کلاس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری

زبان فرانسه خصوصی

کلاس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری ،موسسه زبان دهخدا

با توجه به حدود 80 میلیون زبان آموز که سالیانه در حال آموزش زبان فرانسه هستند، پیش بینی میشود تا چند سال آینده تعداد فرانسوی زبانان جهان به بیش از دو برابر این عدد برسد. این زبان هند و اروپایی که از زبان های رومی و لاتین مشتق شده، زبان رسمی و کاری بسیاری کشورها و سازمان های متعدد بین المللی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد؛ در نتیجه، آموختن زبان فرانسه دروازه هایی از علم، فرهنگ، هنر و فرصت های تازه را به روی شما می گشاید. اگر یادگیری زبان فرانسه چیزی است که همیشه می‌خواستید انجام دهید، اما از امتحان کردن آن می‌ترسید، موسسه ما مکان مناسبی برای شماست. ما با برگزاری کلاس های خصوصی زبان فرانسوی به مبتدیان کاملاً آموزش می دهیم.پس از همین امروز شروع کنید.

 

چرا زبان فرانسه؟

زبان فرانسه خصوصی

زبان فرانسوی دومین زبان خارجی است که بیشترین فراگیری را پس از انگلیسی دارد و پنجمین زبان رایج در جهان است. بیش از 300 میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسه صحبت می کنند.فرانسوی همچنین تنها زبانی است که در کنار انگلیسی در همه کشورهای جهان تدریس می شود.زبان فرهنگ، زبان عشق و عقل، زبان بین المللی آشپزی ، مد ، تئاتر ، هنرهای تجسمی ، رقص و معماری است.توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه و انگلیسی در بازار کار بین المللی مزیت محسوب می شود.صحبت به زبان فرانسوی فرصت هایی را برای تحصیل در دانشگاه ها و مدارس تجاری فرانسوی باز می کند که در بین برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان رتبه بندی شده اند. زبان فرانسوی هم زبان کار و هم زبان رسمی سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، یونسکو ، ناتو ، کمیته بین المللی المپیک ، صلیب سرخ بین المللی و دادگاه های بین المللی است. با این اوصاف،شاید بخواهید یادگیری زبان فرانسه را در برنامه ی خود قرار دهید! اما برای آشنایی با زبان فرانسه نیاز دارید تا منابع خوب و با کیفیت را بشناسید.

 

برای آشنایی با زبان فرانسه:

1.برای آشنایی با این زبان، باید به زبان فرانسه بخوانید و بنویسید. نوشته های فرانسوی را با صدای بلند و حتی بهتر است در مقابل شخص دیگری بخوانید.

2. به مکالمات زبان فرانسه گوش دهید.

3.موسیقی فرانسوی یا فیلم مورد علاقه خود را که به زبان فرانسه دوبله شده است بگذارید.

4.به زبان فرانسه صحبت کنید. این یکی از مهم ترین مولفه های یادگیری زبان فرانسه است.

5. مرتبا تمرین کنید.

 

یک راه موثر برای یادگیری زبان فرانسه این است که آن را با یک معلم خصوصی با تجربه دنبال کنید که شما را قدم به قدم در این مسیر همراهی کند.

 

ویژگی های زبان فرانسه

زبان فرانسه خصوصی

آیا با زبان فرانسه ارتباط برقرار می کنید؟ بسیاری دیگر همین احساس را دارند. شاید سفری را در آینده برنامه ریزی کرده باشید. یا، شاید عاشق غذا، فرهنگ و هنر فرانسوی هستید. دلیلتان هر چه که باشد، در اینجا فرصتی است که با کلاس های خصوصی زبان فرانسه، زبان عشق را مثل زبان مادری خود یاد بگیرید.

زبان فرانسه عمدتا به وسیله الفبای پایه ای 26 حرفی لاتین نوشته میشود، شامل 20 صامت (les consones) و 6 مصوت (les voyelles) به علاوه چند علامت (l’accent, diacritiques) به روی حروف صدا دار که استفاده از آنها در املای زبان فرانسه اجباری بوده و بعضا در مواردی باعث تغییردر معنی و به خصوص تلفظ میشود؛ اما در ترتیب الفبا وارد نمیشوند. تلفظ تعدادی از حروف با زبان انگلیسی متفاوت بوده و مواردی از ترکیب حروف زبان فرانسه در سیستم آوایی زبان فارسی وجود ندارد. با این وجود، از آن جا که در سالهای گذشته زبان فرانسه رواج فراوانی داشته است، تعداد قابل توجهی از کلمات فرانسه وارد دیگر زبان ها شده و این شباهت، کمک بسیاری به درک و فهم معنای بسیاری از کلمات توسط زبان آموزان مبتدی شده و فرآیند آموزش زبان فرانسه را بسیار تسهیل میکند.

از جمله ویژگی ها، تفاوت ها و شاید بتوان گفت سختی های آموختن زبان فرانسه املای آن است که ناشی از تفاوت در شکل ظاهری کلمات و تلفظ آنها است. نگارش و تلفظ در زبان فرانسه از قوانین خاصی تبعیت میکند که آموختن و رعایت آنها باعث از بین رفتن این مانع آموزشی می شود. به طور مثال بیشتر حروف پایانی کلمات فرانسه خوانده نمیشوند؛ و یا تلفظ مصوت ها به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر کاملا متفاوت است. همین موضوع باعث ایجاد تفاوت میان املا و تلفظ کلمات میشود.

 

آموزش زبان فرانسه در موسسه زبان دهخدا

مهاجرت و علاقه فردی به زبان های خارجی دو عامل و انگیزه اصلی افراد برای آموختن زبانی دیگر است. کلاس های آموزشی، کتاب ها و اپلیکیشن های خودآموز امروزه در میان راه های مختلف فراگرفتن زبان های خارجی قرار دارند. به دلیل پیچیدگی های گرامر و دیکته در زبان فرانسه، زبان آموز به خصوص در بدو امر اغلب نیازمند همراهی یک مدرس مجرب و متبحر در این زبان است ؛ و مشکل می توان این زبان را به صورت خودآموز دنبال کرد. از این رو به نظر می رسد انتخاب کلاس های آموزشی خصوصی برای آموزش زبان فرانسه بهترین گزینه باشد.

موسسه زبان های خارجی دهخدا با سال ها تجربه در امر آموزش برگزار کننده دوره های مختلف تخصصی آموزش زبان فرانسه برای بزرگسالان و کودکان است. این دوره ها به صورت عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی در حال برگزاری است. دوره های عمومی شامل 14 جلسه 90 دقیقه ای و دوره های خصوصی 10 جلسه 90 دقیقه ای برای هر ترم است. متد آموزشی بزرگسالان در موسسه زبان دهخدا مشتمل بر کتاب های سه جلدی نوو تاکسی برای سطوح مبتدی تا متوسط است. این متد یکی از به روز ترین و کارآمدترین متدهای موجود آموزشی در زبان فرانسه می باشد. هر کتاب در بر گیرنده یک سطح و شامل 36 درس می باشد. تاکید بر ارائه ساده و کاربردی نکات گرامری به موجب تسهیل یادگیری از مشخصه های اصلی کتاب تاکسی است.

کوتاه بودن دروس و تمرکز بر یک مبحث مشخص و طبقه بندی شده در هر درس، هدف گذاری و جمع بندی مطالب گرامری، ارائه فعالیت های فردی و گروهی به منظور تقویت مهارت گفتاری از دیگر ویژگی های این متد آموزشی است. این کتاب بر تعامل دو طرفه بین زبان آموزان با یکدیگر و با مدرس استوار است که قطعا با گنجینه غنی از دایره لغات و دستور زبان موجب پیشرفت هر چه بیشتر در مکالمه خواهد شد. این سه جلد کتاب شما را تا سطح B1 میرساند و پس از آن برای ارتقا سطح از کتاب های ادیتو (Edito) استفاده میشود.

 

دوره های حضوری و آنلاین موسسه دهخدا

مؤسسه زبان دهخدا با بهره گیری از اساتید با تجربه و خلاق درزمینه آموزش زبان و فراهم کردن تمامی امکانات به روز، همواره سعی در ارائه با کیفیت کلاس ها داشته و دارد. تمام کلاس ها توسط سوپروایزر نظارت می شوند و بدین ترتیب عملکرد اساتید و پیشرفت زبان آموزان به طور مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد. برگزاری منظم جلسات ورکشاپ (workshop) برای اساتید موسسه یکی از دیگر اقدامات مدیریت به منظور به روز کردن دانش اساتید و بررسی عملکرد ایشان و همچنین وضعیت زبان آموزان است. استفاده از امکانات به روز، بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی، داشتن نظم و ترتیب در برگزاری دوره ها، تنوع در ساعات مختلف کلاس ها و پیگیری مستمر برنامه درسی اساتید و زبان آموزان از جمله ویژگی های است که موجب بالا رفتن بازده این آموزشگاه نسبت به دیگر موسسات شده است.

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی و البته صرفه جویی در وقت و هزینه، کلاس های آنلاین آموزش زبان می تواند گزینه مناسبی باشد. این کلاس ها به همان صورت خصوصی و با همان کیفیت کلاس های حضوری برگزار می گردند. به راحتی و با ساده ترین ابزار قابل استفاده بوده و مسائل فنی سایت و کیفیت کلاس ها همواره کنترل می شود. در این کلاس ها که همچنان توسط سوپروایزر نظارت می شوند، امکان ارئه فایل های کتاب، فایل صوتی، عکس، تکالیف زبان آموزان و… وجود دارد. تعامل دو طرفه، ارائه دروس، آزمون ها وکیفیت تمام موارد آموزشی در کلاس های آنلاین به قوت خویش باقی بوده و همانند کلاس های حضوری است.

 

شما هم می توانید فرانسوی صحبت کنید

هیچ کس برای یادگیری زبان دوم خیلی جوان یا خیلی پیر نیست. قوی ترین محرک انسان، میل جدی به صحبت کردن به زبان دوم است. و بهترین راه برای انجام این کار غوطه ور شدن در آن زبان است. ما این کار را برای شما در کلاس های خصوصی خود انجام می دهیم. موسسه دهخدا دوره های فرانسوی را از ابتدایی تا حرفه ای ارائه می دهد. همچنین تعیین سطح و مشاوره در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت رایگان خواهد بود. برای دریافت وقت می توانید براحتی با کادر موسسه تماس گرفته و تعیین وقت مشاوره را دریافت نمایید.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

راهنمای جامع آزمون زبان فرانسه TEFAQ

 

5/5 - (1 امتیاز)

1 در مورد “کلاس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری”

  1. حمید رضایی

    چقدر مطلبتون کاربردی بود مرسی واقعا 😍
    به نظرم در زمینه آموزش زبان انگلیسی اول دهخدا و بعد لینگویچ عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *