معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist

معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است که افراد بسیاری در دنیا برای برقراری ارتباط با افراد دیگر کشور ها به یادگیری زبان انگلیسی می پردازند. یادگیری زبان دوم سبب تقویت حافظه، توانایی برقراری ارتباط مستقیم و بدست آوردن فرصت های تحصیلی و شغلی بهتر می شود.

برای یادگیری زبان انگلیسی روش های مختلفی وجود دارد مثل استفاده از فیلم و سریال، موسیقی، خواندن کتاب داستان، تماشای ویدیوهای آموزشی در فضای مجازی و یوتیوب و همچنین مجلات انگلیسی که یکی از ابزارهای یادگیری زبان است که بطور گسترده در اختیار تمام افراد جهان قرار دارد که در این مطلب می خواهیم به این موضوع و معرفی یک مجله معتبر برای یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم.

 

مزیت یادگیری زبان انگلیسی به کمک مجلات انگلیسی

مجله های زبان انگلیسی بسیاری وجود دارند که با داشتن موضوعات متنوع زبان آموزان را ترغیب می کنند تا آن ها را مطالعه نمایند. در برخی از موارد در بخش Reading آزمون آیلتس ممکن است متنی از این مجلات معتبر را به عنوان متن آزمون ارائه دهند. در نتیجه خواندن مجلات زبان انگلیسی خالی از لطف نیست و می تواند به شما برای موضوعات مختلف برای نوشتن و یا برای صحبت کردن ایده های جذابی را ارائه نماید.

مجلات زبان انگلیسی برای افرادی که سطح زبان شان متوسط (intermediate) و بالاتر است بیشتر توصیه می شود. این مجلات به علت داشتن موضوعات روز دنیا و بیان مسائل متنوع و دارا بودن تصاویر جذاب باعث می شوند تا زبان آموزان از مطالعه و خواندن این مجلات انگلیسی زبان لذت برده و یکی از روش های یادگیری زبان برای آن ها شده است.

زبان آموزان با خواندن مجلات انگلیسی با گرامر زبان انگلیسی بهتر آشنا می شوند و ساختارهای نوشتاری مختلف را فرا می گیرند. مجلات زبان انگلیسی دارای اصطلاحات و کلمات بسیار متداول و کاربردی هستند که به زبان آموزان کمک می کنند تا با استفاده از آن ها دایره لغات شان را تقویت نمایند و همچنین با لغات گوناگون در زمینه های مختلف آشنا شوند و از آن ها در مکالمات شان بهره ببرند.

خواندن مطالب مجلات انگلیسی سبب تقویت Reading می شود، و می توانیم با نوشتن خلاصه ای از مقاله ای که از این مجلات خوانده ایم به تقویت Writing نیز بپردازیم، لغات جدیدی را که فرا گرفته ایم در جملات به کار بگیریم و بهتر آن ها را درک کنیم. همچنین با استفاده از مطالب فراگرفته شده از این مجلات می توانید سطح مهارت Speaking خود را نیز افزایش دهید چرا که به صورت حرفه ای و با استفاده از لغات نیتیو می توانید مفهوم و منظور خود را در مورد موضوعات مختلف بیان نمایید.

 

چگونه با مجلات انگلیسی زبان یاد بگیریم

اکثر مجلات معتبر دنیا از لحاظ موضوعی بر روی یک موضوع خاص تمرکز داشته که شما می توانید براساس علاقه مندی خود به انتخاب مجله مورد نظرتان بپردازید اما با این حال، این مجلات بسیاری از موضوعات و اخبار مختلف را پوشش می دهند که می تواند نیاز افراد در موضوعات مختلف را ارضا نماید.

برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از مجلات انگلیسی زبان بهتر است اول سراغ مجلاتی بروید که به موضوعات آن ها علاقه مند هستید و یا در مجلات ابتدا بخش هایی را بخوانید که جز علاقه مندی های شماست و همچنین توصیه می شود با موضوعات عمومی تر شروع به خواندن کنید و سپس به موضوعات تخصصی تر بپردازید.

خواندن حداقل یک مقاله در روز یک تمرین مفید برای تقویت زبان می باشد تا بتوانید آن مقاله را به خوبی تحلیل و بررسی نمایید.

یکی از مواردی که یادگیری با خواندن مجلات انگلیسی را بسیار کاربردی جلوه می دهد این است که شما لغات را در مفهوم و در استفاده در جملات فرا می گیرید که باعث می شود بیشتر با نحوه بیان آن ها آشنا شوید.

بعد از خواندن هر مقاله نوشتن خلاصه ای از آن و یا چیزی که از آن مقاله درک کردید، بسیار مفید بوده و یا حتی بیان خلاصه به صورت صحبت کردن و ضبط صدای تان می تواند بسیار به تقویت زبان انگلیسی تان کمک نماید.

 

معرفی مجله اکونومیست The Economist

مجله اکونومیست Economist The یک هفته نامه خبری و بین المللی به زبان انگلیسی است که در لندن ویرایش می شود. مجله Economist The به طور کلی به اصول تجارت آزاد، جهانی شدن و آزادی مهاجرت، بازرگانی، کشاورزی، اخبار عمومی از شهرهای بزرگ، مسائل سیاسی و … می پردازد.

تمرکز اصلی مجله اکونومیست Economist The بر روی مسائل سیاسی، کسب و کار و اتفاقات جهان است اما به مسائلی چون دانش، تکنولوژی، هنر و معرفی کتاب نیز پرداخته است. یک بخش آمار اقتصادی به صورت هفتگی نیز در مجله Economist The به چاپ می رسد که دارای ارزش بسیار بالایی است و علاقمندان زیادی دارد.

از سال ۲۰۰۷ نسخه های مجله Economist The به صورت صوتی نیز در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مجله اکونومیست از زبان ساده و اصطلاحات محاوره ای استفاده می کند و مطالب اقتصادی به گونه ای بیان شده است که خواننده حداقل مفاهیم بنیادی اقتصادی را درک می کند.

دامنه لغات در مجله Economist The بسیار بالاست و برای زبان آموزانی که در سطح پیشرفته هستند بسیار مناسب است. در این مجله بعد از خواندن هر مطلب معانی لغات در پایین صفحه چاپ شده است و زبان آموزان به راحتی می توانند آن ها را مطالعه کنند و لغات جدید را بخاطر بسپارند.

 از خصوصیات مجله Economist The می توان به این اشاره کرد که اگر خواندن آن را در لیست کار های هفتگی خود قرار دهید می توانید نمره بالای ۷ را در آزمون آیلتس در بخش Reading کسب کنید.

 

 

دانلود مجله اکونومیست (نسخه 10 Sep 2022) + فایل صوتی  (261 مگابایت)

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و دانلود رایگان مجله ساینس Science

معرفی و دانلود رایگان مجله Reader’s Digest

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

2.3/5 - (6 امتیاز)

1 در مورد “معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی”

  1. ممنون ازمطالب مفید و زیبا و مخصوصا از مجلات ، واما چرا مجلات فقط تک شماره و محدود به یک شماره اند ما زبان اموزان مایلیم نشریات را بطور مرتب و مداوم و ؟ دریافت نماییم. متشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *