معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

بیایید با افشای این افسانه که زبان آلمانی سخت است، شروع کنیم. علی رغم همه جوک هایی که در مورد غیر ممکن بودن یادگیری این زبان مطرح می شود ، میانبرهای بسیاری برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد.فقط باید نحوه مطالعه هوشمندانه را بیاموزید تا سخت مطالعه کنید.زبان آلمانی، زبان مخترعان و مبتکران و دروازه ورود به آموزش عالی در سطح جهانی است. آلمانی رایج ترین زبان مادری در اروپا است. انگلیسی ، فرانسوی و آلمانی سه زبان رسمی اتحادیه اروپا هستند.

 

 

با این حال وقتی صحبت از زبان مادری می شود، آلمانی شماره یک است. تقریباً 100 میلیون نفر در جهان به زبان آلمانی صحبت می کنند. زبان آثار مشهور مکتوب گوته ، کافکا ، برشت و مان ، زبان بومی آهنگسازانی نظیر موتزارت ، باخ ، شوبرت ، بتهوون و واگنر آلمانی است. یادگیری زبان آلمانی به شما این امکان را می دهد به طور مستقیم و بدون فیلتر به بخشهایی از میراث فرهنگی و شاهکارهای ادبی و هنری جهان دسترسی پیدا کنید.آیا جالب نیست برخی از آثار مورد علاقه خود را به زبان آلمانی بخوانید و معنای واقعی متن اصلی را درک کنید؟ در این مطلب می خواهیم بهترین کتاب ها را برای یادگیری زبان آلمانی به شما معرفی کنیم.

 

 

چرا برای یادگیری زبان آلمانی، کتاب بخوانیم؟

خواندن کتاب های آلمانی یادگیری در کلاس را شبیه سازی می کند.ناگفته نماند، بسیاری از این کتاب ها با مواد آموزشی (کاربرگ، راهنمای دستور زبان و فلش کارت) و سی دی برای بهبود مهارت های شنیداری و تلفظ شما همراه هستند.علاوه بر این، نویسندگان این کتاب ها مربیان مجرب و آلمانی زبان هستند و شما این فرصت را دارید با افرادی که هر روز در جهان آلمانی زندگی و تنفس می کنند، ارتباط برقرار کنید.آخرین دلیل برای خواندن کتاب های آلمانی این است که کتاب ها سیار هستند! کشیدن لپ تاپ در سفر همیشه منطقی (یا ایمن) نیست ، بنابراین به همراه داشتن یک کتاب شما را سرگرم می کند و می توانید در هواپیما ، در رستوران یا حتی هنگام گفتگو با دوستان خود از آن استفاده کنید.

 

 

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی کدامند؟

 

1.The Everything Learning German Book

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

با این کتاب صحبت کنید، بنویسید و آلمانی پایه را در زمان کوتاه درک کنید. این کتاب برای زبان آموزان آلمانی پایه است که می خواهند به طور روان در مورد مسائل روزمره سوال کنند. برای مثال  Wie viel kostet der Käse (هزینه پنیر چقدر است؟) یا Ich möchte ein Berliner، bitte (من یک برلینی می خواهم ، لطفا).مزیت برجسته این کتاب ، سی دی موجود در آن برای بهبود تلفظ شما و گوش دادن به نحوه استفاده گویندگان بومی از زبان آلمانی است. همراه با تمرینات قابل فهم و همه چیز ، از مقدمه های اساسی گرفته تا مکالمات فعل.این راهنما برای زبان آموزان پیشرفته‌ نیست، اما اگر به تازگی زبان آلمانی را شروع کرده‌اید، شباهت‌های بین انگلیسی و آلمانی را توضیح می‌دهد تا یادگیری شما را آسان ‌تر کند.

 

2.Living German

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

زمانی پیش می آید که ورق زدن فلش کارت ها فایده ای ندارد و می خواهید به زبان آلمانی زندگی کنید و در فرهنگ ، مردم و رویدادها غرق شوید. اینجاست که کتاب “آلمانی زنده” به کارتان می آید. این کتاب از رویکرد سنتی با مبانی دستوری ، مهارت های ترجمه و واژگان کاربردی استفاده می کند. مزیت اصلی این است که کتاب نمونه ها و دیالوگ های واقعی را ارائه می دهد که شما را در موقعیت های زنده و رایج آلمانی قرار می دهد.

 

3.German Made Simple

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

اگر شما خود را خودآموخته می دانید ، کتاب ” یادگیری صحبت و درک سریع و آسان آلمانی” گزینه ای ایده آل برای شماست. این کتاب به یادگیری اصول اولیه می پردازد ، اما هدف این است که عبارات رایج را سریع انتخاب کنید. کتاب شامل تمرینات مختلف خواندن است تا بتوانید عضلات ترجمه خود را منعطف کنید ، و راهنمایی برای بیان صحیح کلمات ارائه می دهد.

 

4.Hammer’s German Grammar and Usage

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

در این کتاب چیزی است که همه شما زبان آموزان پیشرفته آلمانی منتظر آن بوده اید.کتاب “دستور زبان آلمانی” نگاهی عمیق به گرامر آلمانی دارد تا زبان آموزان متوسط ​​و پیشرفته را به چالش بکشد. مثال های گرامری از آلمانی معاصر گرفته شده است ، بنابراین صحبت شما مربوط به دنیایی است که امروز در آن زندگی می کنیم.اگر قصد نوشتن به زبان آلمانی را دارید ، این راهنما آماده کمک به شماست ، زیرا اصلاحات املایی و املای فعلی را پوشش می دهد و فرم های رایج را تجزیه می کند ، بنابراین شما دقیقاً می دانید چه زمانی از کلمات خاصی در فرم های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید.

 

5.Living Language German

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

برای یادگیری همه‌ جانبه زبان آلمانی، با «زبان زنده آلمانی» همراه شوید؛ زیرا راهنمای آسانی برای همه از مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌دهد.”زبان زنده آلمانی” با سه کتاب ، نه سی دی صوتی و یک دوره آموزشی آنلاین بسته بندی شده است ، بنابراین شما این شانس را دارید که همه مهارت ها و قالب ها را  یاد بگیرید.

 

6.Learn German with Stories: Café in Berlin

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

خواندن تعداد زیادی راهنمای زبان ممکن است تبدیل به کاری تکراری و کسل کننده شود ، بنابراین چرا در چند داستان کوتاه که به زبان آلمانی نوشته شده اند غوطه ور نشوید؟ کتاب “یادگیری زبان آلمانی با داستان: کافه در برلین” برای مبتدیان نوشته شده است و در آن 10 داستان کوتاه برای بهبود تعامل و ایجاد انگیزه در افراد گردآوری شده است.با دنبال کردن شخصیت های جذاب، مانند مرد جوانی که به تازگی از سیسیل به برلین نقل مکان کرده، درباره کشور آلمان و مردم آن اطلاعات کسب کنید. شما یک فهرست مطالب با قالب بندی زیبا دریافت می کنید تا به داستان های مختلف بروید، و مقدمه توضیح می دهد که چگونه باید از داستان ها برای یادگیری خود استفاده کنید، چگونه از فرهنگ لغت درون کتاب استفاده کنید و نویسنده چگونه داستان ها را ارائه کرده است.

 

 

بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی برای زبان آموزان مبتدی و متوسط

البته ، در سطح مبتدی یا متوسط ​​، نمی خواهید که کتابه ای فیلسوفان آلمانی را شروع کنید! در عوض ، داستانهای کوتاه و سایر کتاب های آسان را امتحان کنید. این کتاب ها البته باید چالش هایی را ارائه دهند، اما نباید آنقدر سخت باشند که شما چیزی را نفهمید. داستانها همچنین باید برای خواندن قانع کننده باشند و شامل طرحهای جالب باشند. هرچه بیشتر خود را در داستان گم کنید، بیشتر بر روی معنی تمرکز می کنید تا روی دستور زبان یا کلمات ناشناخته.به همین دلیل است که فهرستی از بهترین کتاب های داستان آلمانی را برای کسانی که به دنبال مطالب خواندنی جذاب هستند، گردآوری کرده ایم.

 

 

1.German Short Stories for Beginners

هر یک از داستانهای کتاب “داستان های کوتاه آلمانی برای مبتدیان” به گونه ای طراحی شده اند که با تعداد مناسب واژگان جدید سرگرم کننده و جذاب باشند. همچنین سوالات و خلاصه های منظم درک مطلب برای تمرین و کمک به شما گنجانده شده است. زبان این کتاب محاوره‌ای و طبیعی است و فصل‌های قابل مدیریت همراه با معرفی ملایم گرامر جدید باعث می‌شود از همان ابتدا از خواندن به زبان آلمانی لذت ببرید.

 

 

2.Emil und die Detektive

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

این یک کتاب کلاسیک برای زبان آموزان آلمانی مبتدی و متوسط ​​است.این کتاب که در سال 1929 منتشر شد ، یک کتاب کودک آلمانی شناخته شده درباره پسر جوانی است که شهر کوچک خود را برای سفر به برلین ترک می کند. این کتاب برای مبتدیان زبان آلمانی ضروری است.

 

 

3.Die unendliche Geschichte

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

این کتاب به نام “داستان پایان ناپذیر” ، که در انگلیسی به نام “پایان ناپذیر” شناخته می شود ، داستانی فانتزی را روایت می کند که بسیاری از ما از قبل با آن آشنا هستیم.خواندن کتاب هایی با داستان هایی که می شناسید می تواند فرصتی عالی برای بهبود مهارت های زبان آلمانی شما باشد.اگر به ادبیات فانتزی علاقه دارید ، این کتاب فرصتی عالی برای آشنایی با واژگان متداول این ژانر ارائه می دهد.

 

 

4.Momo

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

کتاب “مومو” داستان جذاب دیگری است که توسط نویسنده مایکل اندده نوشته شده است. او یکی از محبوب ترین نویسندگان آلمانی قرن بیستم بود و به خاطر داستان های نوجوانانه اش شهرت داشت. این رمان اگرچه در اصل برای نوجوانان نوشته شده است ، اما برای بزرگسالان نیز به همان اندازه هیجان انگیز است.داستان عجیب دزدان زمان و کودکی که زمان دزدیده شده را به مردم باز می گرداند ، برای دانش آموزان زبان آلمانی یک کتاب عالی (و بسیار سرگرم کننده!) است.

 

 

5.Die Verwandlung

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

این کتاب که با نام “مسخ” نیز شناخته می شود، یک اثر ادبی کلاسیک از فرانتس کافکا است.او از گرامر ساده و جملات کوتاه استفاده می کند ، که باعث می شود این کتاب برای مبتدیان آلمانی بسیار مناسب باشد.روایت داستان فروشنده ای که یک روز از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که تبدیل به حشره شده است! واژگان نسبتاً ساده است ،به راحتی می توان داستان را دنبال کرد. یک اثر داستانی عالی است که همه دانش آموزان زبان آلمانی باید بخوانند.

 

 

6.Homo Faber

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

ماکس فریش نویسنده سوئیسی این کلاسیک مدرن آلمانی را نوشت.داستان جالب و دستور زبان و واژگان نسبتاً اساسی، این رمان را برای زبان آموزان مبتدی عالی می کند.داستان زندگی مهندسی را دنبال می کند که برای تفکر منطقی و علمی ارزش قائل است. با این حال ، زنجیره ای هیجان انگیز از رویدادها او را مجبور می کند در دیدگاه خود در مورد زندگی تجدید نظر کند.دانش آموزان مبتدی و متوسط این داستان را قانع کننده و بدون چالش های دستوری زیاد خواهند یافت.

 

 

7.Der Richter und Sein Henker

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

این داستان پلیسی کلاسیک را می توان به عنوان “قاضی و جلادش” ترجمه کرد.داستان به راحتی قابل درک است و از دستور زبان ساده استفاده می کند. این رمان برای کسانی که می خواهند یادگیری واژگان را از طریق زمینه تمرین کنند ، مناسب است.

 

 

زمان خواندن فرا رسیده!

در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های یادگیری زبان آلمانی در سطوح مختلف را به شما معرفی کردیم.کتاب هایی که به شما کمک می کنند با اطمینان و خیال آسوده شروع به خواندن زبان آلمانی کنید. پس برای چی منتظرید؟کتاب مناسب سطح خود را انتخاب کنید، برای خود مکانی راحت پیدا کنید که در آن بنشینید و در حین تمرین مهارت های آلمانی خود استراحت کنید. با رعایت نکاتی که در این مقاله به شما ارائه شد، مهارت های آلمانی خود را در کمترین زمان بهبود خواهید بخشید و در طول مسیرتان از یک یا دو داستان خوب نیز لذت خواهید برد!

 

 

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم :

بهترین چنل های یوتیوب برای یادگیری آلمانی

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان آلمانی

معرفی بهترین دیکشنری های آلمانی (آلمانی به فارسی، آلمانی به آلمانی)

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

بهترین فیلم و سریال ها برای یادگیری زبان آلمانی

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *