معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی

introducing best book for learn spanish

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی

چرا برای آموزش اسپانیایی به کتاب نیاز است؟ استفاده از کتاب‌ها برای برنامه‌ریزی دروس و آموزش مهارت خواندن به زبان‌آموزان از این جهت مفید است که متنی را ارائه می‌کند که می‌توانند در داخل و خارج از کلاس به آن مراجعه کنند. هنگامی که زبان آموز شما با عنصر چالش برانگیز دستور زبان اسپانیایی روبرو می شود، می تواند به سرعت به کتابی در دسترس مراجعه کند.مزایا به همین جا ختم نمی شود!

کتاب ها همچنین می توانند به عنوان سنگ بنای درس های شما عمل کنند و در آنها ایده هایی برای فعالیت های مربوط به آموزش متن وجود دارد. بیشتر کتاب‌های یادگیری اسپانیایی شامل یک یا چند بخش با تمرین‌ها، ایده‌های بازی، داستان‌های کوتاه و موارد دیگر هستند که می‌توانند مستقیماً در کلاس درس اجرا شوند. برخی از آنها شامل فعالیت های همراه برای تکمیل تجربه خواندن و یادگیری شما هستند. در این مقاله کتاب های آموزشی عالی را انتخاب کرده ایم که به شما در این هدف کمک می کنند. چه به دنبال ایده های آموزشی، منابع آمادگی آزمون، منابع کلاس درس یا کتاب های کار خودآموز برای زبان آموزان باشید، این کتاب ها اهداف شما را کاملا تحت پوشش قرار داده اند.

 

بهترین کتاب های آموزش زبان اسپانیایی

ما این لیست را به چهار بخش تقسیم می کنیم که با چهار تا از بهترین کتاب های آموزشی اسپانیایی شروع می شود:

 

501 Spanish Verbs

احتمالاً هنوز هم با مشکلات مربوط به صرف افعال اسپانیایی مواجه هستید. برای هر یک از این سوالات، به بهترین دوست جدید خود به صورت متنی (یا دیجیتال) مراجعه کنید: “501 فعل اسپانیایی”. یکی از راه‌های گنجاندن این کتاب در کلاس این است که دانش‌آموزان را با هم جفت کنید، سپس از یک دانش‌آموز بخواهید که به نمایه و اشاره به یک فعل تصادفی اشاره کند. در مرحله بعد، دانش‌آموز دیگر زمان فعل را از میان کارت‌ها با زمان‌های فعل‌هایی که با آن‌ها آشناست انتخاب می‌کند. در نهایت، دانش آموزان فعل را در آن زمان صرف می کنند و سپس پاسخ های خود را با استفاده از کتاب بررسی می کنند. علاوه بر این، می توانید یک دسته کارت با شخصیت های مختلف از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی معروف بسازید. از دانش آموزان بخواهید یک کارت شخصیت از آن عرشه، یک کارت از عرشه زمان های فعل و یک فعل از نمایه انتخاب کنند و سپس به صورت شفاهی یا نوشتاری جمله بسازند.

 

Easy Spanish Step by Step

کلید ایجاد یک پایه قوی یادگیری اسپانیایی چیست؟ درست حدس زدید، گرامر! این موضوع کتابی است که توسط باربارا برگشتاین نوشته شده است. این صفحات زمینه قوی در گرامر مورد نیاز برای تسلط سریع به زبان اسپانیایی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.قوانین و مفاهیم گرامر اسپانیایی به ترتیب اهمیت به روشی ساده و سرراست بیان شده است. برای ادغام این کتاب در کلاس درس، تمرین‌ها را در کلاس انجام دهید یا از دانش‌آموزانتان بخواهید که آن‌ها را به صورت دو نفره انجام دهند.

 

Living Language

زبان زنده اسپانیایی، نسخه کامل مجموعه  “زبان زنده”  یک دوره آموزشی اسپانیایی بسیار مورد توجه است و با قیمتی مقرون به صرفه (مبتدی تا پیشرفته، دارای سه کتاب دوره، نه سی دی صوتی و آموزش آنلاین است). این مجموعه برای ادغام کلاس درس ایده آل است، زیرا یادگیری آسان است و با سرعت معقولی بر دانش آموزان اثر گذار است. برای گنجاندن این ابزار یادگیری در کلاس درس، از کتاب های درسی و سی دی ها به عنوان چارچوب دروس استفاده کنید و از دانش آموزان بخواهید در صورت تمایل دستورالعمل های خود را از کتاب ها دنبال کنند.

 

!Spanish Now

اکنون اسپانیایی! گزینه ای فوق العاده برای آموزش اسپانیایی با زمان کم. “اکنون اسپانیایی!” سنتی ترین گزینه لیست شده در این بخش است و به عنوان مجموعه ترکیبی کتاب درسی/کتاب کار ارائه می شود. نکته مهمی که باید در مورد این کتاب به خاطر بسپارید این است که برای خودآموزی ایده آل نیست، بنابراین باید دانش آموزان خود را کمی بیشتر راهنمایی کنید.این کتاب تمام چارچوبی را که برای ایجاد طرح های درسی درخشان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. معلمانی که از این کتاب در کلاس استفاده کرده اند، به چیدمان فصل به عنوان بهترین ویژگی اشاره می کنند، زیرا هر بخش با یک داستان، تصویر و برخی با طرح های کوتاه شروع می شود تا دانش آموزان را در فرآیند یادگیری مشتاق نگه دارد.

 

Practice Makes Perfect

این مجموعه کتاب به‌شدت توصیه می‌شود، سری « Practice Makes Perfect» احتمالاً بهترین کتاب‌های کار اسپانیایی خودآموز را در اختیار دارد. این کتاب‌ها دستورالعمل واضحی دارند و در عین حال جزئیات گرامری مهمی را نیز در بر می‌گیرند. پس از معرفی هر موضوع، تمرینات زیادی با راه حل در انتهای کتاب وجود دارد.کتابهای کار موجود در این مجموعه عبارتند از: اسپانیایی پایه، ضمایر و حروف اضافه اسپانیایی، زمان فعل اسپانیایی، گرامر کامل اسپانیایی و واژگان اسپانیایی.

 

Spanish for Dummies

این کتاب‌ها برای دانش‌آموزان شما ایده‌آل هستند تا به عنوان مکمل کتاب‌های درسی اصلی در کلاس استفاده کنید. فصل‌های کوتاه، نکات مفید و فهرست با قابلیت درک آسان در هم می‌آمیزند تا یک تجربه یادگیری بدون استرس را ارائه دهند. آیا دانش‌آموزان شما از تمرین‌های حفظی وحشت دارند؟ برخی از نقدهای تحسین آمیز کتاب بیان می کنند که قالب و ارائه این کتاب بی نظیر است و به روشن شدن موضوعات اغلب مبهم اسپانیایی کمک می کند و آنها را به روشی سرگرم کننده آموزش می دهد.

 

Practical Spanish Grammar

صفحات این کتاب پر از اطلاعات مفید برای خودآموزی اسپانیایی است. این کتاب مفهوم یک کتاب دارای عبارات سنتی را می گیرد و آن را با درس های دستور زبان و واژگان، همراه با فعالیت های مربوطه ادغام می کند تا اطمینان حاصل شود که خوانندگان مفاهیم را درک کرده اند. گفته شده است که این کتاب به قدری جامع است که می تواند پایه یک برنامه مطالعاتی اسپانیایی باشد

 

The Art of Teaching Spanish

این کتاب به خوانندگان خود درک بهتری از نحوه یادگیری زبان دیگری می دهد.دانش یادگیری زبان اسپانیایی شما را به معلمی فهمیده تر تبدیل می کند که دانش آموزان امروزی را بهتر درک می کند. همچنین برخی از روش‌های آموزشی مدرن را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید در کلاس درس خود بگنجانید.

 

Teach Them Spanish

در اینجا منبع شگفت انگیز دیگری برای بهبود مهارت های تدریس اسپانیایی شما وجود دارد. جنبه ای از این مجموعه که آن را متمایز می کند این است که برای معلمان تازه وارد طراحی شده است که به دنبال کسب مهارت هایی برای برتری آنها هستند. این کتاب های مقرون به صرفه پاسخگوی نیازهای کسانی است که هر سطحی از زبان اسپانیایی را از مهدکودک به بعد آموزش می دهند.

 

Teaching Reading and Writing in Spanish and English in Bilingual and Dual Language Classrooms

آموزش خواندن و نوشتن به زبان های اسپانیایی و انگلیسی، برای معلمانی که در محیط‌های کلاس درس دو زبانه کار می‌کنند، می‌تواند منبع بسیار مفیدی باشد. این کتاب به روزترین روش های آموزشی را بر اساس تحقیقات جاری ارائه می دهد. همچنین توضیح می دهد که چگونه دروس خود را به سطوح مختلف زبان اسپانیایی ارائه دهید.

آموزشگاه زبان دهخدا با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس زبان و همچنین دارای دپارتمان های مختلف برای هر زبان به آموزش زبان اسپانیایی در تمامی سطوح و برای تمامی سنین می پردازد. موسسه زبان دهخدا با بهره گیری از امکانات مدرن نرم افزاری و سخت افزاری با شیوه های نوین و استفاده از فیلم، موزیک، بازی و… به آموزش زبان اسپانیایی پرداخته تا آموزش این زبان برای زبان آموزان بسیار جذاب تر و راحت تر جلوه نماید. برای شروع دوره آموزشی زبان اسپانیایی شما به راحتی با تماس با بخش ثبت نام و دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان می توانید در کلاس های آموزش زبان اسپانیایی موسسه زبان دهخدا براساس سطح زبان خود شرکت نمایید.

 

صفحه ورود به دوره آموزش زبان اسپانیایی

 

 

 

مطالب پیشنهادی

آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی (Spanish apps)

معرفی بهترین فیلم و سریال ها برای یادگیری اسپانیایی

بهترین پادکست ها یادگیری زبان اسپانیایی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *