و هم تصویری را در کانال یوتیوب خود ارائه می دهد. شما با کمک این کانال، به یادگیری لغات روزمره روسی، نحوه مکالمه روزانه به زبان روسی، واژگان، گرامر، و به تمرین گوش دادن می پردازید که از طریق صدها ویدیوی ارائه شده توسط این کانال آن ها را یاد خواهید گرفت.

آن ها همچنین پخش زنده 24/7 Learn Russian را در کانال YouTube خود ارائه می دهند تا بتوانید بیشترین استفاده را از تجربه یادگیری زبان روسی خود ببرید.

 

  1. Weekly Russian

Weekly Russian، همچنین به عنوان Let’s Speak Russian شناخته می شود، صدها ویدیوی مفید را برای همه سطوح زبان آموزان زبان روسی ارائه می دهد.

برای زبان آموزان مبتدی روسی، درس های ساده ای وجود دارد که مبانی واژگان و گرامر را پوشش می دهد. برای زبان ‌آموزان متوسط و پیشرفته، تعداد زیادی ویدیو وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا روی جزئیات زبان روسی زوم کنید و فرهنگ اصیل روسی را به شما معرفی می کند.

این ویدیو ها شامل کارتون ‌های روسی، آهنگ‌ هایی از کارتون‌ های روسی، موسیقی سنتی روسی، آهنگ ‌های روسی با زیرنویس، موسیقی کرال روسی، آهنگ‌ های کودکانه و آهنگ ‌های تعطیلات است.

اگر می‌خواهید درباره فرهنگ روسیه بیشتر بدانید، همچنین مجموعه ‌ای از ویدئوها در مورد تاریخ روسیه، المپیک سوچی، شعر روسی و موضوعات جذاب دیگر در این کانال وجود دارد.

 

  1. Rush into Russian

Rush into Russian توسط معلمی حرفه ای و مربی کسب و کار، کریس آمریکوس میزبانی می شود و ویدیوهایی در مورد دستور زبان، عبارات رایج، واژگان و فرهنگ روسیه را برای یک تجربه یادگیری کامل زبان روسی به شما ارائه می دهد. این کانال بیشتر به آموزش زبان آموزان مبتدی می پردازد و شما همچنین می‌توانید پرینت‌ های درسی و درس ‌های صوتی قابل دانلود را در وب‌ سایت او بیابید تا به شما در مورد روان صحبت کردن روسی بیشتر آموزش دهد.

 

  1. Learn Russian with Denis Fedorov

دنیس فدوروف، معلم خصوصی زبان روسی، مجموعه وسیعی از ویدئوها را در کانال یوتیوب خود به زبان آموزان آموزش می دهد. این کانال برای کمک به زبان آموزان روسی در سطح ابتدایی و متوسطه اول طراحی شده است تا مهارت ‌های خود را بهبود بخشند.

ویدئوهای او بر ساخت واژگان، دستور زبان و تلفظ تمرکز دارند. برخی از ویدئوها همچنین در مورد روند یادگیری زبان روسی و تکنیک های مطالعه موثر بحث می کنند.

 

  1. Amazing Russia

خالق کانال یوتیوب، Amazing Russia اولگا جارل، یک معلم روسی است که درس ‌های ویدئویی را به عنوان منابع برای زبان آموزان روسی خود همراه با کتاب درسی (Голоса) که یک دوره پایه به زبان روسی است، ارائه می ‌کند.

مقدمه ویدیوهای او عالی است و او اهداف هر ویدیو و همچنین روش خود را برای آموزش موضوع مورد نظر توضیح می دهد. این یک حرکت جذاب است، زیرا شما نه تنها زبان روسی را یاد خواهید گرفت، بلکه در مورد سبک یادگیری خاص خود بیشتر اطلاعات به دست می آورید.

 

  1. Russian from Russia

معلم زبان روسی، آنا، میزبان این کانال یوتیوب است که با استفاده از روشی منحصر به فرد به زبان آموزان، زبان روسی را آموزش می دهد. کانال او ویدیوهایی را ارائه می دهد که بر آموزش گرامر و واژگان از طریق بحث در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و تاریخ روسیه تمرکز دارد.

این ویدیوها ابزاری عالی برای زبان آموزان روسی متوسط است تا واژگان جدید را بیاموزند، درباره فرهنگ روسی بیشتر یاد بگیرند و مهارت های شنیداری خود را به خوبی بالا ببرند.

هر ویدیو حاوی توضیحات های روسی است تا بتوانید همزمان با صحبت آنا، آن را بخوانید. علاوه بر این، بسیاری از کلمات که در ویدیوها مطرح می شود را برای شما توضیح می دهد تا آن را بهتر درک کنید.

 

  1. LearnRussian.org

LearnRussian.org توسط Bart de Pau میزبانی می شود. اصالتاً اهل هلند است، او تجربه ۱۰ سال زندگی در روسیه را دارد.LearnRussian.org  با ارائه انبوهی از ویدئوها برای زبان آموزان مبتدی و متوسط درباره: افعال، عبارات، دستور زبان، واژگان، تلفظ و درس های مکالمه از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان روسی است، همچنین ویدیوهای سرگرم کننده ای در مورد فرهنگ و معاشرت روسی را می توانید در این کانال پیدا کنید.

فیلم ها در این کانال بر اساس موضوع، کدگذاری رنگی دارند، بنابراین انتخاب دسته ای که می خواهید روی آن کار کنید آسان است. هر ویدیو کلمات روسی را در حالی که میزبان صحبت می کند به شما نشان می دهد. همچنین اغلب تصاویری برای نشان دادن معنای یک کلمه وجود دارد که ابزار عالی برای یادگیرندگان بصری است و حتی زیرنویس انگلیسی نیز دارد.

 

برای یادگیری زبان روسی می توانید به صورت آنلاین و حضوری در دوره های آموزش زبان روسی مبتدی تا پیشرفته موسسه دهخدا شرکت کنید.

 

مقاله های پیشنهادی:

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان روسی

بهترین پادکست ها برای یادگیری زبان روسی (از سطح مبتدی تا پیشرفته)

معرفی بهترین فیلم و سریال ها برای یادگیری روسی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *