معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

زبان ابزاری برای برقراری ارتباط با افراد در دیگر کشورها است. ما به وسیله زبان می توانیم افکار، احساسات و… خود را انتقال دهیم. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی به شمار می رود و ما برای برقراری ارتباط با افراد در سطح بین الملل باید زبان انگلیسی را بیاموزیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی می توانیم از ابزارهایی چون: موسیقی، فیلم، خواندن کتاب های آموزشی و داستان و مجلات انگلیسی استفاده کنیم. یکی از ابزار های یادگیری زبان انگلیسی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم مجلات انگلیسی است.

 

چرا مجلات انگلیسی برای یادگیری زبان مناسب است؟

در دنیا مجلات زیادی با موضوعات مختلف به زبان انگلیسی به صورت هفتگی یا ماهانه به چاپ می رسند که برای افراد مختلف با علاقه مندی های مختلف موضوعات متعددی وجود دارد که می توانند جذاب باشند و خواندن آن ها جدا از اینکه می توانند به شما اطلاعات خوبی را ارائه نمایند می توانند به یادگیری زبان انگلیسی شما نیز کمک نمایند.

یکی از مهم ترین دلایل خواندن مجلات انگلیسی برای یادگیری زبان این است که مجلات دارای اخبار و مسائل روز دنیا می باشند و ما به وسیله آن ها می توانیم کلمات و عبارات جدید را بیاموزیم و اطلاعات خود را بروز کنیم.

و کلمات و اصطلاحاتی را که یاد گرفته ایم را به طرق مختلف در این مجلات مشاهده نماییم و همچنین با نگارش جملات و اصطلاحات جدید در زمینه های مختلف نیز آشنا شویم.

یکی از مزیت های دیگر خواندن مجلات انگلیسی جنبه سرگرم کننده بودن آن هاست که انگیزه زبان آموز را برای یادگیری زبان بالا می برد. همچنین زمانی که می بینید می توانید به زبان انگلیسی چیزی را بخوانید و درک خوبی را از آن دارید حس خوب و انگیزه مطالعه بیشتر را در شما ایجاد خواهد کرد، مخصوصا اگر در زمینه های مورد علاقه خود به مطالعه بپردازید. همچنین قبل از دیگر افراد می توانید به اخبار و اطلاعات روز دنیا دسترسی داشته باشید و منتظر دیگران نیستید تا برای شما آن را ترجمه نمایند.

از دیگر مزیت های خواندن مجلات انگلیسی آشنایی بیشتر با نگارش رسمی جملات و کلمات است که به شما می تواند در مهارت رایتینگ و ریدینگ کمک نماید.

 

چگونه می توانیم با مجلات انگلیسی، زبان انگلیسی را فرا بگیریم؟

قبل از هر چیز باید به خواندن مجله ای بپردازیم که موضوعات آن برای ما جذاب و کاربردی باشند. سطح زبان مجله نیز مهم است. البته اکثر مجلات برای افراد نیتیو نوشته می شود اما تخصصی و حرفه ای بودن یک مجله می تواند سطح یک مجله را تعیین کند. مجله ای که به اتفاقات روزمره می پردازد از سطح پایین تری می تواند برخوردار باشد تا مجله ای که در زمینه های تخصصی به شما اطلاعاتی را می دهد.

قبل از اینکه مجله را بخوانید نگاهی اجمالی به آن بیاندازید، ابتدا از فهرست مجله شروع کنید و عنوانی را که بیشتر به آن علاقه دارید را انتخاب کنید. از مقاله های کوچک شروع کنید، خواندن مقاله های کوچک انگیزه خواندن و یادگیری را بالا می برند ولی مقاله های بلند و پیچیده عموما باعث خستگی و دل زدگی زبان آموز می‌شوند. زیر کلمات جدید و سخت را خط بکشید و به مطالعه آن ها بپردازید.

مطالعه مداوم مجلات در موضوعات ثابت باعث می شود تا شما به آن موضوع و کلمات و اصطلاحات آن ها مسلط شوید و درک شما از آن موضوع را بالاتر خواهد برد.

قبل از یادگیری حتما یک نگاه سرگرم کننده به مجله داشته باشید تا اول از خواندن مطالب آن لذت ببرید و سپس به صورت دقیق به بررسی مواردی که نیاز هست بپردازید.

 

معرفی مجله Learn Hot English

همانطور که بیان شد یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی خواندن انواع مجلات مخصوص زبان انگلیسی است. از مهم ترین این مجلات می توان به مجله  Learn Hot Englishاشاره کرد. این مجله به صورت ماهیانه منتشر می شود و با هدف آموزش زبان انگلیسی با مقالات مختلف و موضوعات گوناگون منتشر می شود. این مجله دارای اصطلاحاتی است که می توانید در زندگی روزمره از آن ها استفاده کنید. موضوعات عمده در این مجله آموزش مکالمات واقعی، آموزش انگلیسی در زندگی، آموزش انگلیسی در محیط کار، تصاویر کارتونی، اصطلاحات و مکالمات روزمره و پرکاربرد و .. می باشد.

مجله Learn Hot English سعی دارد زبان انگلیسی را به صورت علمی و اجتماعی به افراد بیاموزد و تلاش می کند زبان انگلیسی را به گونه ای که افراد انگلیسی زبان در زندگی روزمره خود استفاده می کنند به افرادی که در تلاش برای یادگیری زبان انگلیسی هستند آموزش دهد.

بسیاری از زبان آموزان از خواندن کتاب های داستان خسته می شوند در اینجاست که مجموعه های Learn Hot English که از ویژگی های آن وجود تصاویر زیاد است به کمک می آیند تا جذابیت خواندن را چند برابر کنند. از خصوصیات بارز مجله های Learn Hot English آموزش درکنار تفریح است. مجله Learn Hot English به بررسی مسائل روز دنیا و یادگیری اصطلاحات جدید زبان انگلیسی می پردازد.

یکی دیگر از مزایای این مجله آموزش گرامر در بخشی از این مجله است که با بیانی ساده و مثال های کاربردی به آموزش آن ها می پردازد. این مجله با داشتن مجموعه فایل های صوتی که به وسیله افراد Native گویش شده است به تقویت Listening (مهارت شنیداری) و نحوه تلفظ درست کلمات به زبان آموز کمک خواهد کرد. مجموعه های Learn Hot English برای سطوح متوسط به بالا فراهم شده است.

 

(84 MB)  دانلود مجله شماره 169 + فایل صوتی

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

دانلود مجموعه کتاب بیگ انگلیش (Big English 2nd) ویراش دوم + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *