معرفی بهترین مجله های انگلیسی

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

پیشرفت در زبان انگلیسی هدفی است که همه ی زبان آموزان به دنبال آن هستند. اما چطور می توان به این هدف مهم دست یافت!؟ قطعا همه ی زبان آموزان راه های آکادمیک ( مانند مطالعه ی کتاب های آموزشی ) را امتحان کرده اند که بسیار موثر و کارآمد است اما کافی نیست و گاهی هم کمی خسته کننده می شود.

حال چطور می توان مسیر یادگیری زبان را جذاب‌تر دنبال کرد؟ خوشبختانه راه های زیادی مانند استفاده از کتاب‌های رمان انگلیسی، گوش دادن به موزیک های انگلیسی و یا خواندن مجله های انگلیسی و… برای جذابتر کردن مسیر یادگیری زبان وجود دارد.

باید به این نکته توجه داشت که مجلات همیشه چند صفحه از مطالب سرگرم کننده نیستند و برخی اوقات بهترین شاهکار ها و مطالب آموزشی در مجلات مختلف چاپ می شوند.

 Arthur Conan Doyle نویسنده سری کتاب های شرلوک هلمز نوشته های خود را در مجلات چاپ می کرد پس مطمئن باشید که می توانید مجلات خوب علمی و ادبی زبان انگلیسی را پیدا کنید که به شما در هر سطحی کمک کنند. با ورود به سطح pre_intermediate  می توانید خواندن مجلات با نگارش ساده تر را شروع کنید و به مرور مجلات ادبی تر را بخوانید.

در این مقاله به معرفی و توضیح کوتاهی مربوط به تعدادی از مجلات انگلیسی خواهیم پرداخت که بطور غیرمستقیم روند یادگیری زبان انگلیسی را در شما تسریع می کنند.

حتی اگر فقط مجلات را بخوانید و از محتوای آنها لذت ببرید، کلمات جدید ، ساختار جملات و گفته های رایج را یاد خواهید گرفت.

اما برای تسریع یادگیری می توانید راه های زیر را امتحان کنید: مثلا هنگام خواندن مقالات، کلمات سخت مقاله را با قیچی دربیاورید و در آخر مانند پازل کلمات را در جای درست خود بگذارید.

یا مثلا تصاویر را شرح دهید. اکثر مجلات عکس های زیادی دارند. چند تصویر را انتخاب کنید و آنچه را که در آنها می بینید، با صدای بلند یا نوشتاری توصیف کنید. آیا افراد (یا حیوانات) در تصاویر وجود دارند؟ تصور کنید که آنها چه می گویند یا چه فکر می کنند.

همچنین می توانید مقالات را خلاصه کنید. شما می توانید با تلاش برای خلاصه کردن یک مقاله، میزان درک تان از یک مقاله را بررسی کنید. آیا می توانید در یک یا دو جمله توضیح دهید که مقاله در مورد چیست؟ اگر نمی توانید، دوباره آن را بخوانید و مراقب باشید به جای تک تک کلمات، معنی کلی آن را ببینید.

در مورد مقالات بحث کنید. اگر در مورد رویدادی که به تازگی اتفاق افتاده خوانده اید، یا حتی اگر چیز جالبی پیدا کرده اید، آن را با کسی به اشتراک بگذارید. در مورد آن گفتگو کنید. این یک راه عالی برای تمرین درک شما از مقاله و مهارت های مکالمه شما خواهد بود.

گاهی اوقات خواندن یک مقاله برای شما سوالات بیشتری ایجاد می کند. اگر بتوانید چیزی از نویسنده بپرسید، آن چه می بود؟ چه چیز دیگری می خواهید در مورد موضوع بدانید؟

با استفاده از این روش ها قطعا پیشرفت چشمگیری در مهارت های ریدینگ و اسپیکینگ خود خواهید داشت.

 

مجلات فوق العاده زبان انگلیسی:

National geographic

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

این مجله با شعار “فقط آنچه که ماهیت مهربانی دارد در مورد هر کشور یا مردمی چاپ می شود.” کار خود را درسال ۱۸90 شروع کرد. ماهیت مقالات این مجله، خیلی زود آن را جهانی کرد زیرا موضوع اصلی مطالب این مجله بیشتر حیوانات عجیب و غریب یا در معرض خطر هستند. یکی از دلایل شهرت جهانی این مجله، مقالات مصور غنی آن است. پس در کنار خواندن مقالات آن و لذت بردن از تصاویر رنگی و زیبا می توانید اطلاعات زیاد جدیدی در مورد جغرافیا، باستان شناسی و مردم شناسی بدست آورید و دایره ی لغات انگلیسی خود را حول این موضوعات متنوع گسترده تر کنید. مطالب گرد آوری شده در این مجله موثق و با استفاده از علم و تجربه ماجراجویانه افراد گرد آوری شده و شایان ذکر است که محتویات این مجله منبع خوبی برای تمرین مهارت ریدینگ آیلتس می باشد.

معرفی و دانلود رایگان مجله National Geographic

 

Mental Floss

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

فضای بیرون چه بویی دارد؟ چرا غذای گربه با طعم موش نیست؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که این سوالات را از خود می پرسید، مجله ی  Mental Flossرا دوست خواهید داشت. هر شماره از این مجله  مملو از مطالب بی اهمیت و مقالات عمدتاً کوتاه با حقایق واقعاً جالب است که دوست دارید با دیگران به اشتراک بگذارید. مطالب این مجله بقدری جذاب است که از خواندن آن دست نمی کشید و همین امر باعث می شود که حداقل در مهارت ریدینگ پیشرفت کنید. در حالی که انتشار نسخه چاپی این مجله در سال 2016 متوقف شد ، هنوز هم می‌توانید این مجله را به صورت آنلاین بخوانید .

 

Reader’s digest

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

 با خواندن مجله‌های خارجی می‌توان از فرهنگ کشور مقصد سر در آورد. این مجله دقیقا یکی از همان مجلاتی است که پر از داستان های الهام بخش درباره مردم است. در این مجله مطالبی از داستان های ساده ای که  از لحظات خنده دار افراد مشهور وجود دارد تا داستان های شخصی الهام گرفته شده است، تا جوک ها و مقالات خنده دار بوجود آورد.

جامعه‌ ی هدف این مجله در درجه‌ اول زنان خانه‌دار بود، اما خیلی زود و به خاطر انتشار مقاله‌های به روز و عامه‌پسند و پوشش خبرهای سیاسی، سینمایی و … بین تمام قشرها طرفدار پیدا کرد. این مجله به دلیل تنوعی که در مطالبش دارد، به شما کمک می کند که دایره لغات خود را در تمام زمینه ها گسترش دهید و به دلیل داشتن مطالب ساده برای افرادی که به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده اند، بسیار مناسب است.

 

Psychology today

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

اگر به موضوعات روانشناسی علاقه دارید این مجله مملو از محتواهای روانشناسی است. با خواندن این مجله ی روانشناسی، هم می توانید کلی اطلاعات به روز در مورد موضوعات همسرداری، فرزندپروری، روابط دوستانه و … به دست آورید و هم کلی لغت جدید به دایره‌ واژگان‌ خود بیافزایید. این مجله کمک می کند که در درک مطلب متون انگلیسی نیز پیشرفت کنید.

 

Fast Company

آیا شما هم مانند اکثریت افراد به تجارت و یادگیری نحوه ی عملکرد کسب و کارهای موفق علاقه دارید؟

Fast Company یکی از مجلات در دسترس در مورد تجارت و تحولات تکنولوژی است. دارای مصاحبه ها و ویژگی های افراد موفق و همچنین اخبار کلی در مورد شرکت های جدید است. این مجله نسبت به مجلات دیگر از دایره لغات غنی تری برخوردار است، به همین دلیل ابتدا یکی از مقالات را امتحانی بخوانید تا مطمئن شوید که قادر به درک مطالب این مجله هستید و بعد خواندن مجله موردعلاقه تان را ادامه دهید.

 

Cricket

کریکت یک مجله آموزشی برای کودکان، والدین، مدرسین و کسانی که در روابط عاطفی هستند می باشد که تحت نظارت مجلخ کودک همین مجموعه فعالیت می کند و در کنار موضوعات آموزشی اجتماعی، پلتفورم آموزش زبان آنلاین توسط افراد نیتیو نیز دارد. متن های این مجله کیفیت ادبی بالایی دارند. پس بی هیچ تردیدی این مجله را به فهرست مجلات موردعلاقه ی خود اضافه کنید و با خواندن آنها از ادبیات انگلیسی در حوزه های مختلف لذت ببرید.

 

Time and Time For Kids

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

Time یکی از مشهورترین مجلات در جهان است. محتوای این مجله پر است از اخبار، عکس های زیبا و هر آنچه که برای درکی عمیق تر از دنیایی که در آن زندگی می کنید، نیاز دارید. از آنجایی که محتوای مجله ی Time کیفیت بسیار بالایی دارد و بینش عمیقی در مورد بسیاری از موضوعات جدی ارائه می دهد، خواندن آن برای زبان آموزان انگلیسی نیز می تواند دشوار باشد. این مجله شامل بخشی مختص کودکان است که داستان ها و اخبار جذاب برای کودکان در آن گنجانده شده است.

 

Vogue

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

اگر عاشق مد و زیبایی هستید از این مجله لذت خواهید برد. تمرکز اصلی این مجله روی هنر، مد و عکس های باشکوه است. بنابراین هنگام خواندن این مجله، لذت بصری هم می برید. در این مجله مقالات زیادی در هر شماره وجود دارد. پس بهتر است بجای خواندن تمام مقالات موجود در یک مجله، یک مقاله را به آرامی و با دقت بیشتری بخوانید. قطعاً کلمات جدید زیادی برای یادگیری در آن وجود خواهد داشت.

 

Success

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

اگر به کارآفرینی علاقه دارید و رسیدن به موفقیت و پیشرفت شغلی آرزوی شماست ،مجله  success را بخوانید. این مجله از سال 1897 در آمریکا منتشر می‌شود؛ یعنی چیزی بیشتر از یک قرن که واقعا برای یک مجله عمر کمی نیست و اگر یک مجله مطالب جذابی نداشته‌ باشد هیچ وقت نمی‌تواند این همه سال دوام بیاورد. اگر میخواهید هم راه های موفقیت کسب و کارتان را بیاموزید و هم از نظر انگلیسی پیشرفت کنید، پیشنهاد ما این مجله ی فوق العاده است.

 

در آخر به یاد داشته باشید که مجلات تنها منبع شما برای یادگیری زبان انگلیسی نیستند. اگر مطالب مجلات گاهی برای شما کمی سخت و گیج کننده می شود، یا می خواهید مهارت های دیگری را در کنار خواندن، تمرین کنید، مجلات را برای مدتی کنار بگذارید و یادگیری زبان انگلیسی را با مطالب دیگر ادامه دهید.

علاوه بر مجلات شما می توانید به انواع دیگر رسانه‌های انگلیسی مانند سریال‌های تلویزیونی، وبلاگ‌ها و فیلم‌ها مراجعه کنید. آنها هم مانند مجلات می توانند به شما در یادگیری زبان و فرهنگ انگلیسی به یکباره کمک کنند. با استفاده از رسانه، یادگیری انگلیسی شما می تواند بسیار هیجان انگیز شود. و با مطالب بسیار متنوعی که در رسانه و مجلات وجود دارد، قطعاً شما می توانید مواردی را پیدا کنید که با علایق تان مطابقت داشته باشد. به هر حال، وقتی از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بهتر و سریع‌تر آن را فرا خواهید گرفت.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

دانلود مجموعه کتاب فونیکس (1تا6) Phonics for Kids

معرفی بهترین کتاب های مصور برای آموزش زبان به کودکان

معرفی کتاب ۴۰۰۰ لغت

معرفی بهترین کتاب های زبان انگلیسی برای مدرسین

معرفی کتاب داستان انگلیسی سطح متوسط

معرفی کتاب داستان انگلیسی سطح مبتدی

 

1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *