بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

یکی از ساده ترین و رایگان ترین راه ها برای یادگیری آنلاین اسپانیایی از طریق یوتیوب YouTube است. کانال های یوتیوب باعث جذب بیشتر ما برای یادگیری می شوند، به همین دلیل یوتیوب به عنوان یکی از بهترین راه ها برای یادگیری زبان اسپانیایی شناخته شده است، خصوصا که این روزها جزو برترین منابع آموزشی به شمار می رود. برای همین در این مقاله ما قصد داریم به شما بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی رو بیان کنیم تا این زبان رو بیشتر درک کنید.

 

دلایل یادگیری زبان اسپانیایی با کمک یوتیوب

یادگیری زبان اسپانیایی در یوتیوب راحت است. از آن جایی که می‌توانیم YouTube را از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت تماشا کنیم، می ‌توانیم از آن برای یادگیری اسپانیایی در هر زمان و هر مکان استفاده کنیم. در یوتیوب اساتید نیتیو زبان اسپانیایی زیادی وجود دارند که با ویدیوهای آموزشی برای هر سطح زبانی به زبان آموزان زبان اسپانیایی را آموزش می دهند. زبان آموزان در سطح پایه و مبتدی می توانند با واژگان اسپانیایی، یادگیری زبان اسپانیایی را شروع کنند و اصول یادگیری زبان اسپانیایی را یاد بگیرند. زبان آموزان پیشرفته می توانند بر روی قواعد دستور زبان تمرکز کنند یا مهارت های دیگر خود را همچون مهارت شنیداری خود را تقویت نمایند. یوتیوب محتوای آموزشی عالی برای یادگیری اسپانیایی ارائه می دهد. رقابت مدرسان با یکدیگر که در یوتیوب اسپانیایی تدریس می کنند باعث شده است تا برای دیده شدن بهترین آموزش ها را ارائه دهند.

 

مزایای یادگیری زبان اسپانیایی از یوتیوب

کانال های آموزشی یوتیوب ویدیو هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای کمک به یادگیری زبان اسپانیایی طراحی شده اند. کانال های یادگیری یک انتخاب ایده آل برای هر زبان آموز اسپانیایی است زیرا آن ها به طور کلی رویکرد منسجم تری برای یادگیری ارائه می دهند. ‌زبان آموزان پیشرفته ‌تر می‌ توانند با انتخاب دروس در مورد موضوعاتی که در آن ها ضعف دارند، به بهبود مهارت های خود بپردازند. استفاده از گزینه زیرنویس در کانال های یوتیوب یک مزیت بزرگ است که می توانید هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید، چه زمانی که برای توضیح یک گرامر طولانی باشد و یا زمانی که می خواهید مکالمه بین بومیان اسپانیایی را بهتر درک کنید. ویدیوهایی که به زبان ‌های اسپانیایی، انگلیسی یا هر دو زیرنویس شده‌ اند، می‌توانند به ویژه برای زبان آموزان مبتدی مفید باشند، زیرا اگر نمی‌توانید کلمه ‌ای را متوجه شوید، می‌توانید به زیرنویس ‌ها مراجعه کنید. علاوه بر این، برای کمک به تمرین اسپانیایی خود، می توانید کارتون های مورد علاقه خود را تماشا کنید. تماشای محتوا از اسپانیا یا کشورهای اسپانیایی زبان راهی عالی برای گوش دادن به زبان مادری است. با گوش دادن به کانال های مورد علاقه خود در یوتیوب به زبان اسپانیایی، یادگیری خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهید داد. بهترین راه این است که هر روز ویدیوها را تماشا کنید.

 

نکات مهم برای یادگیری زبان اسپانیایی از کانال های یوتیوب

  1. از نکاتی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که، ویدیوهای اسپانیایی را با زیرنویس تماشا کنید. (اگر درک خوبی دارید، سعی کنید از زیرنویس استفاده نکنید).
  2. کانال های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید. پس در اولین کانالی که می بینید نمانید. به باقی کانال ها نیز سر بزنید و یوتیوبرهای مختلف را امتحان کنید.
  3. ویدیوهای اسپانیایی را در مورد هر موضوعی که فکر می کنید برای درک زبان در زمینه های مختلف به شما کمک می کند را تماشا کنید.
  4. ویدیوهای اسپانیایی را در مورد موضوعاتی که به آن ها علاقه دارید تماشا کنید. به این ترتیب بیشتر درگیر یادگیری خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه در مورد موضوعاتی که به آن ها علاقه مند هستید به زبان اسپانیایی صحبت کنید.

یادگیری زبان اسپانیایی از کانال های یوتیوب

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

  1. کانال Butterfly Spanish

معمولاً کانال‌ های یوتیوب با اساتید در مقابل تخته سفید به اندازه کانال ‌هایی که شکل پویا تری دارند سرگرم‌کننده نیستند. ولی میزبان این کانال با توضیحات مناسب و مثال های خلاقانه اش شما را سرگرم می کند. لهجه او بسیار ساده و قابل درک است، زبان آموزان مبتدی می توانند ویدیوهای مفید زیادی را در این کانال یوتیوب پیدا کنند. این کانال یوتیوب، یک کانال دو زبانانه انگلیسی – اسپانیایی است.

کانال Butterfly Spanish

ویدیوهای جذاب با موضوعات مختلف و کاربردی با کیفیتی عالی در این کانال ارائه می شود و حدودا ۱۷۵ ویدیو در این کانال برای یادگیری وجود دارد. کانال یوتیوب Butterfly Spanish از جمله کانال های پرطرفدار آموزش زبان اسپانیایی با بیش از یک میلیون سابسکرایبر است.

 

  1. کانال Why Not Spanish

این کانال یوتیوب در ارائه زبان اسپانیایی در حال حاضر جز بهترین ها است. کانالWhy Not Spanish?  دارای دو میزبان به نام های ماریا و کودی است که ماریا، مدرس اسپانیایی و کودی، زبان آموز اسپانیایی است. در این کانال به موضوعات جذابی پرداخته می شود که در موقعیت به شما اسپانیایی  را آموزش می دهد. به عنوان مثال، در یک ویدیو، آن ها با سرآشپز یک کافه یا رستوران در بوگوتا صحبت می کنند که غذای کلمبیایی را توضیح می دهد. در حالی که دارد زبان مادری را به سرعت صحبت می کند، زیرنویس به زبان اسپانیایی و کمی به انگلیسی نیز برای شما قرار داده می شود.

کانال Why Not Spanish

این کانال دارای vlog های متعدد و مصاحبه های زیادی با مردم بومی است که بسیار جذاب می باشند. کانال Why Not Spanish? بیشتر مناسب افراد در سطوح متوسطه و پیشرفته می باشد.

 

  1. کانال The Spanish Dude

اگر می‌خواهید اسپانیایی را به صورت جذاب یاد بگیرید بهتر است کانال The Spanish Dude را دنبال کنید. این کانال به شکل ساده و جذاب موارد مهم و اشتباهات رایج زبان اسپانیایی و همچنین با استفاده از تجربیات شخصی با روش هایی که تاثیر بیشتری در یادگیری دارند زبان اسپانیایی را آموزش می دهد.

میزبان این کانال سال های زیادی را در کشورهای اسپانیایی زبان و لاتین زندگی کرده و آشنا با شکل های مختلف لهجه های اسپانیایی و تفاوت های موجود در اسپانیایی در مکان های مختلف است.

 

  1. کانال Español con Juan

یکی از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری رایگان اسپانیایی قطعا Español con Juan است. عنوان فرعی زیر عنوان کانال او می گوید: “Vídeos en Español Para Aprender Español” (ویدیو ها به زبان اسپانیایی، برای یادگیری اسپانیایی است). فلسفه این کانال این است که باید بدون تلاش زیاد یا اجبار چیزی را گوش داد و آن را فهمید.

کانال Español con Juan

داستان سرایی در این کانال هیجان انگیز است و به شیوه ای بسیار ساده اسپانیایی را با شور و اشتیاق آموزش می دهد. در این کانال سعی شده با بیان موضوعات مختلف به شکل های جذاب آموزش اسپانیایی متفاوت تری ارائه شود.

 

  1. کانال Lirica – Learn Spanish With Music

تمرکز این کانال بر روی یادگیری زبان اسپانیایی با موسیقی اسپانیایی است. این کانال با استفاده از آهنگ های مناسب اسپانیایی برای یادگیری این زبان و با ارائه متن اسپانیایی و انگلیسی به شما در درک و یادگیری زبان اسپانیایی کمک می کند.

Español con Juan

شما می توانید با دیدن متن آهنگ و تمرین خواندن و تکرار چند باره آن مهارت شنیداری و گفتاری خود را به خوبی با آهنگ که بسیار سرگرم کننده و جذاب است بهبود بخشید.

 

  1. کانال Maria Español

در کانال یوتیوب  Maria Españolشما شاهد گفتمان بسیار حرفه ای اسپانیایی در سطوح مختلف هستید. این کانال نیازهای زبان آموزان متوسطه و پیشرفته اسپانیایی را برآورده می کند، مواردی که بسیار چالش برانگیز و کاربردی می باشند.

کانال Maria Español

در این کانال توضیحات گرامری خسته کننده نیست و در آن مستقیما با زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در مورد کاربردهای عملی افعال مختلف، پیچیدگی گویش های مختلف و نکات مهم در تلفظ صحبت می شود.

 

می توانید برای یادگیری اصولی زبان اسپانیایی در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش زبان اسپانیایی موسسه دهخدا شرکت کنید.

 

مطلب های پیشنهادی:

بهترین پادکست ها یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان اسپانیایی

آیا یادگیری زبان اسپانیایی سخت است؟

رای دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *