معرفی و دانلود رایگان مجله ساینس Science

معرفی و دانلود رایگان مجله Science

معرفی و دانلود رایگان مجله ساینس Science

برای یادگیری زبان انگلیسی و دریافت اطلاعات جدید و بروز یکی از ابزارهایی که می توانیم از آن استفاده نماییم خواندن مجلات انگلیسی می باشد. هر فرد می تواند براساس علاقه و نیاز خود مجلات مختلف با موضوعات گوناگون را برای مطالعه انتخاب نماید.

افرادی که در سطوح پیشرفته و به صورت حرفه ای و آکادمیک به یادگیری زبان می پردازند و می خواهند با علوم روز دنیا نیز بهتر در ارتباط باشند یکی از مواردی که باید به آن توجه کنند خواندن مجلات علمی است که به صورت هفتگی یا ماهانه چاپ می شوند که حاوی مقالات و اطلاعات جدید از روند و پیشرفت های علمی دانشمندان در دنیا می باشد.

یکی از این مقالات معتبر و قدیمی که می توانید از آن ها اطلاعات مفیدی را در کنار یادگیری زبان انگلیسی دریافت نمایید مجله Science می باشد که در اینجا می خواهیم به معرفی این مجله بپردازیم.

 

یادگیری زبان با مجلات انگلیسی

استفاده از مجلات انگلیسی برای یادگیری زبان دارای مزیت های مختلفی است که می تواند زبان انگلیسی شما را در سطوح مختلف متحول نماید.

برای یادگیری زبان با مجلات انگلیسی اولین کار پیدا کردن یک مجله مناسب با توجه به سطح زبان تان است تا بتوانید درک مناسبی از مطالب گفته شده در آن مجله را داشته باشید.

بعد از پیدا کردن مجلات مناسب براساس سطح زبانی تان، موضوع مجلاتی که می خواهید به مطالعه آن ها بپردازید نیز بسیار مهم می باشد چرا که باعث می شود تا درک بهتر و اشتیاق بیشتری برای خواندن داشته باشید در نتیجه همواره توصیه می شود به سمت موضوعاتی بروید که برای تان لذت بخش و جذاب می باشند و به آن ها علاقه مند هستید چرا که جدا از خواندن و یادگیری، لذت بردن از زمان خود نیز بسیار مهم است و باعث می شود تا از این کار که می تواند کمی کسل کننده باشد خسته نشوید.

ابتدا باید به خواندن مجلات و مقالات در حالت کلی و به دریافت مفهوم موضوع مقالات به صورت جامع برای شروع یادگیری بپردازید و سپس خواندن مطالب مجله به صورت قسمت بندی شده با توجه به جزئیات و جستجو کردن معانی یا مفاهیم مختلف برای درک عمیق تر مطالب می تواند بسیار سودمند باشد و همچنین یادگیری نحوه استفاده از کلمات و اصطلاحات در زبان انگلیسی و تسلط به آن ها که نیاز به زمان بیشتری داشته و باید به تمرین آن ها بپردازید.

این نکته را در خاطر داشته باشد صرف خواندن مجلات و محتوای آن ها بدون توجه به جزئیات نیز می تواند به مرور تاثیر بسزایی در یادگیری زبان انگلیسی شما داشته باشد چرا که شما هر روز زمانی را برای خواندن مطلبی به انگلیسی صرف می نمایید و ذهن شما با این موضوع درگیر می باشد و به آن عادت خواهد کرد و اینکار باعث می شود تا کلمات و اصطلاحات زیادی را یاد گرفته و یا تکرار نمایید و خود این موضوع باعث پیشرفت زبانی شما می شود و اگر مطالعه خود را عمیق تر نمایید می توانید نتایج بهتری را از اینکار دریافت کنید.

در نتیجه خواندن روزانه یک مطلب از مجله مورد نظرتان می تواند در طولانی مدت معجزه شگفت انگیزی را در زبان شما رقم بزند پس بهتر است اینکار را به بخشی از کارهای مهم و روتین روزانه تان تبدیل نمایید چرا که می توانید در هر جا و در هر شرایطی به خواندن بخشی از یک مجله بپردازید.

 

مجله Science

مجله Science از زمان تاسیس در سال ۱۸۸۰ با سرمایه اولیه توماس ادیسون مرکزیتی در اکتشافات مهم عملی تا به امروز داشته است. امروزه، مجله Science ادامه به چاپ بهترین تحقیقات در حوزه های علمی کرده با مقالاتی که به صورت پیوسته در میان رتبه های برتر دنیا قرار می گیرند.

این مجله یکی از پیشگامان انتشارات آنلاین بوده و امروز رشد خوبی را داشته است و شامل مجلات Science Translational Medicine،‌ Science Signaling، Science Immunology، Science Robotics و مجله دسترسی آزاد Science Advances می باشد.

Science Translational Medicine یک پلتفرم ضروری برای تحقیقات همتا و چند رشته ‌ای است که آخرین پیشرفت ‌های پزشکی را هدایت می ‌کند.

Science Signaling مقالات، پروتکل ها و منابع آموزشی اصلی را برای زمینه رو به رشد انتقال سیگنال سلولی ارائه می دهد.

Science Immunology تحقیقات پایه، ترجمه ای و بالینی را به طور خاص در مورد ایمونولوژی در همه موجودات و سیستم های مدل از جمله انسان منتشر می کند.

Science Robotics پیشرفت‌ های جدید در رباتیک و زمینه‌ های مرتبط را با تمرکز دوگانه بر علم رباتیک و همچنین معرفی گسترده ‌تر محققان با نحوه استفاده از روبات ‌ها برای تسریع در مطالعه علمی پوشش می ‌دهد.

Science Advances نشان دهنده نسل بعدی انتشارات آنلاین است، با انتشار سریع تحقیقات قابل توجه و کامل که به رایگان در دسترس خوانندگان است.

خانواده مجلات Science توسط انجمن آمریکایی پیشرفت علم (AAAS) American Association for the Advancement of Science، که قدیمی ترین و بزرگترین سازمان علمی عمومی جهان است منتشر می شود.

AAAS که صدایی برای علم و دانشمندان در همه جا است، ماموریت خود را برای “پیشبرد علم و خدمت به جامعه” از طریق انتقال ارزش علم به مردم، کمک به دولت ها در تدوین خط مشی علمی، ترویج پیشرفت در آموزش علوم و تنوع، و کمک به دانشمندان برای توسعه حرفه خود انجام می دهد.

مجله Science یک خروجی پیشرو برای اخبار علمی، تفسیر و تحقیقات پیشرفته است. از طریق نسخه های چاپی و آنلاین، مجله Science به بیش از یک میلیون خواننده در سراسر جهان می ‌رسد. نویسندگی Science نیز جهانی است و مقالات آن به طور پیوسته در بین تحقیقاتی که بیشترین استناد در جهان را دارند رتبه بندی می شوند.

مجله Science با انتشار مطالبی که در مورد آنها اتفاق نظر حاصل شده است و همچنین شامل ارائه دیدگاه های اقلیت یا متضاد به عنوان یک تریبون برای بحث در مورد موضوعات مهم مرتبط با پیشرفت علم عمل می کند.

مجله Science به دنبال انتشار آن دسته از مقالاتی است که بیشترین تأثیر را در زمینه های خود یا در بین زمینه های دیگر دارند و درک علمی را به میزان قابل توجهی ارتقا می دهند.

 

 

دانلود مجله Science شماره ۸ آوریل ۲۰۲۲ 

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و دانلود رایگان مجله ساینس Science

معرفی و دانلود رایگان مجله National Geographic

معرفی و دانلود رایگان مجله Reader’s Digest

معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *