معرفی و دانلود رایگان مجله Reader’s Digest

معرفی و دانلود رایگان مجله Reader’s Digest

معرفی و دانلود رایگان مجله Reader’s Digest

زبان انگلیسی در بسیاری از مسائل چون سیاست، تکنولوژی، پزشکی و… استفاده می شود، پس نمی توان اهمیت یادگیری آن را دست کم گرفت. زبان انگلیسی در سرتا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و زبانی بین المللی و همگانی می باشد. یادگیری زبان انگلیسی فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی را برای تمام افراد در سراسر جهان به همراه می آورد.

ابزار های یادگیری زبان انگلیسی بسیار زیاد و متنوع است که یکی از این ابزار ها مجلات زبان انگلیسی است که در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از مجلات معتبر و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم.

 

ویژگی های یادگیری زبان انگلیسی به کمک مجلات انگلیسی زبان

مجله های زبان انگلیسی زیادی وجود دارد که افراد بر اساس علایق خود نسبت به مطالب مختلف می توانند آن ها را انتخاب کنند و به مطالعه آن ها بپردازند. مجله های زبان انگلیسی دارای مسائل و اخبار روز دنیا هستند و علاوه بر یادگیری زبان، اطلاعات عمومی افراد را نیز بالا می برند و آنان را از اخبار و اتفاقات جدید در دنیا نیز آگاه می کنند.

مجله های زبان انگلیسی با استفاده از کلمات و اصطلاحات رایج و در برخی مواقع تخصصی در یک موضوع خاص به زبان آموزان کمک می کنند تا اصطلاحات مناسب و کاربردی را یاد بگیرند و همانند افراد نیتیو یا بومی، زبان انگلیسی را درک نمایند.

از خصوصیات بارز مجله های زبان انگلیسی وجود مطالب جدید و متنوع است که سبب می شود افراد نسبت به خواندن مطالب ترغیب شوند، با لغات جدید آشنا شوند و آن ها را یاد بگیرند، گرامر های پیچیده ای را که در کتاب های آموزشی فرا گرفته اند را نیز بهتر درک خواهند کرد.

خواندن مجلات می توانند در زمینه Reading و Writing باعث پیشرفت بسیار شوند و زمانی که زبان آموزن این پیشرفت ها را مشاهده و درک می کنند انگیزه بیشتری برای یادگیری زبان پیدا خواهند کرد.

این مجلات و اطلاعات شان می توانند به شما این توانایی را بدهند تا بتوانید در مورد موضوعات مختلف به زبان انگلیسی صحبت نمایید و نظرات خود را بیان کنید و از این رو مهارت گفتاری Speaking خود را بهبود بخشید و با استفاده از عبارات و اصطلاحات مناسب به صحبت در مورد هر موضوع بپردازید.

 

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با مجلات انگلیسی زبان

شاید برای بسیاری از افراد خواندن مجلات کاری کسل کننده باشد و برای یادگیری زبان انگلیسی این روش جز روش های یادگیری آن ها قرار نگیرد اما برای اینکه بتوانید از خواندن مجلات حتی به صورت محدود برای یادگیری زبان استفاده نمایید می توانید به سراغ مجلاتی بروید که به موضوعات آن ها علاقه مند هستید.

اکثر مجلات معتبر دنیا از لحاظ موضوعی بر روی یک موضوع خاص تمرکز داشته که شما می توانید براساس علاقه مندی خود به انتخاب مجله مورد نظرتان بپردازید اما با این حال، این مجلات بسیاری از موضوعات و اخبار مختلف را پوشش می دهند که می توانند نیاز افراد در موضوعات مختلف را ارضا نمایند.

برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از مجلات انگلیسی زبان بهتر است اول سراغ مجلاتی بروید که به موضوعات آن ها علاقه مند هستید و یا در مجلات ابتدا بخش هایی را بخوانید که جز علاقه مندی های شماست و همچنین توصیه می شود با موضوعات عمومی تر شروع به خواندن کنید و سپس به موضوعات تخصصی تر بپردازید.

خواندن حداقل یک مقاله در روز یک تمرین مفید برای تقویت زبان می باشد تا بتوانید آن مقاله را به خوبی تحلیل و بررسی نمایید.

یکی از مواردی که یادگیری با خواندن مجلات انگلیسی را بسیار کاربردی جلوه می دهد این است که شما لغات را در مفهوم و در استفاده در جملات فرا می گیرید که باعث می شود بیشتر با نحوه بیان آن ها آشنا شوید.

بعد از خواندن هر مقاله نوشتن خلاصه ای از آن و یا چیزی که از آن مقاله درک کردید، بسیار مفید بوده و یا حتی بیان خلاصه به صورت صحبت کردن و ضبط صدای تان می تواند بسیار به تقویت زبان انگلیسی تان کمک نماید.

 

معرفی مجله Reader’s Digest

مجله Reader’s Digest ماهنامه ای است که به مسائلی نظیر بهداشت و سلامت، ورزش، سینما، اقتصاد، مسائل اجتماعی، داستان، روابط و دوستی ها، سرگرمی، آشپزی، طنز و … می پردازد.

مجله Reader’s Digest از پر طرفدارترین مجله های جهان بشمار می آید و ابتدا برای مهاجرانی چاپ شد که می خواستند با فرهنگ آمریکا آشنا شوند. مجله Reader’s Digest در ۵ کشور دنیا با موضوعات مختلف به چاپ می رسد و از محبوب ترین مجلاتی است که روزمرگی افراد را مورد بررسی قرار می دهد.

مجله Reader’s Digest به صورت خط بریل، مجله صوتی، دیجیتالی و همچنین به صورت چاپی در ابعاد بزرگ منتشر می شود.

مجله Reader’s Digest با داشتن مطالب بروز و متنوع وجود داستان های واقعی، مصاحبه های افراد مشهور نظر مخاطبین بسیاری از کشور ها را به خود جلب کرده است و حدود ۴۰ میلیون نفر در ۷۰ کشور جهان این مجله را مطالعه می کنند.

مجله Reader’s Digest به دلیل بیان موضوعات روز و متنوع سبب شده است نه تنها آگاهی افراد نسبت به مسائل بالاتر رود بلکه با یادگیری لغات جدید دامنه لغات افراد نیز گسترده تر خواهد شد، اصطلاحات روزمره را با این مجله فرامی گیرید و زبان انگلیسی را بهتر و بیشتر درک خواهید کرد و انگیزه بیشتری برای یادگیری آن پیدا می کنید.

 

 

دانلود مجله ی Reader’s Digest نسخه اکتبر 2022 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معرفی و دانلود رایگان مجله ساینس Science

معرفی و دانلود رایگان مجله National Geographic

معرفی و دانلود مجله اکونومیست The Economist + فایل صوتی

معرفی و دانلود مجله Learn Hot English + فایل صوتی

معرفی بهترین مجله های انگلیسی

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *