دانلود کتاب آموزش زبان اسپانیایی پریسما (Nuevo Prisma)

دانلود کتاب اموزش اسپانیایی پریسما

کتاب آموزش زبان اسپانیایی پریسما Nuevo Prisma

برای یادگیری زبان اسپانیایی یکی از مهم ترین موارد، انتخاب یک منبع مناسب و کاربردی می باشد. تا شما بتوانید با یک روش تدریس عالی و جذاب این زبان را به خوبی یاد بگیرید.

یکی از کتاب های معتبر و عالی برای یادگیری زبان اسپانیایی کتاب پریسما Nuevo Prisma می باشد که دارای سطوح مختلف است و برای یادگیری زبان اسپانیایی از سطح مبتدی تا پیشرفته به صورت کاربردی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

چرا باید زبان اسپانیایی یاد بگیریم؟

اسپانیایی زبان مادری بیش از 400 میلیون نفر در سراسر جهان است که تقریباً معادل شش درصد از جمعیت جهان می باشد. این زبان در 20 کشور مختلف دارای وضعیت زبان رسمی است و بیش از 550 میلیون نفر در سطوح مختلف به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. علاوه بر این، این زبان محبوب ترین زبان دوم برای مردم ایالات متحده است و 15 درصد از ساکنان اتحادیه اروپا به عنوان زبان اول یا دوم به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

چرا یادگیری زبان اسپانیایی مهم است؟ گزارشی که اخیرا توسط شورای بریتانیا منتشر شده است، اسپانیایی را به عنوان مهم‌ ترین زبان دوم برای یادگیری شهروندان انگلیسی رتبه ‌بندی کرده است و آن را بالاتر از فرانسوی، عربی و ماندارین قرار می‌دهد.

در بازار جهانی امروز، دانش زبان دوم می تواند یک دارایی بسیار ارزشمند برای کارفرمایان و کارمندان باشد. کسب و کارهای مدرن همیشه مشتاق به داشتن کارکنانی هستند که می توانند در تجارت بین المللی به آنها کمک کنند. اسپانیایی زبانان جمعیتی عظیم برای شرکت ها هستند که باید از آن استفاده کنند و تحقیقات نشان می دهد که برخی از کشورهای اسپانیایی زبان دارای چشم اندازهای تجاری عالی هستند. به عنوان مثال، بر اساس گزارش فوربس، بازار آمریکای لاتین اکنون 1.5 تریلیون دلار قدرت خرید دارد که اسپانیایی زبانان را بیش از هر زمان دیگری برای شرکت ها ارزشمند می کند.

مواردی دیگر همچون تحصیل، کار، مسافرت و جلوگیری از بیماری های عقلی همچون آلزایمر این انگیزه را ایجاد می کنند تا به یادگیری این زبان بپردازید.

 

معرفی کتاب پریسما Nuevo Prisma

کتاب های آموزش زبان اسپانیایی پریسما توسط انتشارات Editorial Edinumen منتشر شده است. که با توجه به استاندارد CEFR از سطح A1 تا C2 را شامل می شود.

این کتاب توسط موسسه سروانتس اسپانیا به عنوان پرکاربردترین و بهترین متد تدریس زبان اسپانیایی معرفی گردیده است.

کتاب آموزش زبان اسپانیایی پریسما به عنوان بهترین منبع برای آزمون DELE شناخته می شود که این موضوع اهمیت این کتاب را بیش از پیش مطرح می کند و یادگیری زبان اسپانیایی با این کتاب را بسیار مورد توجه قرار می دهد.

کتاب های پریسما به آموزش تمام مهارت های زبان اسپانیایی می پردازد و زبان آموزان می توانند مهارت های اصلی زبان اسپانیایی از جمله مهارت گفتاری، شنیداری، درک مطلب و نوشتاری را به خوبی از همان ابتدا آموزش دیده و تقویت نمایند. البته این کتاب با تاکید بیشتر بر مهارت گفتاری یا مکالمه به زبان آموزان، زبان اسپانیایی را به شکلی آموزش می دهد تا بتوانند از همان ابتدا این زبان را در روزمره خود استفاده نمایند.

کتاب پریسما برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب، متونی که برگرفته از مجلات، مقالات، بلاگ‌ ها و غیره هستند، به ‌صورتی تنظیم شده‌ اند که با سطح زبان‌ آموز متناسب باشد و سوالاتی که پس از هر متن و توضیحاتی که ارائه می ‌گردد، باعث می‌ شود مهارت متن‌ خوانی زبان ‌آموز تقویت گردد، همچنین موضوعاتی که برای مکالمه ارائه می ‌شود در کنار دایره لغات که در این موضوعات به کار می ‌آیند، فرصت تقویت مکالمه ی اسپانیایی را چندین برابر می نماید. یکی از مزایای مجموعه کتاب های پریسما این است که آزمونی نمونه از آن سطح مورد مطالعه در پایان کتاب مربوط به هرسطح وجود دارد این آزمون به صورت جداگانه برای سطوح مختلف برگزار می ‌شود و از آن طریق، زبان ‌آموز می‌ تواند مهارت خود را در آزمون بسنجد.

همچنین این کتاب نه تنها باعث تقویت مهارت های اصلی می شود بلکه شما را با فرهنگ کشور اسپانیا و دیگر کشورهای اسپانیایی ‌زبان (همچون آرژانتین، مکزیک و …) و نیز اصطلاحات مخصوص هر یک از کشورها نیز آشنا می‌ کند.

این مجموعه کتاب های آموزش زبان اسپانیایی دارای یک کتاب کار و همچنین دارای لوح فشرده برای تمرین بیشتر و فایل های صوتی کتاب می باشد.

 

 

دانلود کتاب پریسما Nuevo Prisma A1

دانلود کتاب اموزش اسپانیایی پریسما

دانلود کتاب دانش آموز ( حجم : ۶۱ مگابایت)

دانلود کتاب تمرین ( حجم : ۳۵ مگابایت)

 

دانلود کتاب پریسما Nuevo Prisma A2

دانلود کتاب اموزش اسپانیایی پریسما

دانلود کتاب دانش آموز ( حجم : ۸۰ مگابایت)

دانلود کتاب تمرین ( حجم : ۶۴ مگابایت)

 

دانلود کتاب پریسما Nuevo Prisma B1

دانلود کتاب اموزش اسپانیایی پریسما

دانلود کتاب دانش آموز ( حجم : ۱۰۹ مگابایت)

دانلود کتاب تمرین ( حجم : ۶۶ مگابایت)

 

 

اگر به یادگیری زبان اسپانیایی علاقمند هستید می توانید در دوره های آنلاین و حضوری موسسه زبان دهخدا شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

 

4.8/5 - (5 امتیاز)

2 در مورد “دانلود کتاب آموزش زبان اسپانیایی پریسما (Nuevo Prisma)”

  1. سلام روز بخیر
    اگه این سه کتاب رو تموم کنم یعنی میشه ترم چندم زبان اسپانیولی؟
    چون من خودم دارم میخونم

    1. اگر این سه کتاب رو تموم کنید،یعنی شما سطح b1 رو دارید و معادل تقریبی سطح intermediate یا متوسط هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *