بهترین جملات انگلیسی برای شروع رایتینگ

جملات انگلیسی برای شروع رایتینگ

 

بهترین جملات انگلیسی برای شروع رایتینگ

به طور کلی، در شروع جمله یک کلمه یا عبارت برای کمک به انتقال سریع در خواننده است، مانند عبارت (In general). بدون آن ها، نوشتن ممکن است بهم ریخته، از هم گسسته شود پس خواندن آن دشوار می شود. اما دانستن اینکه کدام را باید اضافه کرد و چه زمانی همیشه واضح نیست.

در این مقاله، شروع کننده های جملات کاملا مشابه را مورد بررسی قرار می دهیم و کمی درباره زمان و نحوه استفاده از آن ها توضیح می دهیم و سپس مثال های خاصی از شروع کننده های جملات را که می توانید در نوشته های خود استفاده کنید را بیان می کنیم.

 

اصطلاحات یا لغات شروع کننده جمله در رایتینگ چه هستند؟

عبارات شروع کننده جملات در رایتینگ، کلمات یا عباراتی هستند که بقیه جمله را معرفی می کنند و معمولا با (کاما) از هم جدا می شوند. کلماتی که یک جمله را شروع می کنند از جمله مهم ترین کلمات در نوشتن هستند: آن ها موضوع جمله را معرفی می کنند تا خواننده بداند منتظر چه چیزی است.

در متون نوشتاری طولانی تر، عبارات شروع کننده جملات برای یکسان سازی کل کار ضروری است. از آنجا که هر جمله اساسا موضوع خاص خود را دارد، این نوشته ها اغلب از نقطه ای به نقطه دیگر می پرند، شروع کننده های جمله با هموارسازی انتقال های نامطلوب و آماده سازی خواننده برای موضوع بعدی، روند را برای خواننده تسهیل می کنند. این موضوع در مورد پاراگراف هایی که از موضوعی به موضوع دیگر می روند نیز صدق می کند.

 

چه زمانی از شروع کننده جملات استفاده کنیم؟

شروع کننده جملات برای هر جمله لازم نیست. در واقع، استفاده بیش از حد از آن ها می تواند حواس خواننده را پرت کند. در اینجا چند موقعیت وجود دارد که در آن استفاده از شروع کننده جمله بهترین کار است:

۱. مشخص نیست که چگونه یک جمله با دیگران مرتبط است.

۲. در حال معرفی یک ایده جدید هستید، مانند ابتدای یک مقاله یا یک پاراگراف.

۳. در حال ارائه یک نتیجه گیری یا خلاصه، به عنوان مثال در پایان یک مقاله هستید.

۴. می خواهید به یک جمله یا نکته خاص تاکید کنید.

۵. می خواهید متنی بنویسید تا خوانندگان را مجذوب خود کنید.

۶. جمله به اطلاعات پس زمینه نیاز دارد.

هیچ قانون سختی برای استفاده از شروع کننده جملات و زمان اجتناب از آن ها وجود ندارد. اگر در تصمیم گیری مشکل دارید، سعی کنید چند خط آخر خود را دوباره بخوانید و ببینید که چگونه به نظر می رسد، اگر جملات شما به خوبی در کنار هم قرار می گیرند، نیازی به شروع کننده جملات ندارید. اگر چیزی به نظر می رسد بی تفاوت، ناخوشایند یا گم شده است، یکی را اضافه کنید تا ببینید کمک می کند یا خیر.

 

بهترین شروع کننده جملات برای مقالات

جملات شروع کننده مانند عبارات شروع کننده جملات یک مقاله هستند، آن ها آنچه را که پاراگراف یا کل متن در آن است معرفی می کنند تا خوانندگان بدانند که منتظر چه هستند.

This paper discusses . . .

In this paper . . .

Here, we discuss . . .

Below, you will find . . .

 

شروع کننده جملات پایانی برای مقالات

نتیجه گیری ها و خلاصه ها همیشه کمی متفاوت از جملات و پاراگراف های دیگر عمل می کنند زیرا اطلاعات جدیدی ارائه نمی دهند. وقتی در حال نوشتن نتیجه گیری هستید، به یاد داشته باشید که شروع کننده های جملات می توانند به خواننده القا کنند که می خواهید (( مطالب را جمع بندی کنید)) تا او انتظار هیچ نکته یا مورد جدیدی نداشته باشد.

In summary…

To summarize…

Putting it all together…

In conclusion…

To wrap things up…

To review…

In short…

All in all…

All things considered…

By and large…

Overall…

On the whole…

 

شروع کننده جملات برای دنباله ها و لیست ها

شروع کننده جملات برای فهرستی از دستورالعمل ها یا توضیح یک سری رویداد ها کاملا مفید هستند. این آیتم ها همیشه به روش های واضح به هم مرتبط نیستند، اما شروع کننده های جملات آن ها را به ترتیب درست بهم مرتبط می کنند تا خواننده شما بتواند آن ها را به درستی در ‌‌ذهن خود سازماندهی کند.

Firs…, second…, Third…, etc.

Next…

Then…

Subsequently…

After that…

Afterwards…

Eventually…

Later…

Moving on…

 

شروع کننده جملات برای مقایسه

از شروع کننده جملات برای نشان دادن اینکه دو چیز بهم مرتبط یا شبیه هم هستند استفاده کنید. اگر چه ممکن است موضوعات مشابه موضوع شما باشد، خواننده شما ممکن است هنوز ارتباط را درک نکرده باشد.

Similarly…

In the same way…

Along those lines…

Likewise…

Again…

 

شروع کننده جملات برای توضیح بیشتر یا اضافه کردن نکات جدید

برای مواقعی که یک جمله برای توضیح کامل نظر شما کافی نیست، افزودن شروع کننده جملات بعدی می تواند همه آن ها را بهم ربط بدهد.

Additionally…

Moreover…

Furthermore…

Even more important…

Just as important…

Also

 

شروع کننده جملات برای معرفی مثال

به خصوص برای مقالات، شما می خواهید از شواهدی برای حمایت از ادعاهای خود استفاده کنید. شروع کننده جملات انتقال از توضیح تصویر کلی به نشان دادن همان ایده ها در دنیای واقعی را آسان می کند.

For example…

For instance…

To illustrate…

Specifically…

We can see this in…

This is evidenced by…

Consider the [case / example] of…

 

شروع کننده جملات برای تضاد ها و انتقال های سریع

شروع کننده جملات در مواقعی که باید موضوع را به طور ناگهانی تغییر دهید بهترین کاربرد را دارند. بدون آن ها، متن بهم ریخته و پراکنده می شود، بنابراین از آن ها استفاده کنید تا خواننده خود را در مسیر درست نگه دارید، به خصوص در موارد متضاد.

However…

Although…

Otherwise…

On the other hand…

On the contrary…

Nevertheless…

Then again…

Conversely…

Notwithstanding…

In contrast…

Despite that…

Yet…

Rather…

Still…

Instead…

 

شروع کننده جملات برای ایجاد علت و معلول

استفاده از دو جمله مختلف برای بحث در مورد یک رابطه علت و معلولی، معمول است، مانند چیزی که باعث می شود اتفاق دیگری رخ دهد. شروع کننده جملات می توانند این رابطه را روشن کنند و نشان دهند کدام جمله علت و کدام معلول است.

As a result…

Accordingly…

Consequently…

Due to…

For this reason…

Hence…

Therefore…

This means that…

That is why…

 

شروع کننده جملات برای تاکید

در برخی موقعیت ها، شروع کننده جملات ضروری نیستند، اما به برجسته کردن یک نکته کمک می کنند. این ها را برای جملاتی که واقعا دوست دارید خوانندگان تان بیش از هر چیز دیگری به خاطر بسپارند، بکار ببرید.

Above all…

As usual…

Certainly…

Indeed…

Undoubtedly…

Of course…

Obviously…

Namely…

Generally speaking…

 

شروع کننده جملات برای ارجاع دادن

اگر از ایده ای غیر از ایده خود استناد می کنید، مانند مقالات تحقیقاتی، فضا را برای قرار دادن شروع کننده جملات در نظر داشته باشید که باعث صرفه جویی در یک جمله می شوند. قبل از نقل قول یا مفهومی از اثر از این شروع کننده های جملات استفاده کنید.

According to…

Based on the findings of…

As seen by…

As explained by…

With regards to…

 

شروع کننده جملات برای مفاهیم تاریخی یا عمومی

برخی جملات بدون متن معنی ندارند. این می تواند یک ایده رایج باشد که خواننده از آن بی اطلاع است، یا پیشینه ای تاریخی که دانش عمومی نیست. در این مورد، شروع کننده های جمله می توانند آن زمینه را بدون تبدیل شدن به یک موضوع مرتبط تبدیل کنند.

Traditionally…

Historically…

Customarily…

In the past…

Conventionally…

Initially…

Recently…

Until now…

 

شروع کننده جملات برای نشان دادن عدم قطعیت یا شک

اگر در مورد حقایق می نویسید، خواننده شما فرض می کند هر چیزی که می نویسید یک واقعیت است. در شرایطی که چیزی اثبات نشده یا نامشخص است، ذکر این نکته کمک می کند که جای تردید وجود دارد تا به خواننده اطلاعات نادرست داده نشود.

Perhaps…

Although not proven…

It’s possible that…

Arguably…

While debatable…

مقاله های پیشنهادی:

جملات برای پایان رایتینگ و عبارات مناسب شروع نتیجه گیری

تقویت مهارت نوشتاری یا رایتینگ (writing) در زبان انگلیسی

مکالمه انگلیسی برای اجاره آپارتمان، کلمات و اصطلاحات مهم

2.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *